Ik heb World Tour jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:37 schreef Treezz het volgende:
Vraag
hebben of heeft iemand die jullie kennen de nieuwe guitar hero ??
Awwwquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:26 schreef Brennel het volgende:
GODVER!! Ik hoor een hoop kabaal uit de kooi komen, dus ik kijk, doet 1 vn de ratten heel raar, springen enzo. Ik pak hem eruit en hij hapt helemaal naar adem. Eerst bel ik in paniek een vriendin, daarna de dierenarts (toevallig ook een vriendin) en op dat moment blaast hij z'n laatste adem uit...![]()
![]()
en en en en en en en ?? recensiequote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt ie cd's zelfs als onderzetters en kerstboomdecoratie.
World tour?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:37 schreef Treezz het volgende:
Vraag
Minder leuk als 3 - Maar dat komt meer door de nummers die erin zitten.quote:
Vooral filmdvd's hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Muziek-dvd's heb ik ook aardig gespaard, maar na een dikke 100 vind ik 't wel ff goed geweest
. Probeer nu toch wat selectiever te zijn. Cd-wow.com en Play.com zijn wat dat betreft niet handig.... net te lage prijzen waardoor je toch weer wordt overgehaald
.
Lijkt me wel gaaf, maar er zitten naar mijn zin veel te weinig nummer inquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:37 schreef Treezz het volgende:
Vraag
heb de wii.. en denk d'r over om guitar hero world tour te kopen..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
World tour?
Heb ik niet, maar is wel vet
nr 3 alleen gitaar kost iets van 90 euro..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:38 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Minder leuk als 3 - Maar dat komt meer door de nummers die erin zitten.
Kheb overigens niet de band spulletjes. Uitsluitend gitaartje.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:39 schreef borisz het volgende:
Dan maar een topic openen voor in een bijna dood forum MLN
Ome Henk
Minder leuk, de muziek in deel 3 - Legends of Rock - heb ik meer met de nummers zelf, Paranoid, Paint it Black.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:40 schreef Treezz het volgende:
[..]
nr 3 alleen gitaar kost iets van 90 euro..
niet leuk ??
Jij wacht zeker op nummer 1510?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt nog een glas rode wijn in.
Dat zekerquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:42 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Jij wacht zeker op nummer 1510?
okequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:42 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Minder leuk, de muziek in deel 3 - Legends of Rock - heb ik meer met de nummers zelf, Paranoid, Paint it Black.
Maar aan WT vind ik het bass'en wel erg vet en kun je makkelijk mee leren omdat het tempo in de regel wat lager ligt dan gitaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |