Metrostation? Zestienhoven?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:47 schreef MalleJongen het volgende:
Zestienhoven is toch ook overdekt?
Er zitten al gaten in de bodem, ondanks een uitgebreide behandeling.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:03 schreef MalleJongen het volgende:
Het lijkt me toch dat het bij een oldtimer erger is voor de onderkant van je auto, tenzij die zwaar in de tectyl zit.
Een 'behandeling' vult het weggerotte staal niet aan. Dus als je bodem al flinterdun was is er niet veel nodig om alsnog wat gaten te maken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:13 schreef StockPro het volgende:
[..]
Er zitten al gaten in de bodem, ondanks een uitgebreide behandeling..
Een zoutbadquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een 'behandeling' vult het weggerotte staal niet aan. Dus als je bodem al flinterdun was is er niet veel nodig om alsnog wat gaten te maken.
Overigens, wat voor behandeling heb je toegepast ?
Als je 'm ziet, zou je willen dat je 'm mocht hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef Sensation89 het volgende:
Dat zout ligt er juist om te voorkomen dat mensen met oude verroeste oldtimers de weg op gaan.
Foto is van augustus 2008.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef StockPro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto is van augustus 2008. Helemaal vernaggeld door dat verdomde zout..
9 oud IJzerhandelaren?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:15 schreef StockPro het volgende:
[..]
Als je 'm ziet, zou je willen dat je 'm mocht hebben..
In die tijd dat ik 'm heb, hebben er al 9 onbekenden gevraagd of ik 'm wou verkopen.
De bovenstaande foto van het lak is genomen in augustus. Dit nadat iemand vroeg of ik pics van de auto heb. Bij deze. Dat lak op m'n auto, is nu vernaggeld door het zout. En daarover wil ik even ongestoord klagen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:27 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Foto is van augustus 2008.
Helemaal vernaggeld door dat verdomde zout..
ben ik de enige die hier geen reed van snapt het is DECEMBER en die foto is genomen in AUGUSTUS![]()
![]()
![]()
Come on, er ligt nu een ander blok in wat 'm nog rapper maakt dan-ie al is. En binnenkort komen er zelfs racewebers op. Hij is nu al meer waard dan de nieuwprijs destijds.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:31 schreef B.E.D het volgende:
TS heeft geen geld voor een nieuwe/jonge auto.
Whehe TS is Belg en waarschijnlijk kerel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:36 schreef StockPro het volgende:
[..]
Come on, er ligt nu een ander blok in wat 'm nog rapper maakt dan-ie al is. En binnenkort komen er zelfs racewebers op. Hij is nu al meer waard dan de nieuwprijs destijds..
Warm, warm. Ik ben een Brabander, en inderdaad een kerel. Dit is m'n hobbyauto. Om mee te karten (en dat kan hij als geen ander), niet om mee naar werk te rijden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:37 schreef B.E.D het volgende:
Whehe TS is Belg en waarschijnlijk kerel.
Als kerel zijnde in een mini rijden
Ben je dameskapper in de salon van Alberto ofzo?
dat het een oude foto isquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:35 schreef StockPro het volgende:
[..]
De bovenstaande foto van het lak is genomen in augustus. Dit nadat iemand vroeg of ik pics van de auto heb. Bij deze. Dat lak op m'n auto, is nu vernaggeld door het zout. En daarover wil ik even ongestoord klagen.
Wat valt er daar lastig aan te begrijpen?
dus je klacht is dat je zelf zo stom bent om met je oldtimer te gaan rijden als er net gestrooit is terwijl het nodig is!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:40 schreef StockPro het volgende:
[..]
Warm, warm. Ik ben een Brabander, en inderdaad een kerel. Dit is m'n hobbyauto. Om mee te karten (en dat kan hij als geen ander), niet om mee naar werk te rijden.
Daar heb ik wel een andere suffe auto voor..
Ach man, ik volg die weerberichten toch nooit. Allemaal gewauwel over hogedrukgebieden, culumbus, enz enzquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:54 schreef beantherio het volgende:
Het is volgens mij al een week bekend dat het rond kerst zwaar zou gaan vriezen. Met andere woorden: je kon al een week van tevoren zien aankomen dat er gestrooid zou gaan worden.
gebruik dat ding dan niet van dec tot feb. Als je dat wel wil doen moet je niet zeuren! Die van mij staat ook lekker warm en droog in de garage.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:09 schreef StockPro het volgende:
[..]
Ach man, ik volg die weerberichten toch nooit. Allemaal gewauwel over hogedrukgebieden, culumbus, enz enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |