Voor voorspellingen is er zelfs een prono.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:11 schreef Barca het volgende:
Wie durft een voorspelling te wagen?
Bij de vrouwen zijn de favorietes Diane Valkenburg (ondanks haar infectie aan de urinewegen), Jorien Voorhuis, Marrit Leenstra en Laurine van Riessen. Natuurlijk mogen de rijdsters van TVM (Van Deutekom, Wüst en Groenewold) niet vergeten worden.
Wieteke Cramer, Marja Vis en Moniek Kleinsman zijn ook weer van de partij. Of ze redelijkerwijs kans maken op startplekken voor de EK en wk-allround?
Bij de mannen is Sven Kramer dé favoriet. Wouter Olde Heuvel, Carl Verheijen, Bob de Jong en wellicht Erben Wennemars kunnen ook een ticket bemachtigen.
Ja, die jonge meiden doen het erg goed. Groenewold heeft denk ik niet haar vorm die ze had toen ze wereldkampioene werd. Van Deutekom en Wüst zijn niet in vorm.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor voorspellingen is er zelfs een prono.
Verder: Valkenburg, Voorhuis, Leenstra en Van Riessen (laatste neemt niet eens deel) favoriet, voor Wust, Deutekom en Groenewold
Absoluut. Had ik niet verwacht. Zeker aangezien ze zelf meerdere malen heeft aangegeven echt alleen maar met de 3000 en 5000 bezig te zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
Groenewold heeft goede papieren moet ik zeggen.
TVPquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef Hankster het volgende:
Erben
Dit gaat een heel tof NK worden
Reed laatst al 40.73 in een trainingswedstrijdje, toen zat ze zelfs nog dichter op Wüst en Leenstra, dit is ook wel ongeveer het niveau van Groenewold, het zijn gewoon Wüst, Van Deutekom en in mindere mate Leenstra die (ver) onder hun niveau rijden nu.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef Bruce117 het volgende:
Groenewold idd erg sterk voor haar doen.
Ik hoop echt dat ze haar titel weet te verdedigen en de stijgende lijn gevonden heeft.quote:
Het is maar hoe je een woord interpreteert natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef Hankster het volgende:
Zonde...zonde...alsof het om een sporter gaat die eind 20 is en in geen jaren een fatsoenlijke wedstrijd heeft gereden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:51 schreef wimderon het volgende:
Wat een schril contrast is het toch elke keer weer als Herbert de microfoon overneemt van Snoeks
nou dat is echt overdreven, PR's zijn ook voornamelijk afhankelijk van waar de grote toernooien gereden worden. Daarbij completeerde Ireen vorig seizoen haar prijzenkast met het EK en heeft ze dus in principe alles een keer gewonnen. Dat het einde van het vorige seizoen minder was kan een keer. Zeker als je ook nog eens ziek wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is maar hoe je een woord interpreteert natuurlijk.
Maar ik denk dat iedereen, inclusief Ireen zelf, had gedacht dat zij net als Kramer de boel wel een aantal jaren zou regeren.
Dat dit niet lukt soit, maar ik kan me zo voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt dat 4 van je PR's al van bijna twee jaar geleden zijn en je al je wereld titels bent kwijt geraakt.
Ik bedoelde het dan ook meer dat het me uiterst frustrerend voor haar lijkt. Goeie zomer gedraaid zoals ze zelf vaak zegt en dan toch zwakke tijden neerzetten.
Ach, van Klassen kan hetzelfde gezegd worden. Als die haar niveau had vastgehouden was er uberhaupt nooit sprake geweest van overmacht van Wüst. En als Friesinger het allrouden niet zou hebben laten vallen zou er uberhaupt nooit sprake geweest zijn van de overmacht die Kramer heeft. Het is altijd maar de vraag of iemand een tijdje boven z'n eigenlijke niveau rijdt of dat er later sprake is van een terugval. Ik denk dat de werkelijkheid in het midden ligt, Wüst komt er wel weer aardig bovenop denk ik, maar of ze niveau 2007 nog zal bereiken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is maar hoe je een woord interpreteert natuurlijk.
Maar ik denk dat iedereen, inclusief Ireen zelf, had gedacht dat zij net als Kramer de boel wel een aantal jaren zou regeren.
Dat dit niet lukt soit, maar ik kan me zo voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt dat 4 van je PR's al van bijna twee jaar geleden zijn en je al je wereld titels bent kwijt geraakt.
Ik bedoelde het dan ook meer dat het me uiterst frustrerend voor haar lijkt. Goeie zomer gedraaid zoals ze zelf vaak zegt en dan toch zwakke tijden neerzetten.
Ik ben het eens met je post. Ik ben Klassen helemaal vergeten inderdaad. Ik snap alleen niet wat Friesinger met Kramer te maken heeftquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, van Klassen kan hetzelfde gezegd worden. Als die haar niveau had vastgehouden was er uberhaupt nooit sprake geweest van overmacht van Wüst. En als Friesinger het allrouden niet zou hebben laten vallen zou er uberhaupt nooit sprake geweest zijn van de overmacht die Kramer heeft. Het is altijd maar de vraag of iemand een tijdje boven z'n eigenlijke niveau rijdt of dat er later sprake is van een terugval. Ik denk dat de werkelijkheid in het midden ligt, Wüst komt er wel weer aardig bovenop denk ik, maar of ze niveau 2007 nog zal bereiken?
QFTquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:51 schreef SCH het volgende:
Frank Snoeks is toch ook verschrikkelijk?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:51 schreef SCH het volgende:
Frank Snoeks is toch ook verschrikkelijk?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:12 schreef bolivian het volgende:
Wat heb ik nu alweer een hekel aan Dijkstra.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |