Als de laatste paar posts van het vorige topic leest, dan weet je dat dit niet over schijten gaatquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:57 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik schijt meestal nį het eten hoor... weet niet wat jij doet Nico
om 10 uur op comedy central Jeff Dunham Very Special Christmas Specialquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:43 schreef The_Dean het volgende:
Maar komt er zo nog een leuke film, of hoe zit dat?
hmm.. geen idee.. Dat zag ik net op tvgids.nlquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:51 schreef The_Dean het volgende:
Hey, dat is wel tof!
Weet CC dat zeker, als ik in de gids keek en wat wou kijken bleek er altijd wat anders voor te zijn...
Je hebt gelijk! Nu maar hopen dat het kloptquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. geen idee.. Dat zag ik net op tvgids.nl
Nja, ik zoek ze... maar bedenk me net dat ik hier geen gitaar hebquote:
Eensquote:
sowieso de Gorillazquote:
Het is vervelend dat opeens iedereen het toch vind en je het overal hoort, maar nog voordat men (en jambaquote:
Ik vind het gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is vervelend dat opeens iedereen het toch vind en je het overal hoort, maar nog voordat men (en jamba) hem hier kende, was het nog echt leuk.
Ellen Muth?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef The_Dean het volgende:
Jeff was wel cool
Hoe heet trouwens die chick van Dead Like Me? Die is echt cute
dat kan ook.. Ik vind alleen dat irritante Amerikaanse publiek vervelend. Heel trots juichen en klappen omdat een pop zingt dat hij werd neergeschoten door het Amerikaanse leger. Echt over achterlijk gesprokenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet grappig.
Kan er niet om lachen.
Niet zo zeer hem.. maar het Ahmed grapje was een keer leuk. En dat Jamba het weer het zo'n 1,5 jaar lang moet herhalenquote:
Ik hoop niet Ellen Muthquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ellen Muth?
of
Laura Harris? Speelde ook in 24 seizoen 2;)
Wat een draakquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoop niet Ellen Muth
[ afbeelding ]
Ja, gaar volk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat kan ook.. Ik vind alleen dat irritante Amerikaanse publiek vervelend. Heel trots juichen en klappen omdat een pop zingt dat hij werd neergeschoten door het Amerikaanse leger. Echt over achterlijk gesproken
Dat kan.. Zijn genoeg zaken waar ik niet om kan lachenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, gaar volk.
Maar goed, het is gewoon niet mijn type humor.
Er is veel dat ik leuk vind, dit soort zaken niet
adiosquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef nicomart het volgende:
Zo naar bed.. morgen weer vroeg eruit... Laatste dingen schuren en dan verven.
Ik vind haar een beetje hard gezicht hebben en altijd in de serie een behoorlijke cynische blik hebben (okay.. ze is dan dood.. dat is natuurlijk geen pretje)quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoop niet Ellen Muth
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is vervelend dat opeens iedereen het toch vind en je het overal hoort, maar nog voordat men (en jamba) hem hier kende, was het nog echt leuk.
Ik denk dat veel mensen dat graag zouden willenquote:
wat zou ik de oprichter daarvan graag een keer ongelukkig laten struikelen zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dat graag zouden willen
Jamba the dead ringtonecompany
Ja, die! Dat blonde chickie!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoop niet Ellen Muth
[ afbeelding ]
Kan je zo de informatie van de domeinhouder van jamba.nl geven. NAW gegevens etcquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat zou ik de oprichter daarvan graag een keer ongelukkig laten struikelen zeg.
Het is nog Duits ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat zou ik de oprichter daarvan graag een keer ongelukkig laten struikelen zeg.
Haha, is goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan je zo de informatie van de domeinhouder van jamba.nl geven. NAW gegevens etc
nog een reden om het zo snel mogelijk te bewerkstelligen.quote:
Dean.. Go get herquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die! Dat blonde chickie!
Als jullie d'r niet willen, mag ik haar dan?
Het is volgens mij nu in handen van FOX....quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, is goed.
Regel k een knokploeg.
[..]
nog een reden om het zo snel mogelijk te bewerkstelligen.
Je mag d'r hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die! Dat blonde chickie!
Als jullie d'r niet willen, mag ik haar dan?
Dan moet fox ook kapot.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is volgens mij nu in handen van FOX....
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel knap dat ze Texel er nog bij hebben gevoegd
wtfquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel knap dat ze Texel er nog bij hebben gevoegd
Ja, maar waarschijnlijk hadden ze de eerste twee regels van de geschiedenis van Holland op Wikipedia gekeken en daarna vonden ze het niet genoeg..quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:31 schreef The_Dean het volgende:
Technisch gezien hebben ze nog gelijk ook
Bij deze *click*quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, is goed.
Regel k een knokploeg.
[..]
nog een reden om het zo snel mogelijk te bewerkstelligen.
Waarom Jamba NL platgooien als je ook het hele concern kan lamleggenquote:
thanks.quote:
Je moet ergens beginnen hequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom Jamba NL platgooien als je ook het hele concern kan lamleggen
En toen vroeg ze ook nog of ik al een tweede foto had gegeven... voor de ov-chipkaart..quote:
Haha, kutkaart.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En toen vroeg ze ook nog of ik al een tweede foto had gegeven... voor de ov-chipkaart..
een jaar of 4 geleden
sowieso, een losse chipkaart naast je gewone OVquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:09 schreef PieterBas het volgende:
Die chipkaart had allang ingevoerd kunnen worden
da's toch al gauw zo'n 15 graden warmer dan buiten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Brrrr, kom ik net thuis, is het 12 graden
Ja jippiequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's toch al gauw zo'n 15 graden warmer dan buiten.
;oquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jippieMaar toch al snel 10 graden kouder dan lekker
Dat is koudquote:
Daar snap ik dus ook niet de logica van...quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso, een losse chipkaart naast je gewone OV
Naja, daar komt het hier ongeveer op neerquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Moet jij eens in een huis zonder cv gaan wonen Bart, kun je nog lachen
Dat is omdat de studentenOV kaart door IBG aangeboden werd, niet door NS.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar snap ik dus ook niet de logica van...
Ik vind 19 een prima temperatuur.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is koudNaja, ik woon ook in een totaal ongeļsoleerd huis, misschien is de gevoelstemperatuur dan lager
Gaskachel in de woonkamer, met dubbele ramen, verder alles enkel glas en niet gewarmdquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, daar komt het hier ongeveer op neerCV heeft 5 dagen niet aangestaan
En alles is enkel glas en ongeļsoleerd
Ahzo. maar dan snap ik nog steeds niet waarom het niet gewoon op een kaart kan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is omdat de studentenOV kaart door IBG aangeboden werd, niet door NS.
Dudequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaskachel in de woonkamer, met dubbele ramen, verder alles enkel glas en niet gewarmd
Is ook de meest simpele oplossing maar IBG heeft geen toegang tot het aanmaken van (chip)kaarten. Is geen afspraak voor gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ahzo. maar dan snap ik nog steeds niet waarom het niet gewoon op een kaart kan.
Je geeft op IBG groep in oktober aan wat voor ov jaarkaart wil
Stuur digitaal foto in, en moet voldoen aan de eisen van het paspoort (zal juridisch gezien niet mogelijk zijn)
IBG maakt de chipkaart
en stuurt het op..
Dit zal zeker niet haalbaar zijn, maar lijkt mij het meest simpelst en zodoende zit je niet met 2 pasjes..
Ik zie de lol er ook niet meer van in..quote:
Okay, Okay IB Groepquote:
Het zou dus veel efficienter, goedkoper en gemakkelijker kunnen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is ook de meest simpele oplossing maar IBG heeft geen toegang tot het aanmaken van (chip)kaarten. Is geen afspraak voor gemaakt.
Dat is volgens mij een van de meest voorname dingen die gaat veranderen, echter weet ik 't niet zeker.
Verleden jaar had het broertje van de vriendin van mijn neef.... voor ¤800 aan vuurwerk gekocht... en bijna het veelvoud hiervan aan (letsel)schade gecreėerd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:28 schreef eer-ik het volgende:
wtf
Een maat van mij koopt voor een paar 100 euro aan vuurwerk, vind dat al overdreven.
middagquote:
het is weekend, dus dat magquote:Net wakker
Whehequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden jaar had het broertje van de vriendin van mijn neef.... voor ¤800 aan vuurwerk gekocht... en bijna het veelvoud hiervan aan (letsel)schade gecreėerd.
Een sierpot, die veel opeens om.. waardoor er 100-en ongeleide projectiel werden weggeschoten... Kwam er 4 dagen later achter... goh.. ik heb een brandwond op mijn scheen... Bij een gezin vloog er een vuurbal naar binnen..
Als er weer een boel Halt jongeren onze tuin komt schoonmaken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:33 schreef eer-ik het volgende:
zie je nou, nergens goed voor dat vullis.
Elke dag iets later, begon 3 dagen terug met 11 uur, eergister half 12, gister 12 uur, nu half 1quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
middag
[..]
het is weekend, dus dat mag
Ik eergistert 1300, gister 1100 vanochtend 0900.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Elke dag iets later, begon 3 dagen terug met 11 uur, eergister half 12, gister 12 uur, nu half 1
Morgen dus vooor 1 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:53 schreef PieterBas het volgende:
Die blijf ik nog steeds een van de mooiste uitzonderingen vinden:haha, dat is een mooie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef eer-ik het volgende:
Ja, het moet er toch een keer van komen he
Luilakquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zo ook maar eens douchen.
Ben wel al buiten geweest enzo, boodschappen etc gedaan maar nog niet gedouched.
Per ongeluk ben ik ook weer in de mand beland
Last van een jetlag?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
Mogguh
Ik ben nog steeds niet gewend aan vroeg opstaan
Nee, totaal niet gelukkigquote:
Dan maar in het blauwquote:
Zwartquote:
Maar jij bent mij nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:39 schreef eer-ik het volgende:
100 gr ofzo heb je wel genoeg aan.
ik doe vaak iets van 125.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Puala het volgende:
drugsdealenjs, je leest ook maar net wat je wilt lezen he
Eetse dan maarquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:22 schreef The_Dean het volgende:
Heb iets van 450 gedaan
Paste net in mijn pannetje
Meer dan zat voor een dag of drie
Maar het smaakt goed!
Nike sport set en speciale hardloopschoenen voor de duin en bostrainingenquote:
Het is bijna Freudiaansquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Puala het volgende:
drugsdealenjs, je leest ook maar net wat je wilt lezen he
Ben net terug van de lunchquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Gelukkig ga je straks eten en nog slapen
Ah, Zeeland is nog niet ondergelopenquote:
Het is al dagen droog hier.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, Zeeland is nog niet ondergelopen
Deanquote:
Dirk! Hoe is het nou?quote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef eer-ik het volgende:
Ho is joh.
Is het al bijna kwart voor 1?
gewoon, ben net wakkerquote:
Keurig netjes jongen!quote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon, ben net wakker
Maar wel aardig avondje gehad
Ik begin het al te leren, volwassen gedrag.
NIet lam, best fijn
Dat is wel goed inderdaad!quote:Op zondag 28 december 2008 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, het bevalt best, niet zo van de kaart elke keer.
Bit of both eigenlijk. Maar toch meer griepigquote:Op zondag 28 december 2008 14:52 schreef eer-ik het volgende:
ziek ftl.
verkouden ofzo, of echt griepig?
Ja zoiets heb ik gisteren ook gedaan, maar je wordt niet ziek van de kou hčquote:Op zondag 28 december 2008 14:57 schreef eer-ik het volgende:
Heb ik ook een beetje, gister veel te lang met te weinig warme kleding over straat gelopen
Het helpt niet met je weerstand.quote:Op zondag 28 december 2008 15:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik gisteren ook gedaan, maar je wordt niet ziek van de kou hč![]()
Neemt niet weg dat het gewoonis!
Werkt inderdaad niet mee nee!quote:Op zondag 28 december 2008 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het helpt niet met je weerstand.
Maar kom eens online?
quote:Op zondag 28 december 2008 15:10 schreef eer-ik het volgende:
Ja, opzich wel prima
Moet alleen echt serieus op gaan ruimen hier en ik heb intens de drang om een huis te kopen.
Dat weet ik nog niet, zit wel beetje te kijken....quote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Dat is nogal wat! Waar dan?
opruimen was ik ook van plan om deze vakantie te doen. Maar ik ben nog niet begonnenquote:Op zondag 28 december 2008 15:10 schreef eer-ik het volgende:
Ja, opzich wel prima
Moet alleen echt serieus op gaan ruimen hier en ik heb intens de drang om een huis te kopen.
vakantie?quote:Op zondag 28 december 2008 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
opruimen was ik ook van plan om deze vakantie te doen. Maar ik ben nog niet begonnen
een periode dat je niet op je werk hoeft te verschijnen, maar toch betaald krijgtquote:
goed bezig fritsquote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
msn stuk![]()
Ga ik weer eens op msn, gaat 'ie stuk
Ik kan al sinds gisteren niet meer op msnquote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
msn stuk![]()
Ga ik weer eens op msn, gaat 'ie stuk
Vast snel mee klaar?quote:Op zondag 28 december 2008 15:44 schreef The_Dean het volgende:
Luctor, Frits
Hehe, moet mijn klerenkast ook nog inruimen
Mwah, denk het wel. Al ben ik volgens mijn broertje wat shirts en truien betreft wel een wijf vrouwmens... maar heb gewoon graag veel coole shirtsquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwah, denk het wel. Al ben ik volgens mijn broertje wat shirts en truien betreft wel een wijf vrouwmens... maar heb gewoon graag veel coole shirts![]()
Mjah, maar loop daarmee nog niet in de mode ofzo verder hoorquote:
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op zondag 28 december 2008 15:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mjah, maar loop daarmee nog niet in de mode ofzo verder hoor
Ben zo'n baggy shizzle dragende hardrocker/skater
quote:Op zondag 28 december 2008 15:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik kijk net op de grond hier, wist niet dat ik zoveel kleding had
En dat is nog niet eens alles
Ach, meeste meiden mensen vinden je dan maar zo'n kansloze 'hippie' dude figuur...quote:Op zondag 28 december 2008 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit![]()
Ik draag waar ik zin in heb
Kansloze hippie dude figuurquote:Op zondag 28 december 2008 16:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, meeste meiden vinden je dan maar zo'n kansloze 'hippie' dude figuur...
Jammer dan
Stoerquote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Kansloze hippie dude figuur![]()
Tot mijn stage liep ik in dickies, overzeas en al dat soort kleding, dus wat boeit het me eigenlijk
Eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
absoluut.
nog een half uurtje.
dan ga ik opruimen.
nee, echt
Nja, meiden die er zo bij lopen vind ik juist té tofquote:
Ja, maar nu met stage mag het nietquote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, meiden die er zo bij lopen vind ik juist té tof![]()
![]()
Alto/skater chicks
Leugens!quote:Op zondag 28 december 2008 16:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
absoluut.
nog een half uurtje.
dan ga ik opruimen.
nee, echt
Neeeeeeequote:Op zondag 28 december 2008 16:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar nu met stage mag het niet![]()
En ergens bevalt me de kleding die ik er voor gekocht heb wel.. dus geen idee of ik er nog echt zo bij ga lopen
Zal wel ja... jammerquote:Op zondag 28 december 2008 16:40 schreef Puala het volgende:
[..]er zijn er zo veel die anders reageren
Nou het bed had ik snel gevonden, alleen ben ik volgens mij tussen half 6 en 6 in slaap gevallenquote:Op zondag 28 december 2008 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
Vanochtend laat naar bed gegaan Cue?
Hoi trouwens
Gheghe, 's nachts is het allemaal te doen hequote:Op zondag 28 december 2008 17:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Heroes aan het kijken.. en weet niet.. probeer m'n ritme te verstoren zonder doel
`quote:Op zondag 28 december 2008 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gheghe, 's nachts is het allemaal te doen he
Bij ons was het gisteren goed te doen gelukkigquote:Op zondag 28 december 2008 17:17 schreef Houniet het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis. Wat was het koud in het stadion.
quote:
Macaroni opbakkenquote:
Warmen danquote:
Ja we zijn lekker bezig. Ik zal zo weer een update geven in mijn topic. Na het voetbal dan. Ook een beetje plezier op de zondag mag ook wel een keertjequote:Op zondag 28 december 2008 12:32 schreef The_Dean het volgende:
Goeiemorgen
Succes Nico! Schiet het al wat op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |