Dat is blijkbaar eigen aan Zolder. Toen De Clercq daar wereldkampioen werd, was dat vooral onder boegeroep.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef TheArt het volgende:
Dat boegeroep van enkele dronken Belgen daar weerSommigen daar leren het nooit.
Dat zou wat zijn, op je 70e (?) een cross rijdenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef TheArt het volgende:
***ELDRIJDEN********************** 1/2
**** Thijs Al wint WB-veldrit Heusden
**Thijs Al is in het Belgische Heusden-
Zolder winnaar geworden van de zevende
wereldbekerveldrit.De mountainbiker van
origine bleef de Belgen Eddy Pauwels en
Sven Vanthourenhout voor.
NOS TTEddy Pauwels
Eddy Pauwels is nu 73quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, op je 70e (?) een cross rijden
Volgens sommige veldrijders zijn degenen die dat doen voetbalfans, aangezien ze dat gedrag "toevallig" altijd zien op 't moment dat de voetbalcompetitie stil ligt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kijk net de samenvatting, wat een ongelofelijk irritant klotepubliek zeg
Zo ontzettend triest
quote:Jonathan Page miste dopingcontrole in Duinencross
Geen Jonathan Page aan de start van de Wereldbekermanche in Zolder op tweede Kerst. De Amerikaan miste in Koksijde de dopingcontrole, waardoor hem een schorsing boven het hoofd hangt.
UCI-coördinator Peter Van den Abeele bevestigde ons telefonisch dat Page na de Duinencross inderdaad niet kwam opdagen voor zijn plasje. "Toen ik Jonathan daar telefonisch op de hoogte van bracht viel hij uit de lucht. Hij was ook bijzonder zwaar aangeslagen door deze vergetelheid", aldus de Oost-Vlaming.
"Hij was er zo van aangedaan dat hij het niet zag zitten om te starten in Zolder, ondanks hij er nog steeds startgerechtigd was", gaat Van den Abeele verder. De dopingafdeling en de juridische cel van de UCI zal zich één dezer over de zaak buigen.
"Wellicht zal Page een straf niet kunnen ontlopen", besluit de UCI-coördinator. "Maar ik ben absoluut niet de bevoegde persoon daar een oordeel over te vellen."
Het ziet er dus naar uit dat het WK in Hoogerheide het straks zonder de ex-Amerikaanse kampioen zal moeten doen. (cyclocross.info
Vos reed goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |