abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64384082
http://forum.fok.nl/topic/1228586

De dreumessen, dreumussen en dreumesen...

17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
25 januari 2007: Jesper, zoon van Miffy1984
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
30 april 2007: Caithlynn Maria, dochter van miss CMS
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
27 mei 2007: Bente, dochter van Make-Yourself
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 06-01-2023 08:23:55 ]
pi_64384092
Nogmaals dankjewel voor de antwoorden
pi_64384100
pi_64384798
mijn muppie staat boven aan
mama van 3 kids!
pi_64385322
Miss CMS, wil je met Caithlynn in het lijstje hierboven?
Alles oke hier, kerstdagen weer overleefd, Meike is schandalig verwend met aandacht en "toepies" (snoepies) dat wordt afkicken komende week.

Hallo Ardenlyn!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64385863
volgens mij moeten ze allemaal afkicken

vanavond zijn mijn ouders en zusje met vriend nog geweest. ik zal je zeggen mij hele tafel staat vol met kleding en ondergoed voor de dames echt veel en met haar verjaardag krijgt ze nog meer van mijn ouders. achja alleen nog een zomer garderobe en we zijn tot volgend jaar klaar
mama van 3 kids!
  vrijdag 26 december 2008 @ 22:09:48 #7
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64385956
Het naar beneden gaan met Jesper willen we ook echt wel vermijden, maar hij was toen zo overstuur dat het soms de enige manier is om hem te kalmeren. En inderdaad ging hij daarna vrij snel slapen. (maar het moet geen gewenning worden idd) Vannacht heeft hij heeerlijk geslapen en vanavond is hij ook zonder een kik gaan slapen.

Toevallig kwam ik vanmiddag een artikel tegen en dat ging over ' pavor nocturnus'. Anders gezegd: nachtangst. De omschrijving daarvan was voor ons 1 en al herkenning. Dat is echt waar Jesper af en toe last van heeft. Als ik hem op dat moment ook oppak of probeer te troosten wordt het aleen maar heftiger. De volgende keer als het gebeurd zal ik eens afwachten of hij er zelf uitkomt.
Maar als meneer gewoon wakker wordt om niks, proberen we wat 'strenger' te zijn.

JESPER staat niet op de lijst zie ik ineens
25 januari wordt hij twee
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64386140
miffy lijkt me wel raar als je zoiets leest en het herkent.
mama van 3 kids!
  vrijdag 26 december 2008 @ 22:30:06 #9
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64386489
Ardenlyn, nog van harte met je Maarten!
Heppie foto's van de jarige job?

Miss CMS, ook welkom in dit topic
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 27 december 2008 @ 08:09:23 #10
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64394217
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef Popples het volgende:
miffy lijkt me wel raar als je zoiets leest en het herkent.
Nouja.. ik vond het wel fijn dat het een naam heeft. Ik had er nog nooit van gehoord, dus wist niet echt wat ik van die momenten moest maken.
Het is al erg vaak bij Jesper gebeurd dat hij begin vd nacht wakker wordt en helemaal van de wereld is. Hij heeft een soort driftbui, maar dan heel erg. En hij reageert niet op mijn stem. Als ik hem wil troosten of oppakken uit zijn bedje raakt hij nog meer in paniek en probeert hij te vluchten zeg maar... Het heeft wel eens een uur geduurd voordat hij eruit kwam.

Gelukkig is het nu eigenlijk al een tijdje niet meer gebeurd. Voor het laatst een keer bij mijn moeder. Toen hij daar sliep ivm Thijmen. Vannacht heeft hij weer heerlijk geslapen
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64394221
Adriaantjeeeeeeeeeeeeeee Baby
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64394365
miffy wat goed dat hij doorgeslapen heeft.

die driftbuien ken ik ook wel. dan moet ik haar ook uit laten razen niks heeft zin. dan is huilen, schreeuwen slaan. en dat reageren op onze stem doet ze dan idd ook niet. gelukkig is het hier niet zo heel vaak.

hoe is het met de andere dreumessen allemal verwend?

ow nog een leuk grapje ik was gistern bezig met de jongste(verschonen)
oudste was in de keuken bezig, kreeg haar maar niet gelokt naar mij toe.
op eens komt manlief naar beneden die ziet een aangegeten appel op de fruitschaal liggen.
die vraagt wie weet hier meer van. zegt de oudste lady(hond). dus ik zeg nee wie heeft dat gedaan? zegt madam: baby renske. haar gezicht erbij was zo leuk.
mama van 3 kids!
pi_64394427
Welkom hier, alle nieuwen

Wat naar voor Jesper dat hij dan zo onbereikbaar wordt, alsof hij vastzit in zijn eigen angst en wanhoop. Devin heeft dat ook weleens, je kan hem dan vrijwel niet troosten. Ik krijg er altijd een beetje de bibbers van...

We hebben gezellig Chanoeka & Kerst gevierd de afgelopen dagen. De enige die minder gezellig was is helaas Devin...
Donderdag tijdens een feestje bij mijn ouders wilde hij alleen maar hangen en vastgehouden worden. Bleek zijn koorts ineens weer terug en zat hij op 39.9! Zou ik persoonlijk ook niet gezellig van worden Daar even met een paracetamolletje in bed gelegd waarna hij na een uurtje weer wat lekkerder was.
Gisteren met de schoonfamilie ging al wat beter, hij heeft lekker kunnen patseren met zijn BROER! - shirt
We hadden zijn deken meegenomen, kon hij af en toe even bijtanken terwijl hij ermee knuffelde en erop lag.
Sinds donderdagavond geen koorts meer, maar hij hoest nu als een 80-jarige kettingroker en wil nog steeds weinig tot niks eten. De broeken vallen van zijn kont, geen gezicht! Als hij vandaag weer niet wil eten maar even naar de hap, ik vind het nu lang genoeg duren.

Vraagje: hoeveel keer per dag kun je "papa" roepen?
Ik denk dat zoonlief voor een nieuw wereldrecord gaat, het is bijna het enige dat uit zijn mond komt: papa? papa? papa? papa? papa! papa! papa? papa.... PAPA! papa? etcetc.
Of hij nou in de buurt is of niet!
.... met gevoel voor drama....
pi_64394795
arme devin gelukkig gaat het weer beter. niks aan dat ziek zijn.

papa roepen kunnen de meiden ook. gisteren stod de oudste en lag de jongste voor de deur papa inkoor aan het roepen. leuk hoor. en als je mama zegt tegen de jongste zegt ze niks en kijkt ze je aan van ja wat wil je nu? terwijl als het flesjes tijd of als ze iets wil dan kan ze wel mama roepen
mama van 3 kids!
pi_64399915
Gelukkig maar Kersjes, dat de koorts in ieder geval weg is, nu het hoesten nog.
Ik heb vanmorgen met Meike de bovenverdieping schoongemaakt, Meike had het weer erg druk met muren poetsen....
en verder is haar eigen stofzuigertje een erg goed idee van Sinterklaas geweest, nu kan ik tenminste stofzuigen zonder dat Meike hem steeds uitzet. Ze heeft nu haar eigen apparaat. Wel lastig dat ze het liefst precies op dezelfde plek als ik bezig wil, maar dat mag de pret niet drukken.
Vanavond gaan we kolonisten met MissCMS + vriend, en komt Caithlynn ook gezellig mee. Zal wel weer een gezellige boel worden met die 2 dames!
pi_64401707
Iedereen leuke feestdagen gehad?
Arme Devin aan de hoest.. Die hangt hier ook nog steeds van die griep 3 weken geleden.

Onze kerstdagen waren, eh, bijzonder..
Chris heeft mij en zijn papa getrakteerd op een portie buikgriep. Chris heeft dinsdag en woensdag weinig binnengehouden. Maar gelukkig maar 1 dag echt slecht gedronken. Alleen het eten wil nog niet zo goed. Eigenlijk al een maand niet.. Waarom, nou.. Sinds 5 december hebben we griep+oorontsteking, de buikgriep en 4 ! hoektanden te pakken..
Hij eet gelukkig nog wel kleine beetjes, dus hij heeft nog wel energie genoeg. Maar het mag van mij wel beter worden. Zijn maagje is ook nog "onstabiel". Dus bij elke hoest/dramabui komt er iets eten omhoog. Maar echt heel erg ziek is hij gelukkig niet meer nu.
pi_64402264
Meike, mama's kleine schoonmaakhulp!

Deepfreeze, wat ellendig, dit is qua gezondheid geen goede maand voor jullie geweest
Hopelijk meer gezondheid in 2009, voor iedereen hier trouwens

Zal ik hard uitgelachen worden als ik me bij de hap meld met: mijn dreumes wil niet eten?
Niet dat zoiets me ervan zal weerhouden langs te gaan, maar het is altijd zo'n gedoe.
Hij heeft geen koorts meer, wel veel snot, gehoest en een zere keel... en dus niks willen eten.
Geen brood, geen fruit, geen warm eten... zelfs koek en chocola (wanhopige mama ) worden vandaag geweigerd!
Omdat ik niet weet hoeveel bv er nog is, en hij het niet meer graag drinkt, geef ik hem nu al een paar dagen opvolgmelk (dreumesmelk). Hij heeft vandaag 1 1/2 fles op en ook wat diksap, maar eigenlijk heeft hij de hele week al heel, heel weinig gegeten.
Hij is nu voor de 2e keer vandaag lang aan het slapen, hij zal wel erg slapjes zijn. Als hij wakker is nog 1 keer proberen en anders bel ik de hap.
pi_64402395
hmm zolang hij nog drinkt en alert is zou ik me niet zo'n zorgen maken.
Kinderen kunnen heel lang leven van lucht zegt men.
pi_64403647
kinderen groeien van lucht en liefde
Haalt hij de 500cc vocht wel?
Maar als je het niet vertrouwd: Liever een keer teveel gebeld dan te weinig!
pi_64404153
Kersjes, Nathan is net een jaar en die moest van de arts in het ziekenhuis minimaal 600 ml per dag drinken. Volgens mij zou Devin toch wat meer moeten drinken op een dag dus als je er niet aan komt zou ik gewoon even de huisarts bellen. En zo lang ze drinken kan een beetje minder eten geen kwaad. Totaal geen eten lijkt me ook niet goed dus ook even bellen, zeker als het al een aantal dagen gaande is. Maar door het hoesten zou het heel goed kunnen dat hij opgezette klieren in zijn keel heeft en dan is misschien gepureerd fruit een idee. Of anders een beetje bouillon dat hij toch ook nog wat zouten binnen krijgt.
pi_64404492
Dank voor de tips Faja!

Ik heb de hap inmiddels gebeld. Heb een kwartier in de wacht gehangen, ze hebben het druuuuuk
In de tussentijd begon Devin zijn bakje Honey Loops leeg te eten, hoera!
We kijken het, na uitgebreid overleg nog even aan, ben in ieder geval gerust gesteld. Hij slaapt nu trouwens, alweer....
pi_64405178
Fijn dat Devin iets gegeten heeft!
pi_64408306
Die 500-600ml is het minimum voor iedereen boven de 6 maanden, ZONDER diaree...
net 1, of 1,5 maakt qua benodigde vochthoeveelheid niet zoveel uit.
meer dan een paar dagen onder de 500ml geeft kans op uitdroging.
pi_64409349
toch vraag ik mij af. mijn oudste drinkt soms echt maar 300cc op een dag.
ik krijg meer vocht gewoon niet binnen. kan dat nu wel of geen kwaad?
uit bekertjes haalt ze nooit zoveel maar uit de rietjesbeker mag ik blij zijn met 400cc.
mama van 3 kids!
pi_64411342
Linde heeft ook wel eens een dagje dat ze leeft op alleen drinken. Geen idee waarom ze dan niks wil eten, maar ach ze heeft genoeg reserves dus als het niet langer dan een dagje duurt, maak ik me geen zorgen. Drinken moet ze dan wel blijven doen, dat is belangrijk. Gelukkig begon Devin tijdens het telefoongesprek weer te eten (zal je altijd zien ) Ik zat eens met een druk kletsende en kruipende Linde bij de HAP omdat ze al 2 dagen zo ziek/sloom en lusteloos was Ja maar thuis was ze ECHT anders hoor dokter

Hier ook nog steeds een griepvirus in huis. Linde en ik zijn beter, maar nu heeft mijn vriend ineens weer hoge koorts. Schiet niet echt op zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')