Dat is ook wel waar allemaal. Leuk om te kijken, maar je mist niets als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar 1980 maakte het verhaal wel af, daarbij heeft het maar 10 afleveringen.
Plus, het eindigde met een erg sterke aflevering (The return of Starbuck) en had de eerste Cylon skinjobs ooit
KnightRider 2008 toevallig?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
Knightrider kan ik nog prima zien hoor..
Mijn nieuwe verslaving wordt Dexterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef PPL het volgende:
[..]
KnightRider 2008 toevallig?
Van de week net eerste aflevering van gevonden.
Wel al de pilot gezien, maar ben benieuwd naar de serie.
Misschien leuke nieuwe verslaving in het post-BSG tijdperk.
Ik vond de 2e original series (1980), echt niet goed. De echte original kan ik ook niet meer zo goed aanzien. Is toch wel flink gedateerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar 1980 maakte het verhaal wel af, daarbij heeft het maar 10 afleveringen.
Plus, het eindigde met een erg sterke aflevering (The return of Starbuck) en had de eerste Cylon skinjobs ooit
Die stukje waar de Galactica vipers vs Pegasus vipers komt te staan is ook zo'n moment.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dít was een OMFG-moment. Nog steeds.....n.
Is allemaal flink gedateerd inderdaad en Galactica 1980 zal het nooit halen bij de originele.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik vond de 2e original series (1980), echt niet goed. De echte original kan ik ook niet meer zo goed aanzien. Is toch wel flink gedateerd.
Maar ... vertel nog eens iets over die eerste Skinjobs, ik kan me dat niet meer herinneren.
Ik dacht echt dat de Galactica eraan ging met die vier basestars.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dít was een OMFG-moment. Nog steeds.....n.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |