abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 december 2008 @ 10:07:31 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64394822
ah wat leuk kersjes!!!

klinkt bekend vicky.. t lijkt wel alsof een tweede gewoon standaard meer klachten geeft hoewel het resultaat er mag zijn natuurlijk

ik meld me dus maar, 40w5d ... gisteren in bad het idee gehad dat ik de slijmprop verloren ben, maar heel zeker weet ik het niet, het is al wel een paar dagen klammig/vohtig tussen mijn benen (druppels vruchhtwater?) dus gisterenavond eindelijk maar een inlegkruisje gepakt, maar daar word ik ook niet echt veel wijzer van (en ruiken doe ik niets, ben strontverkouden). ook heb ik het idee dat ik jr. minder voel, nadat ik gisteren in bad ben geweest.. als dat vanmiddag nog zo is, ga ik denk maar even bellen want ik ben zo onzeker als de pest op dit moment
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64394855
DJMO niet wachten joh! Meteen bellen!!!
pi_64394991
djmo bellen hoor. niks wachten. beter te veel dan te weinig.
mama van 3 kids!
pi_64395021
Nou, dan kom ik me ook maar melden met 40+3

DJMO: bellen & biggen

Wij hebben gisteren gewoon een WII gekregen van mijn zwager, knettergek! dus ik stond hoogzwanger te boksen, bowlen en golfen in de woonkamer

Vervolgens een voorweeenfeestje die wel erg lang aanhield..en toen lekker gaan slapen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64395081
Oja ik ga voor de 30/31e! Hebben we afgesproken met elkaar (baby & ik)
wanna rub mah puppeh?!
pi_64395144
Haha Dakota, dat zag er vast grappig uit met zo´n dikke buik Wii´en! Wel een leuk kado zeg.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64395175
nou dat lijkt me best een goede deal Dakoot!

Vicky hier nu bijna geen klachten op lichamelijk gebied dus ook voor mij een totaal andere zwangerschap als bij Isa, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou een beetje koud op je dak valt als je nu wel ergens last/pijn aan hebt. Ik ben juist weer blij (voor mij dan) dat het cliche waar blijkt te zijn, dat geen zwangerschap hetzelfde is.
Mama van Isa en Ties
pi_64395176
Op elkaar schietende schoonouders was nog grappiger
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:57:23 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_64395308
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 09:31 schreef Kersjes het volgende:
BE, gefeliciteerd
Wat gaaf, zo onverwachts (nou ja ) dan ineens helemaal zwanger!!

Juttertje, dat moet vast een opluchting zijn, wat fijn!

Hiet gisteren ook de schoonfamilie ingelicht. Devin had een shirt aan met BROER! erop. Toen we (als laatsen) binnenkwamen liet ik Devin zijn jas expres aan. "Wil je ook een glaasje prosecco?" "Ehhhh, lekker.."
Schoonmoeder trok Devin zijn jas uit maar zag niks. Mijn schoonzussen hoorde ik 2 minuten later tegen elkaar fluisteren
"Dat shirt!'
"Ja! Maar ze wil wel wijn?"
"Ik snap het niet... [tegen mij] "We hebben ook wat anders hoor!"
"Ik vroeg me al af hoe lang het ging duren voordat jullie het eindelijk zagen! Wie wil mijn wijn?"
Leuk leuk leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64395461
Ik verlies wel errug veel afscheiding (denk ik?) is dat normaal rond de 31/32 weken?
pi_64395484
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:09 schreef Raissa het volgende:
Ik verlies wel errug veel afscheiding (denk ik?) is dat normaal rond de 31/32 weken?
ik heb er met bijna 18 weken ook last van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:16:42 #62
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64395567
Moet nog even bijlezen vanmiddag, maar voor nu meld ik me even snel en las al dat BE zwanger is , van harte gefeliciteerd joh en Stinkie natuurlijk ook...

En nu ga ik Twan ophalen....
Make love, not war ☮
pi_64395644
De kerstdagen zijn voorbij zonder baby Vandaag nog verjaardagsvisite voor
Maar 2de kerstdag is het gelukkig niet geworden hier
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64395919
mikken op nieuwjaar dan maar
wanna rub mah puppeh?!
pi_64395994
Meer afscheiding tijdens de zwangerschap is heel normaal

Juttertje wat fijn dat de baby nu wel wilde draaien!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64396077
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:41 schreef texelonia het volgende:
Meer afscheiding tijdens de zwangerschap is heel normaal
Het stroomt er gewoon uit (bij opstaan bijvoorbeeld) Nahja, maar blij wezen dat ik er nu pas last van heb
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:06:42 #67
108648 cattie
lieve moeder
pi_64396420
Raissa, klinkt bekent. Ik vind dat zo'n ranzig gevoel.

Juttertje, fijn dat het draaien is gelukt!

Ik ben vanochtend uit mijn enige winter-proof nog passende zwangerschapsbroek gescheurd. Dus, met 37 en een halve week zwangerschap toch maar een nieuwe broek kopen vanmiddag. Of niet meer het huis uit gaan...
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:13:23 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64396552
Ik had het ook wel de vorige keer zo richting het eind Raissa. Heel vies gevoel idd.

Dakota, de 31e geeft hele leuke kindjes hoor!
pi_64396916
Tegen het einde van je zwangerschap kun je meer afscheiding krijgen en het wordt vaak dunner, soms zo dun als water. Bij Noah toen ik vruchtwater verloor wist ik dus ook niet of het vruchtwater was of afscheiding. Heel viezig idd, maar wel heel normaal dus.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64397600
Gefeliciteerd BE!!
pi_64398434
BE, gefeliciteerd !!!!!!
pi_64400836
BE! Gefeliciteerd zeg

Oh en ik kwam om te kijken of er al nieuwe baby'tjes waren maar nog steeds niet!
Wat moeten jullie weer geduldig zijn zeg!
  zaterdag 27 december 2008 @ 15:50:35 #73
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64401929
BE, ik stond vanmorgen onder de douche en ik moest aan je denken. Je kon gewoon nu posten hoe je het eigenlijk de eerste keer met Sasha had willen doen...
Kan me nog zo goed herinneren dat je in Als zwanger worden/blijven... kwam posten en het helemaal niet zo wilde...
Wat een fijn gevoel zeg!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 december 2008 @ 15:52:24 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64401972
ik heb dus net het ziekenhuis gebeld, (ja laat ik weet het ) en ik moet even langs komen voor een ctg. ik hoefde mijn koffer niet mee te nemen, dus ik zal vanavond wel weer thuis zijn, zo niet dan horen jullie het ook, alleen niet via mij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 27 december 2008 @ 15:54:42 #75
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64402038
Succes DJMO.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 27 december 2008 @ 15:55:36 #76
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64402061
Ik meld me ook weer met baby in de buik, vandaag alweer 39+1 dus dat de baby er nog zit is niet zo gek.

Succes DJMO, zal vast goed zijn daar binnen!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64402356
Sinds vanochtend écht pijnlijke harde buiken weer hier... Door de ontstoken darm die er tegenaan ligt echt heel erg vervelend... Lig eigenlijk alweer de hele dag in bed om te zorgen dat het een beetje rustig blijft maar het werkt niet echt... Zijn er andere trucjes om de boel een beetje rustig te houden?
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:19:10 #78
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_64402690
Jeujjjjjjjj voor BE en Stinkie.. wat leuk wat leuk !

En Sasha een brusje!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_64403882
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:06 schreef Raissa het volgende:
Sinds vanochtend écht pijnlijke harde buiken weer hier... Door de ontstoken darm die er tegenaan ligt echt heel erg vervelend... Lig eigenlijk alweer de hele dag in bed om te zorgen dat het een beetje rustig blijft maar het werkt niet echt... Zijn er andere trucjes om de boel een beetje rustig te houden?
pittenzakjes of kruik..verder weet ik t niet.. sterkte iig!
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:25:24 #80
114177 Diaan73
pi_64404476
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef juttertje het volgende:
Vandaag is de draaipoging wel gelukt!!!!
We zijn echt heel blij, nu hopen dat hij zo blijft liggen
en het deed deze keer trouwens ook geen pijn!
Wat een goed nieuws

en nog niet helemaal bijgelezen... komt misschien vanavond nog.. nu eerst met Twan Popstars kijken.
Make love, not war ☮
pi_64404910
Vanmiddag was het allemaal niet leuk.

Mijn hond was tijdens het wandelen gebeten door een andere hond, in zijn oor. Was een stukje uit en toch wel erg aan het bloeden. Dierenarts gebeld, en ik kon er meteen naartoe. Ben ik tijdens het uit de auto stappen met m'n voet achter de gordel blijven hangen en uit de auto gevallen. Nu m'n knieen open, en het doet toch erg veel zeer.
Mijn hond zijn oor is gehecht en hij heeft een lampekap op. Vind ie helemaal niet leuk!

Morgen maar eens langs bij de mensen van die hond, de dierenartsrekening was hoog en vind dat ze aansprakelijk zijn. Ze kunnen hun verzekering op de hoogte stellen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:45:40 #82
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64405075
Be en Stinkie

Leukkkk een brusje voor Sasha
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:49:01 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64405188
En hier dan even een felicitatie voor BE en Stinkie. Wat leuk zeg! ik m toch wel lichtelijk aankomen. Maar achteraf heeft iedereen gelijk natuurlijk. Een voorspoedige zwangerschap gewenst!

Wat een ellendige middag idd Nummer_zoveel, sterkte met je knieen. En natuurlijk met je hond. Arme beest.
Sterkte voor alle LLM.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64405898
Ff misschien een suffe vraag hoor, maar hebben jullie het buiten nu ook extra koud? Ik heb echt het idee dat het buiten nog nooooit zo koud geweest is, maar dat is schijnbaar dus helemaal niet zo. Blijkbaar kan ik ineens echt niet meer tegen die kou, terwijl ik er eerder altijd heel goed tegenkon en ook speciaal niet zo dikke winterjassen kocht omdat ik het dan te warm vond...
Is dat ook een zwangerschapskwaaltje of heb ik weer wat raars ofzo?
pi_64406008
Ik had het buiten erg koud, maar ook hier binnen. Ik had even een dutje gedaan op de bank, met een lekker dekentje, en ik werd wakker omdat ik het zo koud vond. Schaap wist echter te melden dat het volgens onze thermostaat toch echt 22 gradenwas hierbinnen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64406026
het is ook stukken kouder dan vorige week Tessie, kan er ook mee te maken hebben.
Maar hier lijk ik ook niet warm te willen worden, alleen hier is de reden slaaptekort.

* _Bar_ geeft een warmte deken aan Tessie
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64406167
Vorige week vond ik het ook al zo belachelijk koud.... . En als ik het aan andere mensen vraag, vinden ze het allemaal ook wel koud, maar niet belachelijk koud of kouder dan andere jaren..
Heb er vooral buiten dus last van. Thuis zit ik eigenlijk standaart al onder een deketje haha, dus daar heb ik er niet zoveel last van....
pi_64406855
Tessie, volgens mij is jouw ticker niet goed. Je zou nu 5 maanden zwanger zijn en nog 25 dagen te gaan hebben...lijkt me geen logische combi sowieso
pi_64407140
@miss_sly
Volgens mij lees je hem verkeerd, over 5 maanden en 25 dagen is de bevaldatum van tessie
pi_64407202
Volgens mij bedoelt die ticker dat ze over 5 maanden en 25 dagen uitgerekend is? Maar ik kan er naast zitten...

Mijn schoonfamilie hebben we het met kerst verteld, ze waren op zich ergens wel blij, maar wel behoorlijk gereserveerd. Jammer maar ook goed te begrijpen, aangezien ze allemaal al eens een miskraam gehad hebben geloof ik. (oma zelf en beide dochters van oma ook) Maar daardoor maak ik me nu ineens weer extreem zorgen, terwijl dat net weer wat gezakt was..
pi_64407343
Ow, dat zal het zijn, dan heb ik verkeerd gelezen
pi_64408123
DJMO Update
Zojuist een SmS gekregen van DJMO, Ze moet vannacht in het ziekenhuis blijven en wordt morgen waarschijnlijk ingeleid. Verder is alles goed.
Verdere details volgen zodra er meer bekend is
Dus n paar voorzichtige voor DJMO dus
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:44:59 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64408446
Sterkte voor DJMO!

Thanks Marie, lief! Idd is het nu allemaal zo anders.

Nummer_Zoveel, auwie! En sneu ook voor je hond.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:49:52 #94
108648 cattie
lieve moeder
pi_64408616
Succes voor DJMO!

Ik had het de eerste maanden van de zwangerschap constant koud en nu heb ik het juist heel snel warm.

Chan, wat vervelend dat ze zo gereserveerd reageerden. Probeer je niet te veel zorgen te maken. Een miskraam kan iedereen gebeuren, maar de kans dat het goed gaat is groter!
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:56:26 #95
114177 Diaan73
pi_64408855
Ik sluit me aan bij succes voor DJMO Hopelijk gaat het vannacht nog gebeuren en hoeft ze niet ingeleid te worden. Enne zou ze haar koffer wel hebben meegenomen???

nummer_zoveel wat sneu voor zowel jou als jullie hond

Ik heb het nu juist snel/veel warm.... vooral 's nachts in bed... Peace heeft al dubbel dekbed, maar dat vind ik veel te warm.

[ Bericht 3% gewijzigd door Diaan73 op 27-12-2008 21:45:41 ]
Make love, not war ☮
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:36:00 #96
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64410337
OOOOOOOOOOOH BE!!!!!!!!
Wat geweldig voor je!!!! Hier ook kippenvel!

Van harte! En ik hoop van harte op een goede zwangerschap en natuurlijk dat je straks maar weer een practig gezond kindje in je armen kunt sluiten.

super...
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64411344
DJMO, zet 'm op !!!!!
pi_64411457
DJMO jaaaaaaa
\O/
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:08:41 #99
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64411523
Spannend... DJMO!!
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64413240
Yes

Ik dacht al, ze kwam maar niet terug van het ziekenhuis!

Gelukkig hier een update.
* MarMar duimt voor DJMO
Lekker weer thuis voor oud&nieuw, zou wel fijn zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')