Ik zei dan ook "grofweg" en niet "precies bij jou voor de deur strak 90 graden rechts"...quote:
Grofweg gezien woont ze linksaf en dan alsmaar rechtdoor van bij mij thuis.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grofweg gezien weet ik niet waar Wyccie woont en we zijn grofweg met 8 mensen. Dus dat zou een flinke pot koffie worden
We moeten er om 16:00 zijn en we moeten ook nog lans het Bierparadijs voor de inkopen
De meeste vrouwen lusten speciaalbier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond ook achter gekomen: mijn jongere zusje lust Grand Prestige. Ze vindt het zelfs redelijk lekker
Bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "grofweg" en niet "precies bij jou voor de deur strak 90 graden rechts"...
[..]
Grofweg gezien woont ze linksaf en dan alsmaar rechtdoor van bij mij thuis.
En 8 man kunnen we wel hebben. Plus dat je hier in Baarle nog de Biergrens hebt. Da's beter dan het Bierparadijs.
quote:Conclusie: Adresje voor pubers die willen oefenen. Oliebol laat zich uitknijpen als een rijpe mee-eter: flatss en het spuit er uit. Een vette bek halen, wordt hier heel letterlijk genomen.
woei, bij ons gaan ze zelf oliebollen ballen met O&N. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Oliebollentest is er weer! hier het leuke stuk
Met een hoop polo's over elkaar aan en een hockeystick in de hand?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
woei, bij ons gaan ze zelf oliebollen ballen met O&N. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen
Lekker, kaneelballenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met een hoop polo's over elkaar aan en een hockeystick in de hand?
Het is lettertechnisch gewoon niet je handigste avond Nemquote:
Voordat Tim erover begon dacht ik dat het een Rotterdamse uitdrukking was, maar het ligt dus echt aan jou!quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voordat Tim erover begon dacht ik dat het een Rotterdamse uitdrukking was, maar het ligt dus echt aan jou!
Beidenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Enge Clown heeft dikke vingers volgens mij.
Of te weinig bloed in z'n alcohol.
Doe dat, daar is mijn zisje vast blij meequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaja tim ik zal contact openmen met je zisje als ik eindelijk tijd heb
Kwam ik later ook achter. Maar dit maakte ook min of meer sense.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En met die "man man man" doelde ik op de commentaren tav de oliebollen.
Maargoed
Okay..het leg dus niet aan mijn!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaja tim ik zal contact openmen met je zisje als ik eindelijk tijd heb
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kwam ik later ook achter. Maar dit maakte ook min of meer sense.
Dat heb ik een keer gedaan in een topic over taalfouten. Ik heb me de rest van dat topic maar niet weer laten zienquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En ik heb ook vrijwel altijd dat als ik ergens spellingneuker speel, dat ik zelf een enorme fout maak
Is het heel erg als ik het niet ken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eenmalige comeback op 30 december van dit programma
Ik probeerde je niet weg te pesten PS! Sorryquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh men dit komt niet meer goed vanavondDat getyp en internet enzo
Bis später!
Ik ben eens een keer een belangrijke klinker vergeten toen ik het had over 'mijn plaatjes'. Eén keer raden welke.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
En ik heb ook vrijwel altijd dat als ik ergens spellingneuker speel, dat ik zelf een enorme fout maak
Wehehe ik heb heel vaak dat ik "hoor" moet typen en dan type ik "hoer". Gelukkig heb ik het nog geen één keer te laat door gehad maar dingen als: "Ja, maar daar moet je toch echt mee oppassen hoer", staan niet zo goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben eens een keer een belangrijke klinker vergeten toen ik het had over 'mijn plaatjes'. Eén keer raden welke.
Nee hoor, het is al zeker 5 jaar niet meer op tv. Het was een soortgelijk programma als de Mike & Thomas show, wel met wat verschillen maar dezelfde bizarre onzinquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik het niet ken?
Oowh dat is wel grappig somsquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, het is al zeker 5 jaar niet meer op tv. Het was een soortgelijk programma als de Mike & Thomas show, wel met wat verschillen maar dezelfde bizarre onzin
Ik zou dan zeggen dat de Mike & Thomasshow op Shooting Stars is gebaseerd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee hoor, het is al zeker 5 jaar niet meer op tv. Het was een soortgelijk programma als de Mike & Thomas show, wel met wat verschillen maar dezelfde bizarre onzin
Dat blijft de grote vraagquote:
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is, ik zeg dat het iets soortgelijks isquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen dat de Mike & Thomasshow op Shooting Stars is gebaseerd.
Welke gordijnen? Het klinkt heel eng.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
De persoon die achter de gordijnen bleef staan...
Ik hoop echt ZO dat het een act isquote:
Haar avatar is de kaft van het boek.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Echt waar? Het lijkt me een rukfilm trouwens
Iets met geheugenlatjes....quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welke gordijnen? Het klinkt heel eng.
Save Me van haar is mooiquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haar avatar is de kaft van het boek.
"You're a mean one, Mr. Grinch"
Even in high Quality. Heb ik pas ontdekt.
Huh?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Iets met geheugenlatjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |