oki, bedankt ieder gevalquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:13 schreef dennis00 het volgende:
Winst durf ik wel te gokken, maar in cijfers wordt erg lastig. Ik volg de NBA ook nog maar een jaar. En het zijn ook erg veel wedstrijden.
Winst uitgedrukt in zwart:
Chicago Bulls - Miami Heat
Charlotte Bobcats - New Jersey Nets
Minnesota Timberwolves - New York Knicks
Houston Rockets - New Orleans Hornets (Erg lastig. NO speelt thuis, speelt slecht laatste wedstrijden, maar Houston is ook nog niet alles.)
Oklahoma City Thunder - Detroit Pistons
Indiana Pacers - Memphis Grizzlies (Kan ook best leuk worden met een goede OJ Majo en Rudy Gay)
Philidelphia 76'ers - Denver Nuggets
Dallas Mavericks - Utah Jazz
Toronto Raptors - Sacremento Kings
Boston Celtics - Golden State Warriors
Op rootzoo.com kun je trouwens elke dag 'gokken' en dan zie je precies waar andere mensen op hebben gegokt. Het gaat alleen om rootzoo-credits waar je niets mee kunt, maar je kunt kijken wat andere mensen hebben geschat en of het achteraf bleek te kloppen.
http://www.rootzoo.com => Pick 'em => NBA
Directe link naar vandaag: http://www.rootzoo.com/games/browse/nba_basketball/2008-12-26/
Nee, gewoon gratis geld voor de bookiequote:Op vrijdag 26 december 2008 18:27 schreef dennis00 het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook gokken of de uitslag even of oneven gaat worden. Je kunt sowieso je inzet niet verdubbelen. Das gewoon Russische roulette.
Da's ook niet zo moeilijk...quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef JayJay8 het volgende:
Hij was echt een van mn favoriete spelers in Minnesota,
D-Wade 2006 finals...quote:Op maandag 29 december 2008 03:07 schreef D-Wade het volgende:
Je kan de Cavs niet aanraken of ze hebben al de fout mee.
Wade? Dan mag z'n team wel eens beter gaan spelenquote:Op maandag 29 december 2008 02:30 schreef BitetheBullet het volgende:
tvp. terwijl Lebron en Wade uitvechten wie de MVP is.
Totdat ik je plaatsnaam in fotoboek zag, vond ik 't maar 'n rare tijd om op FOK! te zittenquote:Op donderdag 1 januari 2009 00:00 schreef popolon het volgende:
Nou mooi was 't niet zonder Dice, Sheed en Rip maar een win is een win. Vijf op rij, mini streak.
Lijkt me ook geen makkelijke man om mee in een team te spelen, inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:07 schreef popolon het volgende:
KG begint de laatste tijd wel heel nare trekjes te krijgen.
Hahahaha geweldig jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:51 schreef Multiply het volgende:
Superguard Pau Gasol!
Wat een held op de break zeg.
http://sports.yahoo.com/n(...)20bYF?urn=nba,131978quote:Op zondag 4 januari 2009 15:40 schreef D-Wade het volgende:
Ik hoor geruchten dat 'ie richting Boston gaat.
Dat zou natuurlijk al helemaal bizar zijn. Zoiets gun je hem gewoon niet.
Volgens mij is het enige voordeel voor NY dat als ze zijn contract voor iets minder af kunnen kopen dan hij anders zou krijgen. Staat voor ongeveer 20 miljoen nog onder contract en bij een buy-out zou Marbury genoegen nemen met een miljoen minder. NY wil dat Marbury minimaal drie miljoen minder meekrijgt dan hij anders zou krijgen. Voor Marbury komt daar natuurlijk nog wel het bedrag van zijn nieuwe contract bij. Daarom lijkt het mij voor New York zo weinig zin hebben om Marbury af te kopen. Je gunt het hem idd niet dat hij dan bijvoorbeeld bij Boston ineens een titel kan winnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:53 schreef dennis00 het volgende:
Marbury afkopen, wat heeft het voor zin?
Hij kan bij een ander team spelen en krijgt z'n salaris sowieso en New York betaalt nog steeds dezelfde salary cap, ze zitten er dit jaar sowieso flink overheen en kunnen toch geen ruimte creëeren.
Indien Boston Marbury contracteert voor mid-level exception (indien dat kan, denk van niet, anders minimum), gaat dat dan van de NY cap-space af? Heeft volgens mij weinig zin.
Waarom heeft Portland Francis afgekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |