Ook niet verkeerd iddquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Die andere van haar vind ik nog ietsje mooier
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Zker niet de bedoeling dat ik het hele topic met plaatjes volspam?
Kan ik hieruit opmaken dat je op billengezichten valt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Die andere van haar vind ik nog ietsje mooier
Edwin vanochtend ook. Geinig dat het zo wordt overgenomenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:28 schreef -Hans- het volgende:
Guis draait het PSB-alarm !!![]()
Oftewel:
[ afbeelding ]
Hmja, toch nog een beetje SR afkickenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:28 schreef Light het volgende:
Dit gaat best hard. Even met de ogen knipperen en we zijn al bijna weer een pagina verder.
Het is echt een begrip geworden. Echt leuk ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Edwin vanochtend ook. Geinig dat het zo wordt overgenomen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:29 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En gisteren was je 2e, scheelde maar 5 posts met de nummer 1quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plek. Beetje jammer..
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
En gisteren was je 2e, scheelde maar 5 posts met de nummer 1![]()
Elke keer als ik die lijst zie, blijkt weer dat ik geen leven heb![]()
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:29 schreef Noortje. het volgende:
81. 057 Noortje.
Thank god sta ik weer een keer onderaan in de lijst.
Dat was trouwens ook met Fritsquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
En gisteren was je 2e, scheelde maar 5 posts met de nummer 1![]()
Herkenbaar... wil het elke dag rustiger aan gaan doen, maar tot op heden is het niet echt gelukt.quote:Elke keer als ik die lijst zie, blijkt weer dat ik geen leven heb![]()
Hehequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben een slaapposter
[..]
[..]
Zitten wat prettige klassiekersquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef Seam het volgende:
Hoe bevalt de top serious request eigenlijk tot nu toe ?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben een slaapposter
[..]
[..]
Sloop je modem, werkt vrij goed denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was trouwens ook met Frits![]()
[..]
Herkenbaar... wil het elke dag rustiger aan gaan doen, maar tot op heden is het niet echt gelukt.
Vanaf vandaag ga ik ook weer luisteren, tijdens de kerst maar weinig geluisterd eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zitten wat prettige klassiekerstussen
. Ook wat kutmuziek, maar goed, dat hoort erbij
.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef Steephsel het volgende:
Iedereen is gezellig aan t zwaaien,
ik ook doen
Nou, we hebben 't voorbeeld van iemand die dat welquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef Susi het volgende:
Ik doe veel in mijn slaap, maar posten nog niet
In dit deel van de lijst zijn de prettige klassiekers nog in de meerderheid. Hoe hoger we komen, hoe minder het wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zitten wat prettige klassiekerstussen
. Ook wat kutmuziek, maar goed, dat hoort erbij
.
Volledig terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Vanaf vandaag ga ik ook weer luisteren, tijdens de kerst maar weinig geluisterd eigenlijk
Same herequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was trouwens ook met Frits![]()
[..]
Herkenbaar... wil het elke dag rustiger aan gaan doen, maar tot op heden is het niet echt gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |