Lekker, je brengt me op een idee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
Broodjes uit de oven
Heb geen oliebollen/appelflappen hier
Heb je ze zelf gebakken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker, je brengt me op een idee.* Oven aanzet.
Hier waren de oliebollen/appelbeignets al op voordat het avond was.
Jiij ook Bengelsquote:Op donderdag 1 januari 2009 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
Een gezond 2009, en iedereen veel geluk natuurlijk.
Bengels!quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
Een gezond 2009, en iedereen veel geluk natuurlijk.
Morgen en in het weekend vroeg op staan dus, dan wen je er alvast aanquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:13 schreef qu63 het volgende:
Brak
Mên wat ga ik lastig krijgen volgende week als ik weer vroeg op moet staan zeg
Anyways, goedemorgen
Neuj, ik hou niet zo van die geur. Die blijft zolang in huis hangen.quote:
Da's wel weer waar, mijn moeders bakt sindsdat ik het weet elk jaar wel oliebollenquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, ik hou niet zo van die geur. Die blijft zolang in huis hangen.![]()
Qutie.Kuuk.
![]()
Hoe was jullie O&N.
Dat probeerde ik deze week ook alquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Morgen en in het weekend vroeg op staan dus, dan wen je er alvast aan![]()
mijn moeder ook, maar dat komt door de allergie van mn zusjequote:Op donderdag 1 januari 2009 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's wel weer waar, mijn moeders bakt sindsdat ik het weet elk jaar wel oliebollen.
Ik heb wel eens appelflappen gemaakt, maar daar ben ik ook van afgestapt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's wel weer waar, mijn moeders bakt sindsdat ik het weet elk jaar wel oliebollen.
Stukkie beter klinkt goed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:49 schreef vamperotica het volgende:
Weer even een Draculettetje- update....
Medicijnen lijken aan te slaan, het gaat al een stukkie beter!
Gister heeft ze samen met manlief van een prachtig vuurwerk genoten.
Nog beterquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
mijn moeder ook, maar dat komt door de allergie van mn zusje
Dus deze keer had ik echte appelflappen enzo!
Ik ga mijn best doenquote:
k ben al goed begonnenquote:
Goed excuus, moet ik ook maar gaangebruikenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben al goed begonnent eerste wat ik deed was janken in t nieuwe jaar
daarna naar buiten, buren van mijn ouders hadden echt aan kapitaal in de auto aan vuurwerk liggen, dus lekker foto's gemaakt van t vuurwerk ipv de buren af te lebberen
zoietsquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed excuus, moet ik ook maar gaangebruiken
Waren het wel goede tranen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |