Hi hi hi.. Ja goed.
Oh was ik ook nog vergeten te vertellen he?
Ik heb een ontzettende koukleum in mijn buik! We grappen hier al steeds over winterjasjes voor de kleine voor in de zomer. Bij de 20 weken echo was het namelijk al zo dat de kleine dat echoding weg probeerde te slaan en te schoppen. Toen dat dus niet lukte probeerde hij/zij maar steeds dat 'koude ding' te ontwijken.

Nou was ik dus vorige week bij de vk. (alles oké) Hanne mocht de vorige keer op het knopje van de Doptone drukken en nu wou Wilyan dat dus wel graag. Geen probleem, druk maar op het knopje... Ehm, ja.. Welk knopje was dat nou ook alweer? Het goede knopje werd aangewezen en ingedrukt en Wilyan kreeg gewoon dat microfoon-ding in zijn handen gedrukt. Hier, probeer maar.

Hij deed 'm bijna op de goede plaats maar zat iets te hoog, hij deed 'm toen iets lager en tadaaa een heel mooie hartslag! (de vk had de voorgaande keren meer moeite om de hartslag te vinden dan hij

)
De gel op dat ding was natuurlijk koud dus meteen werd daar heftig op gereageerd en werd dat ding vakkundig gericht van mijn buik gekicked.
De vk keek er aardig van op dat onze kleine al zó bewoog en ook vooral zo gericht op een bepaald punt kon zijn. (leek mij vrij normaal voor deze 'leeftijd' toch?)
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!