Hey, die rijdt ook langs het Spaarne Ziekenhuis tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan kan ik lang zoeken... hier in de omgeving rijden alleen maar geel/blauwe treinen.
Maar... wel een rode bus! Is dat ook goed?
[ afbeelding ]
Binnenkort maar weer eens een dvd'tje aanslingeren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En al die andere optredens. Heb hier een rijtje muziek-dvd's van de helden staan. Stuk voor stuk:
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey, die rijdt ook langs het Spaarne Ziekenhuis toch
Ja, en dus ook langs de parkeergarage daar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey, die rijdt ook langs het Spaarne Ziekenhuis toch
Deze moet je wel even meepakken jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef Cee het volgende:
Dus dit is een Freaknacht die ik wel aan kan horen inderdaad!
Nou, nog een liedje dan. COME TOGETHER! Oooeeeeeh potdorie.
Ik ga er dan op Schiphol uit en neem de 310 of andersom als het nodig is om wat voor reden dan ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, en dus ook langs de parkeergarage daar.
Rijdt tussen Haarlem, Vijfhuizen, Hoofddorp, Schiphol, Amstelveen en Amsterdam Bijlmer ArenA.
Dit is nog geen Freaknacht hoor. Dit is nog MYA-tijd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef Cee het volgende:
Dus dit is een Freaknacht die ik wel aan kan horen inderdaad!
Nou, nog een liedje dan. COME TOGETHER! Oooeeeeeh potdorie.
Ja, psiesquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, en dus ook langs de parkeergarage daar.
Rijdt tussen Haarlem, Vijfhuizen, Hoofddorp, Schiphol, Amstelveen en Amsterdam Bijlmer ArenA.
Ik zit er regelmatig in, want het is de enige buslijn die hier in het dorp stopt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga er dan op Schiphol uit en neem de 310 of andersom als het nodig is om wat voor reden dan ook
Wat moet jij dan bij het Spaarneziekenhuis ? Jij zit normaal toch in het buitenlandLimburg ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, psies. Ik 'ken' 'm van Spaarne. Vooral voor het combineren van verschillende vervoersmogelijkheden. Mensen op rustige punten uit de auto proberen te krijgen en met OV de grote steden in
.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:35 schreef Steephsel het volgende:
Iemand zocht een rode trein?
[ afbeelding ]
De parkeergarage en het parkeerterrein bij het Spaarne Ziekenhuis zijn ook van mijn werkgeverquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat moet jij dan bij het Spaarne ? Jij zit normaal toch in het buitenlandLimburg ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |