Hoezo? Doet Detroit hier ook nog meequote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef popolon het volgende:
Geen idee, niet gekeken. NFL playoffs gaan voor.
Allesbehalve, een 0-16 seizoenquote:Op maandag 5 januari 2009 01:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hoezo? Doet Detroit hier ook nog mee![]()
Ook voor het eerst dat ie wordt afgefloten voor lopen hehequote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef Colplay het volgende:
Terechte goaltend call of niet?
Refs bij Washington - Cleveland ook al belangrijk, want LeBron in slotseconden afgefloten voor lopen. Wel juiste call.
Perfect season.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:21 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Allesbehalve, een 0-16 seizoen
En in het vierde kwart maakt hij er maar tweequote:Op woensdag 7 januari 2009 06:28 schreef JayJay8 het volgende:
Na 3e kwart weer 92-89 voor de Lakers.
Kobe met 20 punten in het 3e kwart
Hehe wat een drama dat 4e kwart.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
En in het vierde kwart maakt hij er maar tweeen schiet hij 1-6.
Hornets defense blijkt beter dan Lakers offense en West scoort meer dan de hele ploeg uit LA in vierde kwart. Hornets winnen dus dit duel.
En Boston verliest weer, maar Charlotte uit is dan ook altijd lastig.
Cavs hebben dus weer, samen met LA, beste record in de NBA.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef dennis00 het volgende:
Kevin Garnett zat ook weer ff tof te doen.
Gaat lekker met Boston Celtics:
Los Angeles Lakers L
Golden State Warriors L
Sacramento Kings W
Portland Trail Blazers L
Washington Wizards W
New York Knickerbockers L
Charlotte Bobcats L
Haha was het weer zover?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef dennis00 het volgende:
Kevin Garnett zat ook weer ff tof te doen.
Gaat lekker met Boston Celtics:
Los Angeles Lakers L
Golden State Warriors L
Sacramento Kings W
Portland Trail Blazers L
Washington Wizards W
New York Knickerbockers L
Charlotte Bobcats L
Zag 't nu pas terug, lijkt me een redelijk duidelijke goaltending.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:28 schreef Colplay het volgende:
Terechte goaltend call of niet?
Refs bij Washington - Cleveland ook al belangrijk, want LeBron in slotseconden afgefloten voor lopen. Wel juiste call.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Een einde aan de streak, nog steeds zonder Sheed en Rip.Blazers win, leuk einde.
The Memphis Grizzlies have re-signed forward Darius Miles despite threats of legal action by the Portland Trail Blazers.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef D-Wade het volgende:
Ongelooflijk hoe Portland Darius Miles wil vernederen.
Dit is toch niet meer normaal. Ik hoop echt van harte dat een Mark Cuban oid Miles express een contract geeft en effe die 2 duels laat spelen om de Blazers lik op stuk te geven.
Het wordt zo wel heel makkelijk om een hekel aan de Celtics te krijgen.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef jmac het volgende:
Garnett kreeg trouwens wel een T. Misschien moet ie eens aan anger management cursus meedoen
Ben het niet met je eens. Portland heeft een contract met Miles getekend dat zolang doorloopt en dus normaal gesproken voor luxury tax zou zorgen. Alleen hebben ze in de zomer zijn contract kunnen ontbinden omdat Miles door zijn blessure niet meer zou kunnen basketballen. Daarom zou het contract niet mee tellen voor de capspace en de luxury tax. Nu blijkt echter dat Miles zijn blessure wel ernstig was, maar niet het einde van zijn carriere hoefde te betekenen. Dus is het contract onterecht ontbonden en hoort dus gewoon mee te tellen voor de capspace en de luxury tax van de Blazers.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:29 schreef dennis00 het volgende:
Heeft Portland in 2010 dan ineens 9 miljoen minder capspace?
Ik vind het ook niet echt eerlijk voor Portland. Ze kunnen hier toch op z'n minst een exception voor maken. Portland moest sowieso ondanks de blessure het salaris betalen.
Het enige waar het nu om gaat is dat Portland in 2010 nu minder capspace heeft en momenteel (extra) luxury tax moet betalen?
Ik weet dit overigens niet of dit precies klopt wat ik zeg/denk? Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?
En op een of andere manier staat in de ESPN Power Rankings 1) Calaviers 2) Magic 3) Lakers 4) Celticsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:30 schreef no-look het volgende:
Het is voor mij een erg leuk en verrassend seizoen. Cleveland en vooral Orlando zijn zeer gaaf bezig, New Jersey bevalt me, it's all good
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef jmac het volgende:
Allemaal nog snel stemmen op Rudy Fernandez voor de Dunk Contest! Wat een raptalent is die man he
"you make superman look bad"quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:59 schreef dennis00 het volgende:
[..]
En op een of andere manier staat in de ESPN Power Rankings 1) Calaviers 2) Magic 3) Lakers 4) Celtics
Magic boven Lakers
[..]
Mooi Rudy-liedje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |