Schijnt daarnaast een trademark van Larry Brown te zijn om het de Lakers moeilijk te maken...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef TimoBasso het volgende:
WTF,Bobcats blijven maar winnen van L.A
Nou er is echt nergens te zien waar Bynum probeert de bal te blokken, maar gaat bewust met zijn elleboog naar de borst van Wallace. Dus een schorsing was wat mij betreft terecht geweest. Jammer genoeg heeft de NBA hem vrijgesproken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:52 schreef JayJay8 het volgende:
Eerder "lomp" dan echt smerig....Hij probeert gewoon een score te voorkomen, is te laat en raakt hem ongelukkig. Lijkt me niet dat hij hem met opzet wil blesseren. Gewoon een flagrant 1 foul, niks meer niks minder..
Zwaar klote voor Wallace dat hij zo gewond raakt dat wel..
Edit
http://www.charlotteobserver.com/sports/story/502200.html
Lees net hier dat Bynum na de game heeft gewacht op de spelersbus van de Bobcats en zn excuses heeft aangeboden aan Larry Brown,
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=3866849
En lees hier de reacties van Larry Brown en Raymond Felton..zegt genoeg lijkt me.
Lijkt mij ook een flagrant 1 foul, misschien zelfs alleen een personal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:22 schreef dennis00 het volgende:
Erg pijnlijk en heb de replay op youtube gezien. Heb ook even de comments, ESPN-story en een webcam-response doorgenomen. Ik kan niet anders concluderen dat het alleen lomp en erg ongelukkig is.
quote:Bynum Fined For Foul On Wallace
The NBA decided Thursday to upgrade the flagrant foul called on Los Angeles Lakers center Andrew Bynum in Tuesday's loss to the Charlotte Bobcats to a flagrant foul 2.
Bynum's hip check and elbow knocked Charlotte's Gerald Wallace to the floor and sent the Bobcats' leading scorer to an extended hospital stay for a collapsed left lung and broken rib.
Ben het hier wel mee eens. Geloof ook best wel dat het niet de bedoeling was om Wallace zijn seizoen te beeindigen, maar normaal stop je een speler die naar de basket gaat met je armen en hou je hierbij zijn armen vast. Hij swingt zijn elleboog vol naar Wallace die op dat moment in volle vaart aan komt rennen. . Dan neem je bewust het risico dat het fout gaat, ook al is het niet je intentie. En dat hij na afloop zijn excuses maakt geeft wel aan dat Bynum een sportieve speler is, maar moet met de straf niets te maken hebben. Het gaat er om wat hij op het veld doet en niet er na.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:55 schreef T-Rigg het volgende:
Hij weet dat Wallace hard naar de basket drived, geeft hem een hip check en draait zijn 100kg elleboog hoog in de ribbenkast van Crash. Dat is niet gewoon "ongelukkig", maar gewoon een domme smerige actie.
Tuurlijk is het niet zijn intentie om hem flink te blesseren. Hij wilde hem stoppen, deed dat op een sneaky, smerige manier en heeft later spijt betuigd.
Ben blij dat het de Bobcats de wedstrijd niet heeft gekost.
Al Horford's foul op TJ Ford was zwaarder, maar die noem ik eerder ongelukkig dan de foul van Drew.
[..]
Mooi! Al gaat het maar om het signaal, die boete doet hem obviously niets.
Sommigen waarschijnlijk wel inderdaad, ik in ieder geval niet...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Colplay het volgende:
Helemaal mee eens. Maar gaat wel om de manier waarop de fout gemaakt wordt. Natuurlijk vinden Lakerfans dit geoorloofd van hun spelers, maar als Bryant voor de rest van het seizoen op deze manier uitgeschakeld zou worden zou iedereen er ineens heel anders naar kijken. En nogmaals: ik geloof echt wel dat Bynum nooit gewild heeft dat Wallace geblesseerd raakt, maar als je op zo'n manier naar je tegenstander gaat (met de elleboog vooruit en niet met je handen) dan mag daar van mij een zwaardere straf tegenover staan dan alleen maar een flagrant 1, die dan later flagrant 2 gemaakt wordt.
Spijtig voor hem, maar geloven jullie in karma?quote:Bynum was diagnosed with a sprained right knee after colliding with teammate Kobe Bryant in the first quarter of the Lakers' 115-98 National Basketball Association victory over the Grizzlies.
Bynum was carried to the locker room after Bryant barreled into him during a scramble for a rebound.
X-rays were negative, but the Lakers said Bynum would have an MRI exam on Sunday in New York, where the team travels next on their extended road trip.
Bynum had scored seven points in the first five minutes before the injury.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:54 schreef dennis00 het volgende:
De top10 dunks van de deelnemers van de Slam Dunk Contest 2009 staan online.
Nate Robinson en Dwight Howard was leuk om te zien, maar Rudy Fernandez viel me erg tegen.
Maar alle dunks die Rudy Fernandez ooit in de NBA gedaan heeft, zijn exact hetzelfde!
Nee...quote:Op zondag 1 februari 2009 17:46 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Spijtig voor hem, maar geloven jullie in karma?
Online basketball management game zie ik... is het leuk? hoe werkt het ongeveer?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog Charazay spelers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |