Beste grap van de winter; Finding Nemo on Icequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Leuke OP
En natuurlijk TVP
Vanmiddag naar Disney on Ice met de schoonfamilie, daarna daar gourmetten (alweer)
Dan moet je krabben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik krijg jeuk op plekken waar je geen jeuk wilt hebben van deze plaat...
Rooie bultjes.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik krijg jeuk op plekken waar je geen jeuk wilt hebben van deze plaat...
Mja, ik dacht dat 't holiday on ice wasquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Beste grap van de winter; Finding Nemo on Ice.
Frozen fish.
Holiday on Ice is niet van Disney. Dus geen bevroren vissen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat 't holiday on ice was. Nouja, 't zal even wel leuk worden met de kleintjes
ben je alweer warm?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:41 schreef Brennel het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb uitgeslapen tot 11.15![]()
maar ik moet zeggen dat het wel erg lekker was.
M'n handen zijn koud (maar dat is altijd) maar verder heb ik het weer lekker warm jaquote:
Piles is er niet... anders zou het makkelijk geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:47 schreef muisje-eliza het volgende:
wie kan er voor mij de jaarmix opnemen zodat ik het op Sandstorm zn hyves kan zetten
Poor little misunderstood babyquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:49 schreef Brennel het volgende:
Maria Mena
Why can't you just hold me?
jah daarom doe ik een oproepjequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Piles is er niet... anders zou het makkelijk geweest zijn.
hallowquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
Goedemorgen
* Intrepidity is ook weer ingetuned
Dat had Piles al aan mij gevraagd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:47 schreef muisje-eliza het volgende:
wie kan er voor mij de jaarmix opnemen zodat ik het op Sandstorm zn hyves kan zetten
Waar in getuind?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
Goedemorgen
Mogge!quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
Goedemorgen
oh dat is geweeldigquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had Piles al aan mij gevraagd.
Ik ben alleen niet thuis met de jaarwisseling, dus ik zet 't wel op een timer.
In een dikke bruine hondenbolusquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Waar in getuind?
is een garpje dus he...
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
In een dikke bruine hondenbolus
Hihi, je zei bolus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
In een dikke bruine hondenbolus
Nummer 102. Dat is nog even wachten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de mensen die 't nog niet wisten: de volledige Top Serious Request lijst staat doorzoekbaar @ http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw
ben benieuwd welke 5quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:58 schreef evert het volgende:
goedemorgen...
leuk berichtje:
Luyckx eindigde door te vertellen dat zich inmiddels alweer vijf steden kandidaat hebben gesteld om volgend jaar het Glazen Huis te mogen ontvangen. Op de vraag of deze dan niet weer in Breda staat, antwoordde hij: “Het Glazen Huis blijft door het land reizen. Maar één ding is zeker, Breda heeft indruk gemaakt!”
Hmm, als het maar niet weer Breda is.. hartstikke leuke stad, maar vanuit midden en noord nederland ga je er niet zo makkelijk ff kijken..quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:58 schreef evert het volgende:
goedemorgen...
leuk berichtje:
Luyckx eindigde door te vertellen dat zich inmiddels alweer vijf steden kandidaat hebben gesteld om volgend jaar het Glazen Huis te mogen ontvangen. Op de vraag of deze dan niet weer in Breda staat, antwoordde hij: “Het Glazen Huis blijft door het land reizen. Maar één ding is zeker, Breda heeft indruk gemaakt!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |