Leuk leuk leuk!quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:31 schreef Kersjes het volgende:BE, gefeliciteerd
![]()
Wat gaaf, zo onverwachts (nou ja) dan ineens helemaal zwanger!!
Juttertje, dat moet vast een opluchting zijn, wat fijn!
Hiet gisteren ook de schoonfamilie ingelicht. Devin had een shirt aan met BROER! erop. Toen we (als laatsen) binnenkwamen liet ik Devin zijn jas expres aan. "Wil je ook een glaasje prosecco?" "Ehhhh, lekker.."
Schoonmoeder trok Devin zijn jas uit maar zag niks. Mijn schoonzussen hoorde ik 2 minuten later tegen elkaar fluisteren
"Dat shirt!'
"Ja! Maar ze wil wel wijn?"
"Ik snap het niet... [tegen mij] "We hebben ook wat anders hoor!"
"Ik vroeg me al af hoe lang het ging duren voordat jullie het eindelijk zagen! Wie wil mijn wijn?"
ik heb er met bijna 18 weken ook last van.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:09 schreef Raissa het volgende:
Ik verlies wel errug veel afscheiding (denk ik?) is dat normaal rond de 31/32 weken?
Het stroomt er gewoon uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:41 schreef texelonia het volgende:
Meer afscheiding tijdens de zwangerschap is heel normaal
pittenzakjes of kruik..verder weet ik t niet.. sterkte iig!quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:06 schreef Raissa het volgende:
Sinds vanochtend écht pijnlijke harde buiken weer hier... Door de ontstoken darm die er tegenaan ligt echt heel erg vervelend... Lig eigenlijk alweer de hele dag in bed om te zorgen dat het een beetje rustig blijft maar het werkt niet echt... Zijn er andere trucjes om de boel een beetje rustig te houden?
Wat een goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef juttertje het volgende:
Vandaag is de draaipoging wel gelukt!!!!![]()
![]()
![]()
We zijn echt heel blij, nu hopen dat hij zo blijft liggen
en het deed deze keer trouwens ook geen pijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |