Nog steeds hetzelfde verhaal BE. De hogere bloeddruk noem ik niet eens want daar merkt je zelf weinig van maar nog steeds helse (voor)weeën dus veel pijn en geen slaap. Morgen een gesprek met de gyn. Dan gaat hij kijken hoe het staat met de verweking en/of ontsluiting en op basis daarvan komt er een plan.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
*knip*
Hoe is het met jou verder Floria?
baarmoedermond is al verweekt vanaf week 34 en ook al 3 cm ontsluitingquote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
Strippen kan ook alleen als je baarmoedermond voldoende verweekt is. Vragen kan natuurlijk altijd, nee heb je ja kun je krijgen.
Floria, ik ben met Twan ook ingeleid hoor. 2 weken overtijd, 0 cm ontsluiting, vliezen intact en dus vanaf het begin beginnen. Vanaf smorgens 8 uur infuus en smiddags om 16:00 uur volledige ontsluiting en om half 5 is Twan geboren. ik was om half 7 weer thuis. Ik heb het als zeer goed ervaren hoor. Ik had de nacht ervoor ook erg lekker geslapen omdat ik wist dat de volgende dag iets zou gaan gebeuren en heb het gewoon op me af laten komen. Hopelijk kun je morgen een goed plan wat voor jou goed voelt bedenken met de gyn.
Hmm en nog steeds geen nieuws van DJMO...
Ow ja is natuurlijk ook zoquote:Op zondag 28 december 2008 21:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
baarmoedermond is al verweekt vanaf week 34 en ook al 3 cm ontsluiting
En ik ga er niet om vragen omdat het niet zo voor me hoeft maar ik vroeg me af wat de procedure wasof ze het zelf zou voorstellen ofzo
Moet je gewoon een beetje gaan overdrijven over alle klachten tegen die tijd... ik vind 42 weken echt wel het maximum hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Dakota het volgende:
Ik weet wel dat die van mij geen fan is van inleiden en men gerust nog wat dagen laat doorlopen na de 42 weken
dat vind ik wel een beetje jammer
Nou ik niet hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef Dakota het volgende:
Ik kan me ook wel voorstellen dat je iets anders aan je hoofd hebt als je kindje net geboren is..dan te smsen naar virtuele vriendjes
Misschien is er nog helemaal niks ingeleid.quote:Op zondag 28 december 2008 10:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
DJMO is gister naar het ziekenhuis gegaan omdat ze t kleintje minder voelde dan daarvoor. Ze heeft daar een CTG gehad en als uitkomst is daar uitgekomen dat ze vannacht moest blijven, en dat ze dus vanmorgen waarschijnlijk gingen inleiden.
Hoe en precies waarom sja dat weet ik ook nietk denk persoonlijk gewoon voorzorg en veiligheid.
Nouja Maneki zit op een forum waar ik mijn vriend en mijn zwager ook op posten..mijn zwager krijgt het snel te horen, die post het daar en maneki dan waarschijnlijk wel weer hier.. maar verder ga ik helemaal niet smsen maar ik denk..staren naar versgeperst popjequote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ik niet hoorDie stel je toch als eerste op de hoogte. Dat verwachten we ook van jou hoor.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
Nouja Maneki zit op een forum waar ik mijn vriend en mijn zwager ook op posten..mijn zwager krijgt het snel te horen, die post het daar en maneki dan waarschijnlijk wel weer hier.. maar verder ga ik helemaal niet smsen maar ik denk..staren naar versgeperst popje
Ow die gaan wij dinsdag bakken, heb ik zo'n zin in.... ik vind ze alleen lekker van mn moeder.quote:
natuurlijk is alles goedquote:Op zondag 28 december 2008 22:41 schreef miss_sly het volgende:
kwart voor 12.
En dan om 13 uur de intake voor de prenatale screening, dus als alles goed is, horen jullie pas laat wat. Als het niet goed is, zal die 2e afspraak niet doorgaan, dus zijn we eerder thuis.
Maar natuurlijk is alles goedhoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |