Legoquote:Op zondag 28 december 2008 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Douchen, Koffie, lego bouwen, schaatsen kijken, tas inpakken, slapen en dan naar Berlijn
goh, dat lijkt me ook wel weer eens leukquote:Op zondag 28 december 2008 11:50 schreef qu63 het volgende:
Yns!
Ik vandaag weer eens verder met mn schoolwerk denk ik..
Alleen beginnen is zo kutquote:Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh, dat lijkt me ook wel weer eens leukopdrachten maken, boeken doorspitten etc.
Net buiten de garantie dusquote:k ben bang dat mn flappies backlight doodgaatt scherm flikkert en af en toe gaat ie op zwart
en dat nu hij net 2 jaar geweest is
Daar zijn die dingen voor gemaakt om precies na de garantie periode stuk te gaanquote:Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef Ynske het volgende:
k ben bang dat mn flappies backlight doodgaatt scherm flikkert en af en toe gaat ie op zwart
tis maar wat je leuk vindquote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar zijn die dingen voor gemaakt om precies na de garantie periode stuk te gaan
Sorry hoorquote:
Da's gaarquote:Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh, dat lijkt me ook wel weer eens leukopdrachten maken, boeken doorspitten etc.
k ben bang dat mn flappies backlight doodgaatt scherm flikkert en af en toe gaat ie op zwart
Boejje, baan is lang zatquote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef mcDavid het volgende:
Tering, fileschaatsen daar in biddinghuizen!
quote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef mcDavid het volgende:
Tering, fileschaatsen daar in biddinghuizen!
Gelukkig stond ik er zelf ook niet op! Maar 't was er flink druk, en dr kwam iemand op de club langs die eigenlijk van plan was te gaan schaatsen, maar 't was zo druk dattie maar door was gereden om toch ff een bakkie te doenquote:
Te rustigquote:
nog altijd niet begonnen?quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Te rustig
Ik moet wat doen
En bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |