Niet geheel ten onrechte, natuurlijk, hij verliest consequent op de technische stukken.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nu al 4 opmerkingen gehoord over de beperkte technische capaciteiten van Boom.
Ah, daar beginnen ze er al over nu Boom niet op de eerste of tweedie positie rijdtquote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nu al 4 opmerkingen gehoord over de beperkte technische capaciteiten van Boom.
Nu is dat ook wel zo, maar bij die afdaling zag je duidelijk dat Boom geen idiote risico's wilde nemen...
tenminste lef. zelfs sommige dames gingen er iit de mannen nog rijdend naar benedenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
Stybar is wel een held, met die afdalingen steeds.
Dames deden daar een ander stukje toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tenminste lef. zelfs sommige dames gingen er iit de mannen nog rijdend naar beneden![]()
zou kunnen wat betreft die steilste afdaling maar toch. Ook in die andere afdaling reden Compton en andere waar ze nu lopenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dames deden daar een ander stukje toch?
Die reden een ander lusje en die steilste afdaling was afgesloten volgens mij hoor...
Boom z'n clips verneukt...ja, krijg je met zoveel bagger...
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit is wel hoe een cross hoort te zijn, lekker smerig
nuja eigenlijk pas sinds half december. daarvoor was die nog herstellende van een knieblessure/operatiequote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eindelijk een Tsjech die een heel seizoen van voren rijdt.
Maar hij is wel in staat om een vol seizoen goed te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nuja eigenlijk pas sinds half december. daarvoor was die nog herstellende van een knieblessure/operatie
Bron: Omroep Brabantquote:EERDE - De toekomst van de superprestige veldrit in Eerde-Veghel lijkt in gevaar. Hoofdsponsor Hans van Kasteren overweegt zich namelijk terug te trekken.
De asbestverwijderaar uit Veghel ziet geen stijging in de inkomsten. Volgens hem is er te weinig aandacht van publiek en sponsoren.
Bovendien wil Van Kasteren duidelijkheid van de Nederlandse wielerbond over haar plannen met de veldrit. Veghel wil in 2011 het Nederlands kampioenschap organiseren, maar de bond heeft nog niet gereageerd.
Omroep Brabant Televisie zond de afgelopen twee jaar de veldrit in Eerde-Veghel live uit.
Bron: Sporzaquote:Volgend jaar komt er een WB-cross bij
zo 18/01/09 - Volgend jaar komt er opnieuw een Zwitserse wedstrijd in de Wereldbeker. Dat heeft UCI-coördinator Peter Van den Abeele gezegd.
"En daar ben ik uitermate tevreden mee. Het is niet Aigle, maar de plaats van de wedstrijd maak ik pas bekend bij de uitreiking van de Wereldbeker op het WK in Hoogerheide."
"Ook Treviso komt opnieuw in het rijtje. Volgend jaar zullen er dus tien wedstrijden zijn, één meer dan nu."
Hopelijkquote:
Dat denk ik ook wel. Al was het alleen maar omdat op de Olympische Winterspelen de concurrentie van andere sporten toch kleiner is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk![]()
Dat zou een enorme aantrekkingskracht op de sport hebben, niet alleen van veel meer landen, maar ook renners die niet zonder meer voor de weg kiezen. Ik durf wel te zeggen dat veldrijden een grotere sport gaat worden dan mountainbiken als veldrijden Olympisch zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |