Wat ben jij toch een pokkeventje.quote:
Zeg dat even tegen Nautilus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een pokkeventje.
Maar wel iemand met de lekkerste espresso.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Novosibirsk is een mooie stad, maar net iets te dichtbij.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ja hoor, liefst in 1300.quote:
quote:
Grapefruitsap. Heb te allen tijde een pak grapefruitsap in huis tegen de katers.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef du_ke het volgende:
Brakheid gaat het beste over door op tijd weer te beginnen met drinken. Dat weet je toch?
Daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Grapefruitsap. Heb te allen tijde een pak grapefruitsap in huis tegen de katers.
Zeker. Dat heb ik gisteren ook gedaan en werkte weer prima. Alleen met kerstnacht en gisteren de wijnvoorraad geplunderd. Moet nu over op bier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef du_ke het volgende:
Brakheid gaat het beste over door op tijd weer te beginnen met drinken. Dat weet je toch?
Goed. Grapefruitsap is hét wondermiddel tegen katers. Probeer dat eens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Dat heb ik gisteren ook gedaan en werkte weer prima. Alleen met kerstnacht en gisteren de wijnvoorraad geplunderd. Moet nu over op bier.
@ yildiz. grapefruitsap heb ik in huis
Oefening werkt ook prima.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed. Grapefruitsap is hét wondermiddel tegen katers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |