Geen Shaq alsjeblieft....Lakers hoeven niet perse een trade te maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Met Phoenix die de play-offs gaan missen als ze zo doorgaan:
Shaq voor Odom en Radmanovic
Geniale game dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 06:35 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Geen Shaq alsjeblieft....Lakers hoeven niet perse een trade te maken.
Vorig seizoen hebben we ook zonder Bynum gespeeld, Gasol C, Odom PF en Josh Powell van de bank af.
Lakers winnen vannacht trouwens in NY 126-117 met 61!!!! punten van Kobe Bryant
Blijkbaar was "die toer" wel nodig om te winnen....En 61 punten op 31 schoten is zeer effectief dus...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:17 schreef Multiply het volgende:
GEEN geniale game dus. Kobe moet niet weer op die toer gaan. En met fucking 9 punten maar winnen van de Knicks is ook niet echt briljant.
Bynum moet echt terugkomen voor de playoffs anders zie ik het somber in.
Verwacht ook niet dat dit gaat gebeuren. Jackson maakte nu al de opmerking dat Bryant en Gasol zich niet aan de afspraken hadden gehouden die in de rust gemaakt waren en dat ze voor meer ballmovement moesten zorgen. Want ondanks zeer sterke optreden van Gasol + Bryant werd het maar 9 pnt verschil.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:17 schreef Multiply het volgende:
GEEN geniale game dus. Kobe moet niet weer op die toer gaan. En met fucking 9 punten maar winnen van de Knicks is ook niet echt briljant.
Bynum moet echt terugkomen voor de playoffs anders zie ik het somber in.
Het is een stuk makkelijker om constant effectief te zijn met een team.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:17 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Blijkbaar was "die toer" wel nodig om te winnen....En 61 punten op 31 schoten is zeer effectief dus...
Denk niet dat Kobe op deze toer zal blijven doorgaan trouwens.
En een fitte Bynum in de playoffs is zeker een pluspunt maar vorig seizoen hebben we ook de finals gehaald zonder Bynum en zonder Ariza.
Inderdaad... de Celtics waren beter...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Multiply het volgende:
[..]
Het is een stuk makkelijker om constant effectief te zijn met een team.
Ik denk ook dat ze de Finals wel halen, maar of ze zonder Bynum gaan winnen is voor mij zeker de vraag. De aanwezigheid van Bynum in de bucket is zo groot dus zonder hem is de defence een stuk slechter. En we weten allemaal waarom de Lakers de finals vorig jaar hebben verloren.
Iets anders kan ik er ook niet van maken, vooral die laatste game: 40 punten verschil.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Inderdaad... de Celtics waren beter...
Klopt...Zo spelen ze dus altijd tegen "mindere" tegenstanders. Scoren is het probleem niet, en zo lijken ze ook te spelen...Alleen wanneer ze ver achter komen te staan, of in grote games(Celtics, Cavs enz.) spelen ze goede defence.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef no-look het volgende:
Lakers spelen niet echt de defense van een kampioen. Laatst die pot tegen Minesota zitten te kijken, toen gaven ze ook baskets weg alsof het reclamepennen waren.
Omdat ze betere defence speelden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Inderdaad... de Celtics waren beter...
Inschrijven, team kopen, en 2x per week een match spelen...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Online basketball management game zie ik... is het leuk? hoe werkt het ongeveer?
7 ofzo? of 8?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Inschrijven, team kopen, en 2x per week een match spelen...
Hoeveel Nederlanders hebben er in de NBA gespeeld?
Dankje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Inschrijven, team kopen, en 2x per week een match spelen...
Hoeveel Nederlanders hebben er in de NBA gespeeld?
52 punten, 10 rebounds, 11 assist...Ziek hoor een tripple-double met 50 punten....quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:07 schreef D-Wade het volgende:
LeBron duidelijk met een missie in NY.
Teller staat op 20 na 1 kwart. Refs doen ook niet moeilijk om vrije worpen, gewoon effe richting de basket en ze fluiten al.
Mag ook wel weer eens hequote:Op donderdag 5 februari 2009 03:09 schreef popolon het volgende:
Sheed knalt er een paar leuke 3punters achter elkaar in tegen Miami.
't Is behelpen de laatste tijd maar dat zagen we voordat het seizoen begon al aankomen. Niet onverwacht.quote:
Ik zat ook al te zoeken, dat is wel balen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:32 schreef TimoBasso het volgende:
oeh Lakers - Celtics op sport1? deze week..
02:00... Wie durft hem aanquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken, dat is wel balen.
Ja toch wel, ik vergiste me in hoe het ging... keek half en zag vooral de laker speler enorm balen leek het.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 05:12 schreef dennis00 het volgende:
Het was een slimme fout!
Kobe had even leuke 3-punters, maar verder niet echt indrukwekkend.
Nogal lastig als het niet eens een fout is. Het niveau van de refs was belabberd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef Colplay het volgende:
Heb net ff gekeken naar Lakers - Celtics, maar was niet echt onder de indruk. Defense aan beide kanten niet super. Verder vond ik het vreemd dat Gasol niet veel meer gebruikt werd. Afgelopen wedstrijden goed en nu met 10-14 weer uitstekend vanaf het veld. Bryant schiet 10-29, dus dat is gewoon slecht. Veel geforceerde schoten, bijvoorbeeld laatste in reguliere tijd. Waarom niet naar Pau spelen als je verdedigd wordt.
Verder vreemde keuze van Rivers om Garnett bij een voorsprong met vijf fouten te laten staan. Had hem beter naar de kant kunnen halen en laatste minuten kunnen spelen. Natuurlijk ook dom van Garnett om zo'n zesde fout te maken.
Maar ja t is niet meer dan een regular season game, maar belooft wel wat voor de play-offs.
Justin.tv ken ik ook, maar ik heb laatst ook nog via een andere site gekeken, adtv of ahdv of atvh ofzoiets, ik weet het niet meer. Iemand enig idee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef dennis00 het volgende:
Zit 's nachts NBA even te kijken op de wedstrijd.... laatste 5 minuten op justin.tv... Laker-match werkt niet meer.... naar Cavs... laatste 8 minuten en stream werkt niet meer... naar Detroit... nog 30 seconden op de klok, erg spannend en de stream werkt ook niet meer. 3x een copyright-infridgement (invriezing?) warning.
Cavs-Lakers wordt nu moeilijk in te schatten. Als Bynum nog fit was dan had ik sowieso m'n geld ingezet op de Lakers.
http://atdhe.net/quote:Op zondag 8 februari 2009 17:07 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Justin.tv ken ik ook, maar ik heb laatst ook nog via een andere site gekeken, adtv of ahdv of atvh ofzoiets, ik weet het niet meer. Iemand enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |