En dan in de EXIF:quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:46 schreef rinzzz het volgende:
ALLEEN PAINT, GEEN PHOTOSHOP!
[ afbeelding ]
quote:Software/Firmware Version = Adobe Photoshop CS4 Windows
Dat is met paint nog eenvoudiger dan met Photoshop manquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:07 schreef rinzzz het volgende:
[..]
een plaatje groter maken / witranden toevoegen gaat niet met paint..
Rechtsbovenin,de auto,en die gele beer zijn alle drie GEEN TEKENINGEN.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:29 schreef mrsjaak2 het volgende:
het zijn gewoon buitengewoon goede tekenaars
Uuuhm.. Die Pixelcar heb ik wel zelf gemaakt met Paint.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:44 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Rechtsbovenin,de auto,en die gele beer zijn alle drie GEEN TEKENINGEN.
Lees de OP,zelfs daar staat het in dat het niet mag,en dus ook geen Copy + Paste
Deur op slot doen als je dit topic bekijkt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef JackD het volgende:
Hoe leg ik dit ooit uit als er nu iemand komt binnenlopen
Bij mij welquote:Op maandag 9 februari 2009 23:50 schreef xenos het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
Aah crap.. dacht dat het topic maar 2 pagina's had..![]()
Painten, en dan de juiste paint deze was al geweestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef Killaboelie het volgende:
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1297277.html[img]
HF!
haha! meteen 5 lullen erop getekend!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Laten we doen dan met onderwerp, anders krijg je de hele tijd van die lulle
onderwerp voetbal:
[ afbeelding ]
quote:
Ohja, over het hoofd gezien. Dacht dat er nog gewoon een voetbalveld stondquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
toch wel leuk hoe al die piemels subtiel worden wegge-edit
maar die kut wel laten staan, hypocrisie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |