Pest is een beetje dat het hier gewoon te leuk is.. op een ander forum lukte het mij vrij simpel om na 20.000 posts gewoon te stoppen, maar hier is het wat lastiger. Verslavend is het.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Sloop je modem, werkt vrij goed denk ik
Idd. Dan wordt 't al snel de mainstream crapquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In dit deel van de lijst zijn de prettige klassiekers nog in de meerderheid. Hoe hoger we komen, hoe minder het wordt.
Nou vooruit dan maar, ik ook nog een keertjequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef Steephsel het volgende:
Iedereen is gezellig aan t zwaaien,
ik ook doen
Haha, nou deze kerst was eigenlijk belachelijk saai, maarja wat wil je zonder vriendin hequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volledig terecht natuurlijk.
Ik ben ook vriendloos, ben deze kerst over het algemeen prima doorgekomen. Het wentquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha, nou deze kerst was eigenlijk belachelijk saai, maarja wat wil je zonder vriendin he
MARVIN GAYE - WHAT'S GOING ONquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:37 schreef Seam het volgende:
Hoe heet dit nummer ook alweer ?
Geheel terecht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een gave artiest dus.
Is alsnog beter als 5 minutenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:36 schreef borisz het volgende:
SR is dan wel afgelopen, maar dit topic is ook weer vol in 1,5 uur
quote:
Ik schaam me nu ik het refrein hoorquote:
Toen wist ik het ook pas hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik schaam me nu ik het refrein hoor![]()
In 40 minuten kan je hier toch best een boel missen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Same here![]()
Was trouwens een beetje late reactie van mij, ik zat nog wat pagina's terug te lezen.
Mijn PC was weer eens vervelend, kwas 40 minuten uit de lucht, daar gaat je postcount
Hopelijk maak ik het niet al te vaak meer meequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben ook vriendloos, ben deze kerst over het algemeen prima doorgekomen. Het went
Dat hoop ik ergens dan ook weerquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Hopelijk maak ik het niet al te vaak meer mee
Ja, dat topic heb ik nagezocht... tussen de eerste en de laatste post zaten 414 posts, waarvan dus 301 in het topic zelf. Hoezo overkillquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, toch nog een beetje SR afkicken. Gelukkig geen SR-topsnelheid (> 60 posts per minuut
![]()
).
Vandaag wel, volgende week zal dat niet zo zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In 40 minuten kan je hier toch best een boel missen.
Thanks broquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik check net nog ff msn, krijg ik van msn vandaag toch een leuke link! Kerst op zn Zweeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |