Heb je nog een fraaie boekenkast gekocht?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:58 schreef _Ysarrel_ het volgende:
Ja, vet druk was het in de Ikea, allemaal van die kidneren die daar orndrennen en dan moet jij er maar tussendoor met je karretje.
Nee, ik had geen boekenkast nodigquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:59 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Heb je nog een fraaie boekenkast gekocht?
Schijnt dat je daar ook zo'n restaurant hebt waar je voor 2 euro kan ontbijten, waardoor er allemaal daklozen zitten
Spullen voor je studentenkamer of wat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:02 schreef _Ysarrel_ het volgende:
[..]
Nee, ik had geen boekenkast nodigWel nog wat andere potjes en dingetjes, maar dat was meer omdat we wel weer eens wat nieuws nodig hadden.
Geen idee, ik was in Groningen maar volgensmij kan je daar niet voor 2 euro ontbijten... en danklozen heb ik ook niet gezien![]()
Je kan daar voor 1,25 een glas kopen.. dan mag je twee keer drinken vullen.. stond daar wel zo'n vrouw die ging al dat drinken proberen
Twee keer houdt in; onbeperktquote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 18:02 schreef _Ysarrel_ het volgende:
[..]
Nee, ik had geen boekenkast nodigWel nog wat andere potjes en dingetjes, maar dat was meer omdat we wel weer eens wat nieuws nodig hadden.
Geen idee, ik was in Groningen maar volgensmij kan je daar niet voor 2 euro ontbijten... en danklozen heb ik ook niet gezien![]()
Je kan daar voor 1,25 een glas kopen.. dan mag je twee keer drinken vullen.. stond daar wel zo'n vrouw die ging al dat drinken proberen
De baas, pik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:35 schreef MASD het volgende:
"De baas"?
Oh, die knul.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:37 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
De man die nu kerstdiner gaat hebben
Laterr
Ah nee he, heb je hem ook weerquote:
Bye!! Fijne vakantiequote:Op vrijdag 26 december 2008 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dag allemaal. Doei allemaal! Op vakantie!
WOAR?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dag allemaal. Doei allemaal! Op vakantie!
In je broekquote:
quote:
Alsof er al zó veel in zit he.quote:
Klinkt bekendquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ik niet meer, maar ook niet minderquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:36 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb me echt 3 dagen doodgegeten.. niet normaal dit
Dat is dom.quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 19:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb soms ook dagen dat ik zowat niks eet, mss 2 broodjes op een dag
Niksquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is dom.
Ik weet ook niet wat ik moet gaan eten, er is niets in huis
Er is hier moeiiiiiilijk veel eten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is dom.
Ik weet ook niet wat ik moet gaan eten, er is niets in huis
Pass mij watquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:44 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Er is hier moeiiiiiilijk veel eten.
Ik ben ervoor gevlucht.
Frankrijk metquote:
Maar je had genoegquote:
Neen, Isabelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |