En dan gooit Ron Stoeltie er maar weer eens een zoveelste overdreven, slijmende reactie van een luisteraar tegen aanquote:
Hij verzint ze gewoon ter plekke dat weet jij dat weet ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan gooit Ron Stoeltie er maar weer eens een zoveelste overdreven, slijmende reactie van een luisteraar tegen aan
Is dat zo ?quote:
Inderdaad , vorig jaar had mijn vader onder mijn naam gereageerd op een plaat, wat ook daadwerkelijk op de radio kwamquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan gooit Ron Stoeltie er maar weer eens een zoveelste overdreven, slijmende reactie van een luisteraar tegen aan
Dat weet je bestquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Doe maar een slotje dan.
Hij overleed toch op een wintersportvakantie door tegen een boom te skiën of heb ik het nu verkeerd?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef Homdeck het volgende:
vlak voor de wintersportvakantie van Sonny
Hij kijkt mee, hij kan het niet behouden zegt hijquote:
Nee.quote:
Inderdaad. Ik heb me dit jaar voorgenomen me er niet meer over op te winden. Vorig jaar was Hallelujah van Jeff Buckley ook al een slachtoffer. Die kappen ze nu in ieder geval niet af, hij staat die er zelfs niet inquote:
Welnee zegquote:
jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij overleed toch op een wintersportvakantie door tegen een boom te skiën of heb ik het nu verkeerd?
Wij zwammen ook maar watquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:34 schreef Robinhoo het volgende:
Hij kijkt mee, hij kan het niet behouden zegt hij![]()
hij weet niet eens wat hij hier moet zeggen geloof ik
Nu ben ik m'n post kwijtquote:
Daniel Powter werd niet afgekapt, maar stond toch in de lijst.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:35 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb me dit jaar voorgenomen me er niet meer over op te winden. Vorig jaar was Hallelujah van Jeff Buckley ook al een slachtoffer. Die kappen ze nu in ieder geval niet af, hij staat die er zelfs niet in
Niet zo kinderachtig, deze was eerder, dus we zitten hier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Top 2000 van 2008 #8 alle nummers staan te laag ...
* paultjuhhh troost zijn leerling dagoduckjequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ja maar ik had lapo
Ik ga wel naar een online kroeg ofso
Doeiquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ja maar ik had lapo
Ik ga wel naar een online kroeg ofso
? hoezoquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
Zo kom je erachter als jongeling hoeveel platen er wel niet worden gecoverd van vroeger
En je komt erachter dat er toch wel een kern van waarheid zit in 'vroeger was alles beter'.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
Zo kom je erachter als jongeling hoeveel platen er wel niet worden gecoverd van vroeger
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |