Zwollequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop op Den Bosch... ideaal knooppunt
Tilburg is in ieder geval desperate.quote:
vorig jaar Den Haag....zo mooi, t was zooo koud, en alle bomen op dat plein waren wit van de rijp...prachtigquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Tilburg is in ieder geval desperate.
Utrecht heeft een aanvraag gedaan.
Ik zou Rotterdam of Nijmegen ook wel plausibel vinden, qua locatie.
Misschien is Amsterdam wel te massaal, te moeilijk.
Ik heb Corton horen zeggen dat ie de locatie vorig jaar kut vond.Dus Den Haag maar afschrijven?
Was leukquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
hier zie je dat n beetje
En Brennel en Janne en mn man en ik gingen daarna warme sjoko drinken
Wat rustigquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
hier zie je dat n beetje
En Brennel en Janne en mn man en ik gingen daarna warme sjoko drinken
nou en of dat t koud wasquote:
om de hoek was t druk...t was n heel groot plein heh daar, we waren op een normale doordeweekse dag ok nog, en t vroor dat t kraakte.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:05 schreef borisz het volgende:
Het eerste uur van de middag
1649 12/26/2008 - 12:00 KRISTIN HERSH/MICHAEL STIPE - YOUR GHOST
1655 12/26/2008 - 12:00 BRUCE SPRINGSTEEN - SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN
1657 12/26/2008 - 12:00 JOE JACKSON - IS SHE REALLY GOING OUT WITH HIM (LIVE)
Pas maar op voor gladheid dan, met dat vriesweer!quote:
... en het gitaarquote:
Oeh, zou ook een mooie zijn. Qua locatie en qua stad, Den Bosch is best mooi, trouwens nog steeds achterlijk dat er vanuit Tilburg geen fatsoenlijke snelweg rechtstreeks naartoe loopt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop op Den Bosch... ideaal knooppunt
Ik ga zo een derde poging trachten, tot het opruimen en schoonmaken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas maar op voor gladheid dan, met dat vriesweer!
Ik ga zometeen even stofzuigen. Hoef ik dat morgen tenminste niet te doen en heb ik dan dus meer tijd over om in de stad te beslissen waar ik m'n kerstbonus aan ga spenderen.
Het was ook een stuk rustiger dan in Breda en Utrecht, volgens mij. Best doods op veel momenten. Was overigens het enige jammere aan SR 2007, maar die minder mensen die kwamen kijken kan dus ook aan de bittere kou toegeschreven worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
Ah ok, heb t vorig jaar niet echt gevolgd, en op die foto lijkt het stukken rustiger als Breda
ik vind Den Bosch ook heel erg leuk om te doen, al heb ik daar andere herinneringen aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh, zou ook een mooie zijn. Qua locatie en qua stad, Den Bosch is best mooi, trouwens nog steeds achterlijk dat er vanuit Tilburg geen fatsoenlijke snelweg rechtstreeks naartoe loopt.
Amsterdam een kutstad noemenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vorig jaar Den Haag....zo mooi, t was zooo koud, en alle bomen op dat plein waren wit van de rijp...prachtig![]()
Amsterdam is niet echt een makkelijk knooppunt met openbaar vervoer en een kutstad verder
Tuurlijk is Den Bosch een mooie stadquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh, zou ook een mooie zijn. Qua locatie en qua stad, Den Bosch is best mooi, trouwens nog steeds achterlijk dat er vanuit Tilburg geen fatsoenlijke snelweg rechtstreeks naartoe loopt.
Ja, maar da's KX.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Op KX deed hij het leuk afgelopen zaterdag.
Dat is wel duidelijk ja als je Almere leuk vindquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kommop. jij moet al weten dan wij qua smaak verschillen als dag en nacht
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:21 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man zou het leuk vinden als het glazen huis vanuit madurodam kwam
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja als je Almere leuk vind
Ik was daar dinsdag voor het eerst in het centrum, ik werd er op slag depressief van. Verder ken ik alleen het sportpark van Omniworld, maar daar word je ook niet echt vrolijk van.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja als je Almere leuk vind
en je vind die vieze toverbal leuk...dat is echt onvergevelijkquote:
Ook mijn monoloog?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
* weer bijgelezen.. wat gelukkig weer goed te doen is.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:39 schreef on_air het volgende:
Is er een andere stad dan Amsterdam dan?
Ja...Amstelveen (quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:39 schreef on_air het volgende:
Is er een andere stad dan Amsterdam dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |