Makkelijke ballen gaan er niet in. Wallace al met een paar open layups, dunks.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef TimoBasso het volgende:
Damn,what a game..
Cavs geven wel de punten weg zeg
Love the haircut manquote:Op maandag 9 februari 2009 15:02 schreef popolon het volgende:
Morisson was een erg goede collegespeler maar erg licht en blessuregevoelig. Ook wel vergeleken met Nowitzki. Perfecte fade away jumper heeft hij en is erg 'basketball'slim.
Ik ben nu al fanquote:Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef popolon het volgende:
Whehe, ja Morisson heeft wel een goed hippiekapsel.
Die heeft er zin anquote:
quote:Some reaction in the wake of the recent Lakers-Bobcats trade has surprised Ramona Shelburne of the Los Angeles Daily News.
The general consensus is that Adam Morrison won't be with the Lakers for long unless he shows potential.
More surprising, however, is that many league executives believe that Shannon Brown, also received from Charlotte for Vladimir Radmanovic, is better than Morrison.
"He's more athletic, he's quicker and he's a better defender," a Western executive said. "I think Shannon Brown is going to help them more than Adam Morrison because he can guard faster players."
Ligt toch echt aan je eigen instellingen waarsch. heb 't op tragere gedaan en werkt top. Laptop/computer wel goed genoeg? Op m'n mini laptop werkt die wel minder met chello Power dus daar ligt 't ook duidelijk aan de computer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:40 schreef no-look het volgende:
Ik heb league pass aangeschaft, wat een kutzooi zeg. Heb een kabelverbinding voor 7 mb per seconde en kan de video niet eens streamen... Kan ik nog niks overdag kijken. Misschien dat de live games beter zijn maar dat betwijfel ik
Die had ik vanmorgen al gezien en was inderdaad geweldigquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:45 schreef jmac het volgende:
Check allemaal eens de samenvatting van Cavs vs IndianaHilarisch!
Dan heb je klasse hoor, zoveel in 1 secondequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:45 schreef jmac het volgende:
Hahaha ja geweldigquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:45 schreef jmac het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |