- http://www.imdb.com/Title?0287978
Meer superhelden, MEER, MEER.
Groet,
Coos
Wel lache.
Nu nog een brute Punisher verfilming (alhoewel de oude ook leuke is) en een fatsoenlijke Ghostrider.
quote:Is jay and silent bob strikes back al uit op dvd, kan hem nergens vinden namelijk. Heb pas dogma nog gekocht, daar zaten die gasten ook in en wat een film is dat zeg, echt goed. Wat betreft de punisher dat moet dan wel echt een goede verfilming worden, maar de oude met dolph lundgren is ook wel aardig te verteren, ghostrider is ook nog wel een goede comic om verfilmd te worden, wow wat een effects zullen dat dan worden met de flaming skull. Daredevil is ook altijd al een favo geweets van me, echt cool. Welke hero ik ook nog zoek op dvd is de eerste flash film wel lachen is die.
Op donderdag 28 maart 2002 20:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Je ziet Daredevil ook al op de set rondwandelen in "jay and silent bob strike back".Wel lache.
Nu nog een brute Punisher verfilming (alhoewel de oude ook leuke is) en een fatsoenlijke Ghostrider.
quote:Zo slecht is die Affleck toch ook weer niet, hoop wel dat ie athletisch genoeg is. En voor iedereen die nog nooit van de ghostrider hebben gehoord een plaatje.
Op donderdag 28 maart 2002 20:59 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Ik weet alleen niet of we wel zo blij moeten zijn met Ben Affleck, die kan beter ergens in een afgelegen soap gedumpd worden, want fatsoenlijk acteren kan die kloot ook niet
quote:Yup, lijkt het je wat of zuigt dat enorm?
Op donderdag 28 maart 2002 21:32 schreef SunChaser het volgende:
Ben Afleck als Daredevil.
quote:Ben bang dat affleck nooit zo athletic is als onze daredevil.
Op donderdag 28 maart 2002 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, aangezien DD toch uit de pc komt hebben we niet echt veel last van BA denk ik.
quote:Ghehehehe, lol. Maar ik ben wel benieuwd hoe alle special effects er weer uit gaan zien. Naar spiderman ga ik ook in ieder geval lijkt me wel erg cool, hoop dat de oneliners weer lekker snedig zijn.
Op donderdag 28 maart 2002 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Nee, maar dat geldt ook voor Tobey M.
- Duke Nukem Forever (2002)
Ook wel leuk de Duke.
- Fantastic Four (2003)
Die wil er ook wel in.
Ben benieuwd hoe thing er uit gaat zien, om over mr fantastic en torch nog maar te zwijgen.
quote:Ik met mijn 32 jaar heb al een hoop films en comics zien komen en gaan, maar met alle nieuwe digitale technieken kan het er alleen maar beter op worden. I love the digital era.
Op donderdag 28 maart 2002 22:13 schreef Tokus het volgende:
Topics over comics lopen altijd kut, maar zodra er een film van komt dan is iedereen ineens fan... toch gek...
quote:Maar regio 2 is ie er dus nog niet, jammer.
Op donderdag 28 maart 2002 22:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[offtopic]
via play.com kun je Jay and Silent Bob al bestellen
[/offtopic]
quote:Tobey M. heeft wel weken/maanden training MOETEN volstaan om de rol naar behoren te kunnen uitvoeren...
Op donderdag 28 maart 2002 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Nee, maar dat geldt ook voor Tobey M.
quote:Ik ben alleen geinteresseerd in de special make-up en SFX van die film, de rest ervan heeft me nooit kunnen boeien...
Op donderdag 28 maart 2002 22:11 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:
En als we het toch hebben over superheldeverfilmingen, wat dachten we van deze dan:- Fantastic Four (2003)
Die wil er ook wel in.
Ben benieuwd hoe thing er uit gaat zien, om over mr fantastic en torch nog maar te zwijgen.
quote:wie komt er dan ook in Literatuur?
Op donderdag 28 maart 2002 22:13 schreef Tokus het volgende:
Topics over comics lopen altijd kut, maar zodra er een film van komt dan is iedereen ineens fan... toch gek...
overigens worden comicverfilmingen altijd ver ver van te voren aangekondigd. Sinds 1995 gaan er al geruchten over de A-Team film, waar ook hier elk jaar een topique voor wordt geopend. Daarnaast staat Batman 5 al sinds 1997 in de planning. En sinds het succes van Blade in 1998 zijn ze extra hard bezig geweest met het realiseren van filmprojecten van Marvel karakters. In Wizard heeft zelfs zo'n quasi filmposter gestaan van Ghostrider met het jaartal 2001.
Het is wonder dat Tomb Raider vorig jaar is uitgebracht, want dat waren ze in 1996 al van plan en Doom hebben ze gewoonweg helemaal gecancelled. Superman staat nu op 2004, en ach daar zijn ze ook al 6 jaar mee bezig. Dus de aankondigen met jaartallen op Imdb zeggen niks. Spider-Man had dan ook al minstens vorig jaar gereleased moeten zijn.
quote:Wel graag met Johnny Blaze erbij. Dus Ghostrider uit het Spirtis of Vengeance tijdperk.
en een fatsoenlijke Ghostrider.
Het valt me nog mee dat na 11-9 er geen nieuwe Captain America film gemaakt wordt.
Zou er btw nog een Iron Man film komen?
quote:Ik weet dat er al een Cap film is, maar net zoals alle andere Marvel-films uit die tijd, is hij barslecht.
Op vrijdag 29 maart 2002 10:42 schreef Max_Mayhem het volgende:
Er is geloof ik al een Captain America film, keb em eens op de BBC gezien. Er is trouwens ook een ouwede spiderman film (uit 82 ofzo, was wel vet ).
En Daredevil lijkt me wel een kewle film, hele revival de laatste jaren, spawn,bladem x-men,spiderman, en nu dus daredevil. Mja goede ontwikkeling
Ik houd trouwens dat ze het verhaal van Daredevil een beetje meer heel houden dan van Blade. Ik hoop trouwens dat we de rest van de Midnight Sons te krijgen zien in Blade.
quote:Om nog maar te zwijgen van dr Doom himself live in action. Die moet echt vet wreed worden.
Op vrijdag 29 maart 2002 01:05 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik ben alleen geinteresseerd in de special make-up en SFX van die film, de rest ervan heeft me nooit kunnen boeien...
Nogmaals: Yes!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 22-06-2002 22:47]
februari 2003
Na de teaser, en eerste trailer is er nu de tweede trailer beschikbaar!
ZIE HIER:
quote:Hij is echt wel erg tof hoor!
Op zaterdag 11 januari 2003 19:20 schreef Ash het volgende:
!SCHOP!Na de teaser, en eerste trailer is er nu de tweede trailer beschikbaar!
ZIE HIER:
http://www.apple.com/trailers/fox/daredevil/
quote:En wat isser mis met Spider-man?
Op zaterdag 11 januari 2003 20:33 schreef BananeKoning het volgende:[..]
Hij is echt wel erg tof hoor!
Hoewel de film wel veel weg heeft van spiderman ben ik bang. The kingpin is zwart? Jammer, maar wel een stoere neger. Daredevil is altijd al koel geweest, dus waarom deze film niet?
Kingpin die zwart is net zo erg als een Terry Fitzgerald die ineens blank is, maar das niet aan ons he....
quote:Niet zoveel maar meer van hetzelfde (lees weer een Marvel superhelden film) is niet waar iedereen op wacht. Hoewel ik deze wel wil zien, als ie ook maar beetje in de buurt komt van Spiderman ben ik in elk geval al tevreden..
Op zondag 26 januari 2003 14:20 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
En wat isser mis met Spider-man?
quote:Die grietje naast hem heeft wel een mooi pak...
Op donderdag 13 februari 2003 20:54 schreef SunChaser het volgende:
Lillek pak
quote:Jennifer Garner uit Alias (de serie)
Op donderdag 13 februari 2003 21:29 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Die grietje naast hem heeft wel een mooi pak...
uit daredevil:
uit alias:
quote:Maar het is toch al lang bekend dat er een 'Ghostrider' zou komen met Nicholas Cage in de hoofdrol? Daarna zou het weer niet doorgaan, maar nu ineens weer wel...zag het ook weer in de laatste Empire (of ander Engels filmblad) staan...
Je ziet Daredevil ook al op de set rondwandelen in "jay and silent bob strike back".Wel lache.
Holy SHIT!
Ik heb net deze film afgekeken en hijs ie ECHT GAAF!
Ik vond Spider-Man al helemaal te gek,
maar deze kan er ook wat van!
Bullseye ROCKS!
"More peanuts, please?"
"I want a bloody costume!"
niet slecht
Als comicverfilming is ie best goed (erg leuk, de vele verwijzingen weer, en hoe Bullseye nog wat met Elektra doet... ze hebben Frank Miller's werk aardig goed bekeken (maar toch net iets anders)), maar gewoon als film is ie matig.
Een 6,5 zou ik 'm geven denk ik.
quote:een vcd versie van een screener die vanavond gereleased werd.
Op zaterdag 1 maart 2003 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Waar heb je 'm gezien dan?
staat binnenkort wel op kazaa enzo hoor, don't worry.
quote:Ik ga er zo dadelijk naartoe.
Op donderdag 20 maart 2003 18:29 schreef SunChaser het volgende:
Hij draait vanaf vandaag, dat jullie het ff weten enzo
quote:Ik ben er dus net geweest.
Op donderdag 20 maart 2003 20:10 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik ga er zo dadelijk naartoe.
Het is zeker een lekkere actiefilm met de nodige goed gemaakte vechtscene's. Alleen kan ik nog steeds niet Ben Affleck als actieheld zien.
Hij wordt compleet van het doek gespeeld door Bullseye. Lekker overacting gedaan door Colin Farrell.
Ook Michael Clark Duncan is goed gecast als de Kingpin, en dit terwijl ie zwart is.
Ik vind het wel jammer dat je af en toe goed ziet dat het CGI is, hetzelfde had ik met Spiderman.
oh ja, wel blijven zitten tot na de aftiteling.
rare stripheld: hij is blind maar hij springt wel van het ene naar het andere gebouw
quote:radar
Op vrijdag 21 maart 2003 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
vandaag is er een "making of" op V8
rare stripheld: hij is blind maar hij springt wel van het ene naar het andere gebouw
quote:Super held
quote:ja, hij's blind maar kan toch alles zien
Na superman spiderman en x-men gaan we weer gewoon lekker door met de trent om stipfiguren in menselijke vorm neer te zetten. Dat vind ik dus helemaal niets. Dat soort "stiphelden" moeten gewoon 2 dimensionaal blijven. Nee niet aan mij besteed, maar er zijn vast mensen die het we leuk vinden.
quote:Waarom denk je dat Ben Affleck de hoofdrol speelt
Op vrijdag 21 maart 2003 10:42 schreef -B- het volgende:
Yeah!
Dat soort "stiphelden" moeten gewoon 2 dimensionaal blijven.
quote:Je vergeet Batman, Ghostworld, Tank Girl, Spawn, Superwoman, Steel, the Flash, The Fantastic Four (ril) en ongetwijfeld nog veel meer titels waar ik zo snel even niet op kan komen.
Op vrijdag 21 maart 2003 10:42 schreef -B- het volgende:
Yeah!Na superman spiderman en x-men gaan we weer gewoon lekker door met de trent om stipfiguren in menselijke vorm neer te zetten. Dat vind ik dus helemaal niets. Dat soort "stiphelden" moeten gewoon 2 dimensionaal blijven. Nee niet aan mij besteed, maar er zijn vast mensen die het we leuk vinden.
quote:Omdat-ie toch een masker op heeft?
Op vrijdag 21 maart 2003 10:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waarom denk je dat Ben Affleck de hoofdrol speelt
.
quote:Road to perdition
Op vrijdag 21 maart 2003 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:nog veel meer titels waar ik zo snel even niet op kan komen.
quote:Is het ook!
Op vrijdag 21 maart 2003 08:52 schreef nietzman het volgende:
Dit lijkt me zo ongeveer de slechtste film ooit.
* Sharkdoggie komt net terug van bios
Wist al door slechte recenties dat het geen geweldige film zou zijn maar dit was wel heel erg bagger.
quote:je gaat me toch niet vertellen dat je een van de 10 personen bent die die film gezien heeft?
Op vrijdag 21 maart 2003 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
The Fantastic Four (ril)
o wacht, er zwerven ergens illegale copieen van, want officieel is die nooit uitgekomen.
quote:tss, overdrijven is ook een vak.
Op vrijdag 21 maart 2003 19:40 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Is het ook!
* Sharkdoggie komt net terug van bios
Wist al door slechte recenties dat het geen geweldige film zou zijn maar dit was wel heel erg bagger.
quote:In de hoop dat er nog wat mensen naar die film komen kijken.
Op vrijdag 21 maart 2003 10:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waarom denk je dat Ben Affleck de hoofdrol speelt
quote:Is niets overdreven aan. Het is gewoon bagger. Tss...
Op vrijdag 21 maart 2003 21:42 schreef Tokus het volgende:[..]
tss, overdrijven is ook een vak.
quote:Ik was in alle haast idd een 'etc' vergeten, maar de strekking is volgens mij geheel duidelijk.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Je vergeet Batman, Ghostworld, Tank Girl, Spawn, Superwoman, Steel, the Flash, The Fantastic Four (ril) en ongetwijfeld nog veel meer titels waar ik zo snel even niet op kan komen.
quote:idd
Op vrijdag 21 maart 2003 22:27 schreef -B- het volgende:[..]
Ik was in alle haast idd een 'etc' vergeten, maar de strekking is volgens mij geheel duidelijk.
quote:Ik vind Batman, Ghostworld, Spiderman en The Mask anders goed geslaagde films hoor.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:27 schreef -B- het volgende:[..]
Ik was in alle haast idd een 'etc' vergeten, maar de strekking is volgens mij geheel duidelijk.
quote:Wat ik al eerder schreef heeft iedereen recht op een eigen mening, dus dat ik die films te slecht vind om er ook maar een euro aan te besteden hoeft niet te betekenen dat ik gelijk hoef te hebben. (mag natuurlijk wel.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:39 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik vind Batman, Ghostworld, Spiderman en The Mask anders goed geslaagde films hoor.
Dus het is niet automatisch zo dat een stripverfilming slecht is.
Het is natuurlijk lekker makkelijk zo'n film te maken. Het verhaal hoef je niet meer zelf te bedenken en met de actie zit het ook wel goed. Blijft mijn vraag open of de echt stripliefhebber zit te wachten op dit soort films. Ik iig niet.
quote:denk veel van de 'fans' zich storen aan de vrijheden die de filmmakers zich permiteren..
Op vrijdag 21 maart 2003 22:39 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik vind Batman, Ghostworld, Spiderman en The Mask anders goed geslaagde films hoor.
Dus het is niet automatisch zo dat een stripverfilming slecht is.
een neger als kingpin
en de batman 3&4 waren een schande..
ghostworld was echt bagger en ik snapte er geen ruk van
tenminste.. er gebeurde geen ruk in..
quote:op een film als Batman & Robin zat niemand te wachten, dus ook de echte stripliefhebbers niet. Maar gelukkig kan het ook anders, zoals ze in de 1e Batman film gelukkig lieten zien, of bv Spider-Man of X-Men. Ondanks dat de films wat van de comics afweken heb ik me er toch erg mee vermaakt.
Op vrijdag 21 maart 2003 23:09 schreef -B- het volgende:Blijft mijn vraag open of de echt stripliefhebber zit te wachten op dit soort films. Ik iig niet.
Daredevil vond ik wel ok. Niet bijzonder goed, ook niet bijzonder slecht.
quote:grootste probleem was dat ze TE veel verhaal in 1 film proberen te proppen en daardoor veel vrijheden nemen
Op vrijdag 21 maart 2003 23:14 schreef Tokus het volgende:[..]
op een film als Batman & Robin zat niemand te wachten, dus ook de echte stripliefhebbers niet. Maar gelukkig kan het ook anders, zoals ze in de 1e Batman film gelukkig lieten zien, of bv Spider-Man of X-Men. Ondanks dat de films wat van de comics afweken heb ik me er toch erg mee vermaakt.
Daredevil vond ik wel ok. Niet bijzonder goed, ook niet bijzonder slecht.
eerste 2 batmans zijn geniaal
en spider-man was erg goed ook al klopte ie niet goed.. (stukje met mary jane die naar onderen werd gegooid ipv gwen etc)
quote:he, lees Ultimate Spidey maar, daarin gebeurt het ook
Op vrijdag 21 maart 2003 23:16 schreef MegA het volgende:en spider-man was erg goed
ook al klopte ie niet goed.. (stukje met mary jane die naar onderen werd gegooid ipv gwen etc)
dat ze Mary Jane naar beneden gooiden ipv Gwen Stacy vond ik geen probleem. Ander medium, ander verhaal. Aangezien ze Gwen helemaal niet gebruikt hebben (anders zou het alleen maar nog drukker worden) vond ik dat ze het goed opgevangen hadden eigenlijk.
quote:ja, klopt wel.
Op vrijdag 21 maart 2003 23:16 schreef MegA het volgende:[..]
grootste probleem was dat ze TE veel verhaal in 1 film proberen te proppen en daardoor veel vrijheden nemen
Wel gaaf waren de leuke verwijzingen (Bendis, Mack, Miller, Romita, etc), en dat sommige scenes echt letterlijk uit Guardian Devil genomen waren qua uiterlijk. Prachtig.
quote:Ik vind die Michael Duncan te 'schattig' voor de rol
Op vrijdag 21 maart 2003 23:21 schreef Tokus het volgende:[..]
Zwarte Kingpin? tsja, eerlijk gezegd maakte me dat niet zo uit. Die acteur was gewoon geschikt voor die rol.
Road To Perdition heeft overigens een paar Oscarnominaties. Dus een comicbookverfilming kan ook kwaliteit zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 22-03-2003 14:43]
quote:mwoag.. X-men 2 wordt deze zomer nog uitgebracht..
Op vrijdag 21 maart 2003 08:52 schreef nietzman het volgende:
Dit lijkt me zo ongeveer de slechtste film ooit.
quote:Van het hele Elektra personage klopt geen donder. Ten eerste is zij ook een huurmoordenaar en ten tweede herinner ik mij niet dat zij (zo snel) dood gaat. Elektra is in de strips ook veel cooler getekend.
Op vrijdag 21 maart 2003 23:21 schreef Tokus het volgende:[..]
ja, klopt wel.
en die ontmoeting met Elektra, ondanks dat het best cool was, vond ik het toch nogal dom. Zwarte Kingpin? tsja, eerlijk gezegd maakte me dat niet zo uit. Die acteur was gewoon geschikt voor die rol.Wel gaaf waren de leuke verwijzingen (Bendis, Mack, Miller, Romita, etc), en dat sommige scenes echt letterlijk uit Guardian Devil genomen waren qua uiterlijk. Prachtig.
Ben Affleck ziet er super uit als Daredevil. Het pak vind ik prachtig en wat geloofwaardiger dan bij Spiderman.
Wel jammer dat ze het verhaal van Matt Murdock zo verrot vertellen. In de strip is dit veel beter gedaan.
En waarom de oorzaak van zijn krachten en verlies van z'n zicht zo drastisch anders is neergezet begrijp ik echt niet.
Ik vond Kingpin wel goed neergezet. Behalve dat lachen de hele tijd. Vind ik niet bij hem passen.
quote:Bullseye overleefde de val en ligt helemaal brak in het ziekenhuis.
Op maandag 24 maart 2003 09:02 schreef dapluiz het volgende:
Wat kwam er eigenlijk na de aftiteling ?
Ik zag dat ik te vroeg weg was gelopen
Vond het wel een geinige film verder, goed popcornvermaak
Een vlieg zoemt continue om z'n kop en hij spietst 'm met een injectienaald.
quote:Elektra is niet dood, op het einde hangt er op het dak een kettingtje met braille schrift, dat alleen van haar afkomstig kan zijn.
Op maandag 24 maart 2003 14:51 schreef budha het volgende:
ten tweede herinner ik mij niet dat zij (zo snel) dood gaat.
quote:Oh ja, dat was ik vergeten
Op maandag 24 maart 2003 15:22 schreef MrFrans het volgende:[..]
Elektra is niet dood, op het einde hangt er op het dak een kettingtje met braille schrift, dat alleen van haar afkomstig kan zijn.
Wel een beetje slecht uitgewerkt. Haar hart stopt ermee. Daredevil flikkert naar beneden in die kerk. De pastoor belt naar de politie.
Pas als de politie is gearriveerd vinden ze het lichaam van Elektra. Knappe ziekenbroeder die haar er dan weer bovenop helpt.
Niet dat de rest nou zo geloofwaardig is, maar meestal tarten comics alleen de natuurwetten en niet de logica.
quote:Wat is er zo drastisch anders aan dan? ik ken de strips niet
Op maandag 24 maart 2003 14:51 schreef budha het volgende:[..]
Van het hele Elektra personage klopt geen donder. Ten eerste is zij ook een huurmoordenaar en ten tweede herinner ik mij niet dat zij (zo snel) dood gaat. Elektra is in de strips ook veel cooler getekend.
Ben Affleck ziet er super uit als Daredevil. Het pak vind ik prachtig en wat geloofwaardiger dan bij Spiderman.
Wel jammer dat ze het verhaal van Matt Murdock zo verrot vertellen. In de strip is dit veel beter gedaan.
En waarom de oorzaak van zijn krachten en verlies van z'n zicht zo drastisch anders is neergezet begrijp ik echt niet.
Ik vond Kingpin wel goed neergezet. Behalve dat lachen de hele tijd. Vind ik niet bij hem passen.
quote:Het verhaal van Matt Murdocks pa klopt wel, maar dat Matt z'n eigen vader betrapt tijdens een 'klus' is uit de duim gezogen.
Op maandag 24 maart 2003 17:27 schreef dapluiz het volgende:[..]
Wat is er zo drastisch anders aan dan? ik ken de strips niet
Wat ik trouwens ook een beetje vaag vond is dat hij ineens superhoog kon springen, dat zicht was wel uitgelegt, maar waar dat springvermogen vandaan kwam is mij een raadsel
Drastisch anders dus
En natuurlijk Jennifer he
En realistisch was 'ie niet nee, maar alsof het zo vanzelfsprekend is dat spiderman stukken web uit z'n polsen kan schieten !
quote:Daar had ik een discussie over met een paar maten (die ook mee waren), wat ís Elektra wel dood?? (zoals Mr.Frans al zei
Op woensdag 26 maart 2003 11:37 schreef LaDyLuNa het volgende:
Kben zondag naar DareDevil geweest. Ik vond hem wel kewl. Het verhaal sleept je niet echt mee. Ik vond het bijvoorbeeld niet erg dat Elecktra dood ging, normaal heb ik wel iets van damn, daar gaat z'n lover...:'(En realistisch was 'ie niet nee, maar alsof het zo vanzelfsprekend is dat spiderman stukken web uit z'n polsen kan schieten !
Ze had een geluks amulet om haar nek hangen, en Matt/DD vroeg of ze die ook in braille hadden. Niemand was hierbij, en alleen zij kan dat geweten hebben.
Aan het einde van de film, hang er een hangertje met brailler erop voor zijn deur? Dit kon zij toch alleen weten? Dus ik begrijp niet meer of ze nu dood is of niet Vind ik iig altijd wel een leuke einde, waar je nog even over na kan denken
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 26-03-2003 17:19]
quote:Ja okeej maar DD sprong geen gat in de lucht van YES !! Misschien leeft ze nog! (of ik moet dat gemist hebben) Ik zou namelijk best wel heel blij zijn als blijkt dat m'n lover nog leeft...!
Op woensdag 26 maart 2003 17:04 schreef Neejoh het volgende:[..]
Daar had ik een discussie over met een paar maten (die ook mee waren), wat ís Elektra wel dood?? (zoals Mr.Frans al zei
)
Ze had een geluks amulet om haar nek hangen, en Matt/DD vroeg of ze die ook in braille hadden. Niemand was hierbij, en alleen zij kan dat geweten hebben.
Aan het einde van de film, hang er een hangertje met brailler erop voor zijn deur? Dit kon zij toch alleen weten? Dus ik begrijp niet meer of ze nu dood is of nietVind ik iig altijd wel een leuke einde, waar je nog even over na kan denken
quote:imdb: The Braille writing on the charm/pendant spells "Elektra
Op woensdag 26 maart 2003 17:04 schreef Neejoh het volgende:
Daar had ik een discussie over met een paar maten (die ook mee waren), wat ís Elektra wel dood??
Zijn er trouwens plannen voor een deel 2?
Zit er in deze film geen cameo van Stan Lee?
quote:Als je goed op had gelet had je stan lee wel gezien ja.. hij houd op het gegeven moment iemand die een krant leest en wilt oversteken tegen dat is stan lee...
Op donderdag 29 mei 2003 20:10 schreef Duiveltja het volgende:
Het enige lichtpuntje in deze film is Farrel als Bullseye. Affleck overtuigd geen enkel keer als Daredevil.
De vechtscenes zijn bijna lachwekkend (niet raar als je Reloaded hebt gezien) slecht.Zijn er trouwens plannen voor een deel 2?
Zit er in deze film geen cameo van Stan Lee?
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 20:15 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Als je goed op had gelet had je stan lee wel gezien ja.. hij houd op het gegeven moment iemand die een krant leest en wilt oversteken tegen dat is stan lee...
quote:2 augustus? Zag hem al bij Boudisque liggen vandaag
Op dinsdag 22 juli 2003 18:21 schreef kinky_queen het volgende:
Heb Daredevil net gezien op dvd (zweedse import), en vond het een kruising tussen Spider-man & Batman, en zeer vermakelijk. Heeft iemand een id wanneer hij in NL op koopdvd komt?
quote:Volgens Foxfilm.nl op 06/08/03
Op dinsdag 22 juli 2003 18:21 schreef kinky_queen het volgende:
Heb Daredevil net gezien op dvd (zweedse import), en vond het een kruising tussen Spider-man & Batman, en zeer vermakelijk. Heeft iemand een id wanneer hij in NL op koopdvd komt?
quote:oeh mijn verjaardag
Op maandag 4 augustus 2003 12:46 schreef Smots het volgende:[..]
Volgens Foxfilm.nl op 06/08/03
Anyway, aanradertje hoor! Ga m snel weer kijken zodra hij hier op dvd is (en dat is al heel binnenkort)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |