Ik ben bezig, maar wil ook een goede DVD collectie hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb er tussen de 1500 en 2000. Een mooie IKEA-roomdivider twee lagen vol.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb er tussen de 1500 en 2000. Een mooie IKEA-roomdivider twee lagen vol.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben bezig, maar wil ook een goede DVD collectie hebben
Laatst een cd van CCR gekocht, vertelde het aan mijn moeder, en daar kwamen gelijk jeugdherinneringen bovendrijven.
Alleen cd's en wat singlesquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]Echt alleen CD's of ook nog vinyl?
kom ik aan met mijn 7 CD's![]()
Die zullen richting de 10.000 en nog veel meer gaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:33 schreef Treezz het volgende:
hoeveel zal gerard ekdom er hebben....
en rob stenders.
Ekdom's kelder staat vol met CD's, LP's enz. Hoesjes als behang. Een grote studio.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:33 schreef Treezz het volgende:
hoeveel zal gerard ekdom er hebben....
en rob stenders.
Maar goed, Rudy leest toch niet mee hierquote:Dode en gewonde bij aanrijding op afrit A2
Een nog onbekende vrouw is vrijdagavond omstreeks tien uur om het leven gekomen bij een botsing op de afrit Maasbracht van de A2. De bestuurder van de auto, een oudere man volgens de politie, raakte zwaargewond.
Maasbracht
Van onze verslaggever
Nadere persoonsgegevens kon de politie vrijdagavond laat nog niet verstrekken. De man botste met zijn auto op een Duitse auto die met pech langs de weg stond. In die auto zaten drie personen. Zij bleven allen ongedeerd.
Volgens mij gebruikt ie cd's zelfs als onderzetters en kerstboomdecoratie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ekdom's kelder staat vol met CD's, LP's enz. Hoesjes als behang. Een grote studio.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:26 schreef Brennel het volgende:
GODVER!! Ik hoor een hoop kabaal uit de kooi komen, dus ik kijk, doet 1 vn de ratten heel raar, springen enzo. Ik pak hem eruit en hij hapt helemaal naar adem. Eerst bel ik in paniek een vriendin, daarna de dierenarts (toevallig ook een vriendin) en op dat moment blaast hij z'n laatste adem uit...![]()
![]()
Zucht* Tmfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |