Live op Radio 1 en de liveticker op wielerland.nl.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Ergens een link met live stream of ticker?
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Live op Radio 1 en de liveticker op wielerland.nl.
Das waar inderdaad. Maar onder deze omstandigheden is het toch lastig verschil te maken en de achtervolgers waren toch langzaam maar zeker aan het kraken. Albert in topvorm schat ik trouwens sterker in dan Nys vandaag de dag.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet niet of Nys al top is, zonder val was hij Vantornout en Pauwels niet kwijt geraakt en Albert lijkt even sterk.
Die schrok zich een hoedje toen Albert opeens nog terug bijna in z'n wiel opdook , denk ik ...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo moe heb ik Nys zelden gezien, zwaar puffend.
wat eigenlijk ook niet verrassend is. Ben ook in Huijbergen geweest twee dagen. Fotos komen morgen online op de bekende plek. Wel alvast hier wat fotos van me te vinden: http://www.dailypeloton.com/displayarticle.asp?pk=13963quote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef wimderon het volgende:
Concluderend moeten we zeggen dat alle kampioenen hun titel geprolongeerd hebben![]()
(Op Franzoi na die vorig jaar niet mee kon doen)
Met de aantekening dat Albert voor de tweede maal op rij door pech teruggeslagen werd.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat eigenlijk ook niet verrassend is. Ben ook in Huijbergen geweest twee dagen. Fotos komen morgen online op de bekende plek. Wel alvast hier wat fotos van me te vinden: http://www.dailypeloton.com/displayarticle.asp?pk=13963
Dan zie ik Boom en waarschijnlijk Nys gewoon volgen en dan heeft Boom normaal het beste eindschot. Ik snap ook niet dat er door de Belgen gesproken wordt over reageren op Boom, de beste troeven moeten het immers hebben van ageren, niet alleen omdat daar hun kracht ligt, maar ook omdat ze geen eindschot hebben. Als ze hun koers op Boom afstemmen gaat Stybar of zelfs een Al er straks mee lopen of anders zijn ze in een sprint alsnog geklopt. De beste tactiek is in mijn ogen gewoon Albert zijn ding laten doen in de hoop dat Boom kraakt of in een fout gedwongen wordt. Zou Nys of een ander eventueel meekunnen dan kun je later nog wat spelen met Boom.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Albert zou nog wel eens voor een leuk WK kunnen zorgen. Als die er in het begin volle bak vandoor gaat ...
Pauwels zou zeker een kans hebben, maar ik schat Boom toch net wat hoger in dan Pauwels in een sprint.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Let op van zo'n Pauwels , die was vandaag sterk , en als je die mee neemt naar de meet is normaal gesproken zelfs Boom geklopt ...
Absoluut. De sprintsnelheid van Boom wordt vooral door Belgen schromelijk onderschat. Die jongen kan in een goede dag (en die zal hij wel hebben op het WK) iedereen erop leggen. Zelfs Vanthourenhout, zelfs Vervecken, zelfs Stybar en ook Pauwels.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pauwels zou zeker een kans hebben, maar ik schat Boom toch net wat hoger in dan Pauwels in een sprint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |