En dan gooit Ron Stoeltie er maar weer eens een zoveelste overdreven, slijmende reactie van een luisteraar tegen aanquote:
Hij verzint ze gewoon ter plekke dat weet jij dat weet ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan gooit Ron Stoeltie er maar weer eens een zoveelste overdreven, slijmende reactie van een luisteraar tegen aan
Is dat zo ?quote:
Inderdaad , vorig jaar had mijn vader onder mijn naam gereageerd op een plaat, wat ook daadwerkelijk op de radio kwamquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan gooit Ron Stoeltie er maar weer eens een zoveelste overdreven, slijmende reactie van een luisteraar tegen aan
Dat weet je bestquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Doe maar een slotje dan.
Hij overleed toch op een wintersportvakantie door tegen een boom te skiën of heb ik het nu verkeerd?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef Homdeck het volgende:
vlak voor de wintersportvakantie van Sonny
Hij kijkt mee, hij kan het niet behouden zegt hijquote:
Nee.quote:
Inderdaad. Ik heb me dit jaar voorgenomen me er niet meer over op te winden. Vorig jaar was Hallelujah van Jeff Buckley ook al een slachtoffer. Die kappen ze nu in ieder geval niet af, hij staat die er zelfs niet inquote:
Welnee zegquote:
jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij overleed toch op een wintersportvakantie door tegen een boom te skiën of heb ik het nu verkeerd?
Wij zwammen ook maar watquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:34 schreef Robinhoo het volgende:
Hij kijkt mee, hij kan het niet behouden zegt hij![]()
hij weet niet eens wat hij hier moet zeggen geloof ik
Nu ben ik m'n post kwijtquote:
Daniel Powter werd niet afgekapt, maar stond toch in de lijst.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:35 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb me dit jaar voorgenomen me er niet meer over op te winden. Vorig jaar was Hallelujah van Jeff Buckley ook al een slachtoffer. Die kappen ze nu in ieder geval niet af, hij staat die er zelfs niet in
Niet zo kinderachtig, deze was eerder, dus we zitten hier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Top 2000 van 2008 #8 alle nummers staan te laag ...
* paultjuhhh troost zijn leerling dagoduckjequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ja maar ik had lapo
Ik ga wel naar een online kroeg ofso
Doeiquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ja maar ik had lapo
Ik ga wel naar een online kroeg ofso
? hoezoquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
Zo kom je erachter als jongeling hoeveel platen er wel niet worden gecoverd van vroeger
En je komt erachter dat er toch wel een kern van waarheid zit in 'vroeger was alles beter'.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
Zo kom je erachter als jongeling hoeveel platen er wel niet worden gecoverd van vroeger
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
omdat ik bij "nieuwe" platen van het heden niet nadenk of het een cover is..quote:
ben niet zo oud hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]wist je dat nog niet dan
toch vind ik remixes van platen uit de jaren 70 en 80 ook wel cool
niet die covers want dat zijn meestal sneller afgespeelde
die 2e is nog leleijkerquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zijn niet echt de doelgroepen die bij elkaar komen inderdaad, Top 2000 luisteraars zijn niet van die fanatieke hyvers geloof ik.quote:
Nee hoor. Heeft er alleen vorig jaar niet ingestaanquote:
Weeds. Onkruid. Maar de Yanks dachten waarschijnlijk aan hasj.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:46 schreef Homdeck het volgende:
deze moest in de VS toch gecensureerd worden?She likes sweets?
![]()
of is dat een broodje aap?
Vast wel een paar honderdquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn niet echt de doelgroepen die bij elkaar komen inderdaad, Top 2000 luisteraars zijn niet van die fanatieke hyvers geloof ik.
Ooh sorry ..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee hoor. Heeft er alleen vorig jaar niet ingestaan
Klopt, hij heeft er vorig jaar niet in gestaan, maar hij is daarvoor nog wel 7 keer in de lijst gekomen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee hoor. Heeft er alleen vorig jaar niet ingestaan
toch 4000 leden die hyvesquote:
Handig, die Excel lijstquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft er vorig jaar niet in gestaan, maar hij is daarvoor nog wel 7 keer in de lijst gekomen.
Ze zeiden het net op de Top2000 chatquote:
Sure...en Lucy in the Sky ging zeker ook niet over LSDquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weeds. Onkruid. Maar de Yanks dachten waarschijnlijk aan hasj.
Kom kom, het gaat overduidelijk over een heks die onkruid kweekt voor haar brouwseltjes.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sure...en Lucy in the Sky ging zeker ook niet over LSD
quote:
Leuker dan de Earringquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
We hebben toch wel leuke bandjes gehad in Nederland, als je Tee-Set en The Cats zo achter elkaar hoort.
dan heeft het inderdaad mooie extra ladingquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:52 schreef Robinhoo het volgende:
Deze 'karaokte' mijn buurman 3 dagen voordat hij overleed..
daarom vind ik hem super mooi
Wel jammer voor hem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:52 schreef Robinhoo het volgende:
Deze 'karaokte' mijn buurman 3 dagen voordat hij overleed..
daarom vind ik hem super mooi
tuurlijk, maar je snapt wat ik bedoelquote:
Roxy Music staat 650 plaatsen hogerquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
1638 1446 John Lennon - Jealous guy (1971)
Je was toen 5 ofzo..quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef tong80 het volgende:
1629 1723 Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime moi non plus (1969)
Wij noemden dat Slijpen als we hier op dansten.
Ik maar hopen dat ik geen stijve kreeg.
Iedere keer als ik dat lied luisterde, lag ik juist plat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef tong80 het volgende:
als ik dat lied juist lig ik plat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iedere keer als ik dat lied juist lig ik plat.
Nou moe, daar deden we het voor!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef tong80 het volgende:
Ik raakte zo opgewonden over dat liedje dat ik niet wist hoe ik een goedlopende zin moest schrijven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
als ik dat lied juist lig ik plat?
ik nie snap swahilie
daar deed jij het vor dan..... ik egniequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
daar deed jij het vor dan..... ik egnie
ow daar ligt het aan.... dan snap ik het... nog niet trouwensquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik raakte zo opgewonden over dat liedje dat ik niet wist hoe ik een goedlopende zin moest schrijven.
grijnz..... ja ja een engeltje.... met een grote B er voorquote:
Ik kijk echt nog wel op van 5-jarigen met erecties hoor..quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen sprak men er schande van.
Nu kijkt men er niet meer van op.
14 schat ikquote:
Saved By The Hellquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef Wexy het volgende:
deze stond op een bandje dat bij ons in de auto standaard in de cassettespeler zat.... op een vakantie dat bandje op het dashbord gelegd.... en de auto stond in de zon.... daarna deed dat bandje het niet eens meer.... stome he?
jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef Robinhoo het volgende:
Dit is toch die langharige familie
waar wij 20 cd's van thuis hebben?
echt welquote:
Tuurlijkquote:
Ze zijn zo geshocked dat ze niet kunnen bewegenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef tong80 het volgende:
Waarom breken ze de Kelly familie niet af ?
vrijwel alles is beter dan de kelly familyquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zelfs een minder (vind ik dan) nummer van The Beatles is zoveel beter dan The Kelly Family
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Wexy het volgende:
radio uit en ff marco aan op tv........
Borsato?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Wexy het volgende:
radio uit en ff marco aan op tv........
echt zo'n geweldig nummerquote:
jaquote:
Pardon ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef breedbekkie het volgende:
Dit nummer van de Beatles moet het toch totaal hebben van de faam de band....zo goed is dit nummer toch niet?
Dat dus, wat een kutpost van hem.quote:
ik pak vast een teiltje...quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:19 schreef Robinhoo het volgende:
"laten we hopen dat alle radio's op radio 2 kunnen blijven"
zucht....
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:19 schreef Robinhoo het volgende:
"laten we hopen dat alle radio's op radio 2 kunnen blijven"
zucht....
Dat kan best, we hebben allemaal onze Beatles-favoriet(en)quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef breedbekkie het volgende:
Sorry, maar vind het een van de mindere van de Beatles
Douchequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:23 schreef Wexy het volgende:
maar goed MB is afgelopen... nu eerst roken dan even zorgen dat ik schone haartjes en alles schoon heb straks.... onder de dekentjes verder luisteren en posten...
tot straks
iddquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Steely Dan kabbelt... en kabbelt...
Misschien omdat het een typisch huisvrouwennummer is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan de nummers ook vaak niet uit elkaar houden, zowel Steely Dan als solo. En toch wel lekker om naar te luisteren laat op de avond met een wijntjequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Niet aan mij besteed, dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien omdat het een typisch huisvrouwennummer is?
Welterustenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef Homdeck het volgende:
mooi nummer om de radio bij uit te zetten![]()
ik ga slapen![]()
Jahaha, das waarquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ach, als je daarna Celine Dion krijgt, valt die Fagen toch wel mee.
Inderdaad, wordt steeds slechter bij de techniekquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
wat een bagger-plaatjesdraaiers van de radio 2
Nu moeten ze de plaatjes er doorheen jassen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Inderdaad, wordt steeds slechter bij de techniek
Hijg, hijg, hijg. Klaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Nu moeten ze de plaatjes er doorheen jassen.
Hopen dat dat niet ten koste gaat van Serge Gainsbourg.
Misschien nieuwe vragen/kopen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
wat een bagger-plaatjesdraaiers van de radio 2
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:38 schreef tong80 het volgende:
Als ik Tina Turner hoor denk ik altijd dat Ike gelijk had dat ie haar sloeg
Dan had Ike beter zijn best moeten doen. Zijn vrouw Tina is nog steeds springlevend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:38 schreef tong80 het volgende:
Als ik Tina Turner hoor denk ik altijd dat Ike gelijk had dat ie haar sloeg
Ja staat als 70jarige nog steeds op naaldhakken in een kortrokje te doen alsof ze kan zingen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan had Ike beter zijn best moeten doen. Zijn vrouw Tina is nog steeds springlevend.
Er werd beweerd dat Tina Turner zelfs de 110 à 120 kon halen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja staat als 70jarige nog steeds op naaldhakken in een kortrokje te doen alsof ze kan zingen.
Ja, ze krijst gewoon. Ik ontken niet dat ze een fenomeen is, maar ze zingt niet, ze krijst. En ze moet er op die leeftijd gewoon mee ophoudenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:41 schreef tong80 het volgende:
Ja staat als 70jarige nog steeds op naaldhakken in een kortrokje te doen alsof ze kan zingen.
Werd jouw bericht voorgelezen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Pas 17 hé!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit mailtje, mijn hemel!!1
Helaas niet.quote:
Mijn smileyquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:47 schreef FritsFlits het volgende:
Still crazy after all these years [ afbeelding ]
Bookmarks ftwquote:
Dus jij komt wel aan je trekkenquote:
Vroeger mocht het niet eens gedraaid worden.quote:
Bedoel meer het geile orgeltjequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:55 schreef Wexy het volgende:
gehijg in een nummer verwerken is inderdaad best knap
oohhquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:55 schreef Wexy het volgende:
gehijg in een nummer verwerken is inderdaad best knap
hmz als dit hem is dan zeg ik.... nee jammer helaas....quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
2 x de songtekst? overdreven
oja me ava is in de maak
"is in de maak"quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:55 schreef Wexy het volgende:
[..]
hmz als dit hem is dan zeg ik.... nee jammer helaas....
ow het orgel....quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bedoel meer het geile orgeltje
Het is wel een klus, hè? Maar je deed 't hartstikke goed.quote:
nee weet wel dat betekent hier met een t moet zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"is in de maak"
weet je wat dat betekend ?
Ik kan de muziek nauwelijks meer luisteren..quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is wel een klus, hè? Maar je deed 't hartstikke goed.
Maar hij leeft nog.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook hij kon niet van de drank afblijven.
ik ben slecht in nederlandsquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
nee weet wel dat betekent hier met een t moet zijn
maar goed bedoelde dus ook dat als dit je basis is dan kraak ik hem nu al af... enne moet jij niet op bed trouwens? sesamstraat is al uuuuuren voorbij
te makkelijk inkoppen.,.... die laat ik aan een ander overquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik verstond: we zullen doodgaan
die tekst zou dan bij iedereen in de wereld kloppen
doorgaan nietsommige gaan FOKKEN, dat is niet doorgaan dat is achteruitgaan
broerquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:58 schreef broer het volgende:
Oe! Volgend uur Won Ton Ton. Jammer dat ik op dit moment niet kan luisteren.
nogmaals... als dit de basis is kraak ik hem nu al af... en nu stop ik over die UI.... die van mij is toch het mooistquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik ben slecht in nederlands
in de maak betekent zoiets als: wordt gemaakt, zij zijn, ik ben er mee bezig
gezelligquote:
Doet Bluezz dat niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:01 schreef Wexy het volgende:
gezellig
kun je meteen songtexten gaan posten
Wa.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
broerWat ben je aan het doen dan?
Niet de moeitequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
te makkelijk inkoppen.,.... die laat ik aan een ander over
ik nie zie bluezzquote:
HAHA de top 2000 is toch zooo machtig dat hij altijd voorang krijgtquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:02 schreef broer het volgende:
[..]
Wa.Er wordt hier op dit moment andere muziek gedraaid. En door elkaar draaien is niet aardig.
Chicago is een beetje meidenmuziekquote:
Koptelefoon(s)quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:02 schreef broer het volgende:
Wa.Er wordt hier op dit moment andere muziek gedraaid. En door elkaar draaien is niet aardig.
Daarom moet je ook altijd een draagbare radio o.i.d. bij je hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:02 schreef broer het volgende:
[..]
ouderwetsquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd een draagbare radio o.i.d. bij je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |