abonnement Unibet Coolblue
pi_64384410
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:50 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik voel me niet tot mijn zus aangetrokken.

Mijn huis heeft een keuken, twee badkamers , een huiskamer, een eetkamer, drie slaapkamers en een kelder. Zoals ik zei ik werd 's middags wakker en ik had geen douche genomen. Mijn zus nam ook geen douche genomen. Toen moesten we naar de onderwaterweegtest

Mijn zus nam ook geen douche voordat we de onderwaterweegtest ondergingen waardoor we nat werden.

Ze sloeg 's avonds de douche over. En ik ook. Toen gingen we naar de onderwaterweegtest die later die dag plaatsvond. We werden door de test beiden nat. Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh, dus ze genoot van iedere minuut die ze onder water was. Daarvoor probeerde ze haar haar in een staart te doen maar dat mocht niet. De dokter zei nee. Dus deed ze haar haar op de manier die ik meisjes zie doen wanneer ik naar de zwemclub ga.
doe mij ff uurtje met je zus. betaal contant
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_64384424
Dus je zus is niet boos op je moeder? Aangezien ze van elke minuut genoot?
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:55:23 #153
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_64384426
Zit je zovaak achter je pc dat je gehele sociale leven is ingestort, en nu je verlangs uit op je zusje?
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:55:30 #154
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_64384429
Ikzoekiets, ik geniet ook wel eens van onderwater. Wist je dat water onder eigenlijk hetzelfde is als water? Want water is er. Zonder een onder. Want onderwater is nogsteeds water. Tevens mits bier. Maar kijk, als je onderbier bent, ben je ook in het bier. Dat is dus hetzelfde. Je zusje zwaaide haar haar? Heb je haar haar wel eens goed bekeken? Misschien wil je er wel niet naar kijken? Want haar haar doet er niet toe. Alleen het gevoel wat jij hebt doet er toe. Maakt niet uit. Tieten zijn belangrijker dan haar. Als ik haar zie, dan post ik tieten. Post jij tieten? Van je zusje althans? Jouw tieten zullen de FOK!kers niet zoveel boeien. De dokter zegt tegen mij ook wel eens nee, maar dan zeg ik ok. En 's avonds drink ik dan bier. Tof is dat he? Misschien moeten we eens wat afspreken met naaktfoto's van je zusje.

Koel he!

Groetjes,

Jezus.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:55:59 #155
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_64384444
Que?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:56:04 #156
126281 Toon_Tetten
En een milkshake banaan
pi_64384448
quote:
Ik voel me niet tot mijn zus aangetrokken.

Mijn huis heeft een keuken, twee badkamers , een huiskamer, een eetkamer, drie slaapkamers en een kelder.
Oke, dit is een grap.
Hier heb je een punt .
pi_64384473
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh, dus ze genoot van iedere minuut die ze onder water was
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh, dus ze genoot van iedere minuut die ze onder water was
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh, dus ze genoot van iedere minuut die ze onder water was
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh, dus ze genoot van iedere minuut die ze onder water was
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh, dus ze genoot van iedere minuut die ze onder water was
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh, dus ze genoot van iedere minuut die ze onder water was


WHAT THE FUCK
pi_64384479
wat heeft je zus dan? een keldertrap?
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:57:48 #159
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_64384494
ik F5 dit topic graag.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:58:07 #160
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_64384501
Ik moest aan dit gedichtje denken
quote:
De idioot in het bad.

Met opgetrokken schouders, toegeknepen ogen,
Haast dravend en vaak hakend in de mat,
Lelijk en onbeholpen aan zusters arm gebogen,
Gaat elke week de idioot naar 't bad.

De damp die van het warme water slaat
Maakt hem geruster : witte stoom…
En bij elk kledingstuk, dat van hem afgaat,
Bevangt hem meer en meer een oud vertrouwde droom.

De zuster laat hem in het water glijden,
Hij vouwt zijn dunne armen op zijn borst,
Hij zucht, als bij het lessen van zijn eerste dorst
En om zijn mond gloort langzaam aan een groot verblijden.

Zijn zorgelijk gezicht is leeg en mooi geworden,
Zijn dunne voeten staan rechtop als bleke bloemen,
Zijn lange, bleke benen, die reeds licht verdorden
Komen als berkenstammen door het groen opdoemen.

Hij is in dit groen water nog als ongeboren,
Hij weet nog niet, dat sommige vruchten nimmer rijpen,
Hij heeft de wijsheid van het lichaam niet verloren
En hoeft de dingen van de geest niet te begrijpen.

En elke keer, dat hij uit 't bad gehaald wordt,
En stevig met een handdoek drooggewreven
En in zijn stijve, harde kleren wordt gesjord
Stribbelt hij tegen en dan huilt hij even.

En elke week wordt hij opnieuw geboren
En wreed gescheiden van het veilig water-leven,
En elke week is hem het lot beschoren
Opnieuw een bange idioot te zijn gebleven.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_64384511
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef muay-toy het volgende:
wat heeft je zus dan? een keldertrap?
Je hóeft niet te posten, weet je.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:58:51 #162
238744 Ikzoekiets
Weet jij waar het ligt?
pi_64384514
Ik denk niet dat jullie het begrijpen dus ik zal het opnieuw uitleggen:

Ik heb een leven als ik een dag vrij heb van school. Ik verwachtte niet dat ik naar mijn dokter moest om een onderwaterweegtest te nemen. Ik was blij met mijn vrije dag van school en ik hoefde niet te douchen. Toen moesten we onszelf laten wegen onder water.

Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh. Ik moest ook strakke kleding aan.

Mijn zus genoot van de strakke kleren. Ik zou ook genieten van de strakke kleding maar ik was boos omdat ik de test moest ondergaan dus ik genoot er niet van.

Mijn huis heeft een keuken,twee badkamers, een huiskamer ,een eetkamer,drie slaapkamers en een kelder. Zoals ik al zei ik werd de dag ervoor 's middags wakker en nam geen douche.

Mijn zus had ook geen douche genomen voordat we de onderwaterweegtest ondergingen waardoor we beide nat werden.
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Onderwaterweegtest (c) Ikzoekiets
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh.
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:59:24 #163
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_64384522
Jezus man wat voor drugs heb jij gehad? Ik wil het ook
/-=]
|o-0
~~~`
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:59:43 #164
138448 PeZu
Suspended animation
pi_64384529
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik denk niet dat jullie het begrijpen ds ik zal het opnieuw uitleggen:

Ik heb een leven als ik een dag vrij heb van school. Ik verwachtte niet dat ik naar mijn dokter moest om een onderwaterweegtest te nemen. Ik was blij met mijn vrije dag van school en ik hoefde niet te douchen. Toen moesten we onszelf laten wegen onder water.

Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh. Ik moest ook strakke kleding aan.

Mijn zus genoot van de strakke kleren. Ik zou ook genieten van de strakke kleding maar ik was boos omdat ik de test moest ondergaan dus ik genoot er niet van.

Mijn huis heeft een keuken,twee badkamers, een huiskamer ,een eetkamer,drie slaapkamers en een kelder. Zoals ik al zei ik werd de dag ervoor 's middags wakker en nam geen douche.

Mijn zus had ook geen douche genomen voordat we de onderwaterweegtest ondergingen waardoor we beide nat werden.
heh wat
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator vrijdag 26 december 2008 @ 20:59:46 #165
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_64384530
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:59 schreef DeWaasheid het volgende:
Jezus man wat voor drugs heb jij gehad? Ik wil het ook
Of hij zit in een trip of ik !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_64384534
ach dit topic is toch onzin
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  Forum Admin vrijdag 26 december 2008 @ 21:00:15 #167
232445 crew  Specularium
pi_64384541
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik denk niet dat jullie het begrijpen ds ik zal het opnieuw uitleggen:

Ik heb een leven als ik een dag vrij heb van school. Ik verwachtte niet dat ik naar mijn dokter moest om een onderwaterweegtest te nemen. Ik was blij met mijn vrije dag van school en ik hoefde niet te douchen. Toen moesten we onszelf laten wegen onder water.

Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh. Ik moest ook strakke kleding aan.

Mijn zus genoot van de strakke kleren. Ik zou ook genieten van de strakke kleding maar ik was boos omdat ik de test moest ondergaan dus ik genoot er niet van.

Mijn huis heeft een keuken,twee badkamers, een huiskamer ,een eetkamer,drie slaapkamers en een kelder. Zoals ik al zei ik werd de dag ervoor 's middags wakker en nam geen douche.

Mijn zus had ook geen douche genomen voordat we de onderwaterweegtest ondergingen waardoor we beide nat werden.
Goed, nu is de lol er wel vanaf.
  vrijdag 26 december 2008 @ 21:00:17 #168
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64384544
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik denk niet dat jullie het begrijpen ds ik zal het opnieuw uitleggen:

Ik heb een leven als ik een dag vrij heb van school. Ik verwachtte niet dat ik naar mijn dokter moest om een onderwaterweegtest te nemen. Ik was blij met mijn vrije dag van school en ik hoefde niet te douchen. Toen moesten we onszelf laten wegen onder water.

Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh. Ik moest ook strakke kleding aan.

Mijn zus genoot van de strakke kleren. Ik zou ook genieten van de strakke kleding maar ik was boos omdat ik de test moest ondergaan dus ik genoot er niet van.

Mijn huis heeft een keuken,twee badkamers, een huiskamer ,een eetkamer,drie slaapkamers en een kelder. Zoals ik al zei ik werd de dag ervoor 's middags wakker en nam geen douche.

Mijn zus had ook geen douche genomen voordat we de onderwaterweegtest ondergingen waardoor we beide nat werden.
Precies hetzelfde herhalen heeft geen zin natuurlijk, licht het even toe!
pi_64384546
Je hebt een fetish voor strakke kleding?
  vrijdag 26 december 2008 @ 21:00:37 #170
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64384548
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Ikzoekiets het volgende:

Mijn zus had ook geen douche genomen voordat we de onderwaterweegtest ondergingen waardoor we beide nat werden.
Vooral bij deze zin lopen mijn hersenen vast.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_64384552
ik wordt ook wel eens nat onder water
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  vrijdag 26 december 2008 @ 21:00:49 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64384554
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 21:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Goed, nu is de lol er wel vanaf.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 26 december 2008 @ 21:01:43 #173
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_64384565
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik denk niet dat jullie het begrijpen dus ik zal het opnieuw uitleggen:

Ik heb een leven als ik een dag vrij heb van school. Ik verwachtte niet dat ik naar mijn dokter moest om een onderwaterweegtest te nemen. Ik was blij met mijn vrije dag van school en ik hoefde niet te douchen. Toen moesten we onszelf laten wegen onder water.

Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh. Ik moest ook strakke kleding aan.

Mijn zus genoot van de strakke kleren. Ik zou ook genieten van de strakke kleding maar ik was boos omdat ik de test moest ondergaan dus ik genoot er niet van.

Mijn huis heeft een keuken,twee badkamers, een huiskamer ,een eetkamer,drie slaapkamers en een kelder. Zoals ik al zei ik werd de dag ervoor 's middags wakker en nam geen douche.

Mijn zus had ook geen douche genomen voordat we de onderwaterweegtest ondergingen waardoor we beide nat werden.
klaarblijkelijk weet jij nog een adresje waar we nog steeds paddo's kunnen kopen!?
pi_64384566
Maar als je wél een douche had genomen was je toch evengoed nat geworden in die tank?
  vrijdag 26 december 2008 @ 21:02:06 #175
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_64384570
Je bedoelt te zeggen dat je normaal wel van strakke kleding houdt, maar omdat je verplicht was mee te gaan zat het toch niet helemaal goed?

Er zit wel meer niet goed bij jou volgens mij!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')