Jup, en een tweede seizoen onder naam Galactica 1980quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:24 schreef planethugo het volgende:
de originele serie heeft maar 1 seizoen gehad toch? Dacht dat RTL5 dat jaren geleden altijd uitzond maar zal wel andere SF serie geweest zijn
Ja, erg leuk om zo veel dingen van TOS in de nieuwe series terug te zien, maar dan steeds weer nčt iets anders. Dus dit zal dan ook ongetwijfeld Terra zijn, waar de kernoorlog wel heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je had het eigenlijk andersom moeten doen
Vergeet dan trouwens ook niet de vervolgserie Galactica 1980
Maar 1980 maakte het verhaal wel af, daarbij heeft het maar 10 afleveringen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef Migue het volgende:
[..]
Ja, erg leuk om zo veel dingen van TOS in de nieuwe series terug te zien, maar dan steeds weer nčt iets anders. Dus dit zal dan ook ongetwijfeld Terra zijn, waar de kernoorlog wel heeft plaatsgevonden.
Maar 1980 hoef je niemand aan te smeren hoor, dat is het kijken niet waard
Dat is ook wel waar allemaal. Leuk om te kijken, maar je mist niets als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar 1980 maakte het verhaal wel af, daarbij heeft het maar 10 afleveringen.
Plus, het eindigde met een erg sterke aflevering (The return of Starbuck) en had de eerste Cylon skinjobs ooit
KnightRider 2008 toevallig?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:15 schreef Jarno het volgende:
Knightrider kan ik nog prima zien hoor..
Mijn nieuwe verslaving wordt Dexterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef PPL het volgende:
[..]
KnightRider 2008 toevallig?
Van de week net eerste aflevering van gevonden.
Wel al de pilot gezien, maar ben benieuwd naar de serie.
Misschien leuke nieuwe verslaving in het post-BSG tijdperk.
Ik vond de 2e original series (1980), echt niet goed. De echte original kan ik ook niet meer zo goed aanzien. Is toch wel flink gedateerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar 1980 maakte het verhaal wel af, daarbij heeft het maar 10 afleveringen.
Plus, het eindigde met een erg sterke aflevering (The return of Starbuck) en had de eerste Cylon skinjobs ooit
Die stukje waar de Galactica vipers vs Pegasus vipers komt te staan is ook zo'n moment.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dít was een OMFG-moment. Nog steeds.....n.
Is allemaal flink gedateerd inderdaad en Galactica 1980 zal het nooit halen bij de originele.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik vond de 2e original series (1980), echt niet goed. De echte original kan ik ook niet meer zo goed aanzien. Is toch wel flink gedateerd.
Maar ... vertel nog eens iets over die eerste Skinjobs, ik kan me dat niet meer herinneren.
Ik dacht echt dat de Galactica eraan ging met die vier basestars.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dít was een OMFG-moment. Nog steeds.....n.
Dat zit toch in Razor?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik mis maar een ding in de huidige BG en dat is een vette "By your command" van een Centurion! (Zie de oude serie als dit een rare opmerking lijkt te zijn).
straks gelijk ff kijken want dan heb ik dat gemist hebquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat zit toch in Razor?
Het kan zijn dat ik abuis ben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |