Ik hoop dat ze een vuurwerkbom onder zijn auto leggen. Hoeft hij zich ook niet meer druk om te maken om de lak.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef The_Verve het volgende:
Zo'n auto zet je toch ook de gehele winter in de garage?
Al snap ik dat de verleiding groot is...
Ik hoop dat je heel lang leeft, erg lang. Dat lijkt me al erg genoeg in je geval.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef mjb44 het volgende:
Ik hoop dat ze een vuurwerkbom onder zijn auto leggen. Hoeft hij zich ook niet meer druk om te maken om de lak.
Zandquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef trabant het volgende:
Claimcultuur of niet, maar ze kunnen ook zand strooien. Waarom meteen de bodem vergiftigen met zout. Mijn klassieke auto blijft iig lekker binnen.
Schijnen steentjes door te zitten waardoor je weer claims krijgt wegens gebarsten ruiten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:12 schreef trabant het volgende:
Claimcultuur of niet, maar ze kunnen ook zand strooien. Waarom meteen de bodem vergiftigen met zout. Mijn klassieke auto blijft iig lekker binnen.
In Zweden strooien ze ook zand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:19 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Zand
Zand op de weg gooien
Dan hadden ze net zo goed het asfalt niet kunnen uitvinden, maar overal zandweggetjes kunnen aanleggen.
Volgens mij is het een mengseltje, het werkt wel beter dan bij ons, want de sneeuw wordt geen ijs zoals hier maar het wordt heel rul waardoor je er met winterbanden rustig met 70 overheen rijdt.quote:
Ja, dan strooien ze met nat zout.Maar dan strooien ze wel minder. Eergisteren zag ik bijvoorbeeld een strooiauto rijden en gisteren niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
Wordt er ook bij 'droge vorst' gestrooid dus?
En de mogelijkheid dat jij toevallig op een andere weg reed dan die strooiauto, bestaat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan strooien ze met nat zout.Maar dan strooien ze wel minder. Eergisteren zag ik bijvoorbeeld een strooiauto rijden en gisteren niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:59 schreef Catch_me het volgende:
Voor mensen zoals TS haal ik mijn neus op.
Wat een lelijke bak zeg.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:26 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En de mogelijkheid dat jij toevallig op een andere weg reed dan die strooiauto, bestaat natuurlijk niet.
Je kunt ook concluderen dat TS een auto nodig heeft om nog wat van zijn leven te maken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:04 schreef Catch_me het volgende:
TS is te laf om in z'n eigen topic te reageren, dus komt ie me dissen in FoBo http://fotoboek.fok.nl/Catch_me/1/25#1970324
Sterker, ik heb maar gelijk een topic aangemaakt:quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:04 schreef Catch_me het volgende:
TS is te laf om in z'n eigen topic te reageren, dus komt ie me dissen in FoBo http://fotoboek.fok.nl/Catch_me/1/25#1970324
Is je auto een verkapt verlengstuk van je penis, dat je je zo op je pik getrapt voelt wanneer iemand je auto lelijk vind?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:13 schreef StockPro het volgende:
[..]
Sterker, ik heb maar gelijk een topic aangemaakt:
FoBo-users die aandacht tekort komen.
Veel plezier!
Als een mini al een verlengstuk wordt dan moet het pas erg gesteld zijn met TS' penisquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Is je auto een verkapt verlengstuk van je penis, dat je je zo op je pik getrapt voelt wanneer iemand je auto lelijk vind?
Hoe groter de bolide, hoe kleiner de pik, zeggen ze wel eens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef osmo het volgende:
Als een mini al een verlengstuk wordt dan moet het pas erg gesteld zijn met TS' penis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |