Zouden ze in het jaar 0 ook last hebben gehad van het millennium bug?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:34 schreef remlof het volgende:
In het jaar 0 hadden ze toch nog geen vrouwencondooms?
Vraag hem dan just for kicks uit! Ik ben laatst uit eten geweest met een leuke vrouw van 1.92m die tevens flinterdun is. Enorm lopen flirten, was gewoon leuk, no strings attached.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk ga ik Walturr niet mee uitvragen!Die is maf. Hij weet zelfs hoeveel ik weeg, doei!
Ik ben een 6+'je, hij is een 9. Nah. Wordt niks.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag hem dan just for kicks uit! Ik ben laatst uit eten geweest met een leuke vrouw van 1.92m die tevens flinterdun is. Enorm lopen flirten, was gewoon leuk, no strings attached.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een 6+'je, hij is een 9. Nah. Wordt niks.Onzin. Jij bent absoluut geen 6+-je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt veel meer!![]()
![]()
Waarom hebben juist mooie vrouwen zo'n laag zelfbeeld.?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom hebben juist mooie vrouwen zo'n laag zelfbeeld.?
Alle mannen vallen op cup DD een oogverblindende persoonlijkheid en een mooie stem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Jij valt op 'wat ben je veel', ik denk Walturr niet
Ik val op leuk, intelligent, roodharig, lekkere tietuh, beetje houvast.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Jij valt op 'wat ben je veel', ik denk Walturr niet
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
En bovendien vraag ik juist gemakkelijker vrouwen uit voor een etentje met z'n tweeën die waaaay out of my league zijn. Als ze ja zeggen (hm, eigenlijk tot nu toe altijd nog) breidt ik mijn league gewoon een stukje uit, zodat ik zelf wat meer zelfvertrouwen krijg bij vrouwen die wél bij mij passen.
Spanning van het vragen is leuk
Maar, ben het wel met je eens dat het op zich wel anders is voor een vrouwtje. Wat eigenlijk niet zou hoeven of moeten, maar zo zijn de rollen blijkbaar eenmaal verdeeld.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:48 schreef golfer het volgende:
Ik val op leuk, intelligent, roodharig, lekkere tietuh, beetje houvast.
Je voldoet aan alle criteria.
Als ik niet al een geweldige vrouwzou hebben gehad en nog vrijgezellig zou zijn geweest had ik werk van je gemaakt
Ik dacht: ach, laat maar....hij weet misschien niet beterquote:
Ja doe eens updaten Isaquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:38 schreef golfer het volgende:
Ik zat even terug te gaan in de tijd en kwam deze weer eens tegen:
Het Officiële FOK!woordenboek
Wat een werk is dat geweest voor Isa.
Zijn we mee bezigquote:
Alles kan kaput, tralaa lala lalaquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij denk ik niet dat het behoorlijk is om een bezette man mee uit te vragen
Ja, daar kwam ik ook achter.quote:
Bloes is een vrouw geen vrouwtje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht: ach, laat maar....hij weet misschien niet beter
Is goed, ik zal morgen in [TTK] wel even het een en ander spuienquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn we mee bezigDoe eens woorden aandragen!
(nou ja, vooral DaMart is er mee bezig, maar die wete niet hoeveel werk het is geweest)
quote:
Da's geheim, wel allemaal FOK!stersquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
hee remlof, je hebt de tieten van SOL in je fobo. Van wie zijn de andere exemplaren?
Nee, daar wacht ik al een hele tijd opquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:59 schreef Isabeau het volgende:
Heeft remlof tieten in zijn fobo? Heeft hij de mijne al?
Nou, er hebben toch al zeker 3 tieten foto's van me op fok gestaan. Wel een beetje opletten hèquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:03 schreef remlof het volgende:
Nee, daar wacht ik al een hele tijd op
Volgens mij herkende ik er wel een paar.quote:
Hey ik zet ze alleen in m'n fobo als de foto ervan speciaal daarvoor gemaakt isquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er hebben toch al zeker 3 tieten foto's van me op fok gestaan. Wel een beetje opletten hè
Zo jammer dat je hier niet bij zatquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:59 schreef Isabeau het volgende:
Heeft remlof tieten in zijn fobo? Heeft hij de mijne al?
Oh jee... dat was tijdens de Tiet-en Miet in Haarlem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:06 schreef Bluezz het volgende:
Zo jammer dat je hier niet bij zat
[ afbeelding ]
De tietenmeet? Ik kon nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:06 schreef Bluezz het volgende:
Zo jammer dat je hier niet bij zat
[ afbeelding ]
Ja, uh, dan niet hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:06 schreef remlof het volgende:
Hey ik zet ze alleen in m'n fobo als de foto ervan speciaal daarvoor gemaakt is
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
PM-Gate
Rel in de CUL Slowchat, begonnen toen een user bosvruchten schepijs serveerde tijdens een Fok!-meet. Zijn vriendin zou onjuist bejegend zijn via PMs door een bepaalde slowchatter, die op zijn beurt claimt dat het geheel aan zijn reet roest. Tot vandaag de dag is het niet bekend waar deze PMs zich bevinden, of dat ze überhaupt ooit bestaan hebben...
WOW WOW WOW
Uitroep wanneer je uitmuntende sex met hebt gehad met een vaste CUL SC-poster.
20/20-regel
Strikte toegangsregel van user Leintjuhh: een man moet een staf hebben van minstens 20 cm, en moet minstens 20 jaren oud zijn. Indien niet aan deze regel wordt voldaan, mag je slechts toekijken.
PF?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees net dat Bolletje... gaat trouwen en probeert zwanger te worden
Echt waar?! Het laatste nieuws dat ik heb gehoord was dat haar relatie uit wasquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees net dat Bolletje... gaat trouwen en probeert zwanger te worden
Heb ik ook nog mee in 1 bed geslapenquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:19 schreef golfer het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Bolletje...
Was ook tiet-en-miet en woonde vlak bij ons.
Weet ik. Jullie waren best close destijds.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:21 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik ook nog mee in 1 bed geslapenMeerdere keren zelfs!
Wat een lieve foto.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:23 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
En Bolletje had ook nooit zoveel geluk in de liefde
Ach gos.quote:
He, die witte onderbroek draag je nog steeds.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:31 schreef Bluezz het volgende:
Bobje
* Bluezz was altijd al een soort van sletje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:31 schreef Bluezz het volgende:
Bobje
* Bluezz was altijd al een soort van sletje![]()
[ afbeelding ]
Oh, vandaar dat Isa nu ook iets met hem wil.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja idd![]()
Ik was haske onschuldig. Net als nu nog, oh en ik weet zijn naam ook![]()
![]()
![]()
Waltertje
Menno buch??? En wie is die vrouw naast haar??quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:38 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, Bolletje op een andere Fokmeet
[ afbeelding ]
Dat is eh...hoe heet ze ook alweer. Bibi!! Dat is Bibiquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:39 schreef Bluezz het volgende:
Menno buch??? En wie is die vrouw naast haar??
quote:
En mirre en wierrook?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:49 schreef qwerty_x het volgende:
ik heb geen enkele post gelezen
maar de topictitel is goud waard
da's kortemijn investeringquote:
Maar, waarom wil je uitslapen dude?quote:Op vrijdag 26 december 2008 08:56 schreef cybermans het volgende:
goede mogguh allemaal..
het is weer vroeg zoals altijd![]()
![]()
IK WIL KUNNEN UITSLAPEN!
Vandaag nog schranspartijen op het programma,
Voormij wordt het (weer) een varkenshaas met room/ui saus en toscaanse aardappeltjes van Appie (lekkerrrr) met wat salade. Van het weekend maar es kijken of ik een keer kan uitpakken voor me ouders want dit vind ik toch te gewoontjes (krijg je als je het elke twee weken op tafel had)
omdat het niet uitmaakt hoe laat ik ga pitten.... ik rond de klok van 8 wakker ben. vind ik niet zo heel fijn als ik om 3 uur ben gaan slapenquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maar, waarom wil je uitslapen dude?ik ben meestal ook voor 9 uur al wakker als ik vrij ben hoor. Als je op andere dagen ook vroeg opstaat is dat toch helemaal niet zo erg?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle mannen vallen op cup DD een oogverblindende persoonlijkheid en een mooie stem.
En die arme man die heeft toch maar een eind lopen zeulen met die hoogzwangere vrouw! En dat terwijl het kind niet eens van hem wasquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat iedereen altijd de mond vol heeft over dat vrouwen achtergesteld worden in de Bijbel, maar die Maria staat wel heel erg op de voorgrond tov die Jozef. Over pa hoor je nauwelijks iets.
Ach ze zullen ook wel niet de enige zijn geweest die moesten schuilen die nacht. Tis gewoon een 'er was eensje' hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Ole het volgende:
En die arme man die heeft toch maar een eind lopen zeulen met die hoogzwangere vrouw! En dat terwijl het kind niet eens van hem was
Heb vanmorgen een potje risk gewonnen, nu voetballen kijken en straks nog ff wandelen. Gister hebben we ook twee uur gelopen op het strand en de duinen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog wezen wandelen? Ik wil ook nog even van het kouwe zonnetje genieten eigenlijk
mooi weer héquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog wezen wandelen? Ik wil ook nog even van het kouwe zonnetje genieten eigenlijk
komt er bezoek vanavond?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mooi weer hétjee ik ben ff aan het opruimen hier, beetje gezellig maken
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
zolang het maar in verhouding is, toch?![]()
Vreemde navelpiercing heeft dat meisje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:25 schreef kaasplankje het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wij hebben dat net gedaan, heerlijk! En morgen voor een week naar Texel en het blijft voorlopig zulk prachtig winterweerquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Texelquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben dat net gedaan, heerlijk! En morgen voor een week naar Texel en het blijft voorlopig zulk prachtig winterweer
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kleine tietjes zijn ook lekker hoor
Oh.Verplichtingen nog wel?quote:
lekker geslapen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:25 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen weet dat relaties op een gegeven moment sleur worden, bij de één wat sneller dan bij de ander
En een dikkevoor Lein, straks heb je weekend
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie het niet als 'verplicht nummertje' of 'sleur' hoor. Ben nu alleen even erg moe. Plus een van mn oudjes gaat hemelen binnenkortHet vieze oude mannetje van 'Zijn jullie hoeren?'
![]()
Kutkerst.. Gelukkig vanavond aangenaam gezelschap
Bellen jullie elkaar dan niet? Om welterusten te zeggen en goedemorgen?quote:
heerlijke oudjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie het niet als 'verplicht nummertje' of 'sleur' hoor. Ben nu alleen even erg moe. Plus een van mn oudjes gaat hemelen binnenkortHet vieze oude mannetje van 'Zijn jullie hoeren?'
![]()
Kutkerst.. Gelukkig vanavond aangenaam gezelschap
Nee, want er was geen plaats meer in de herberg...quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach ze zullen ook wel niet de enige zijn geweest die moesten schuilen die nacht. Tis gewoon een 'er was eensje' hoor
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:48 schreef Bluezz het volgende:
heerlijke oudjes
Wij waren een bewoonster met zijn 2tjes aan het helpen. Alletwee door de knieën om de pantykousjes en schoen op te hijsen na toiletbezoek. Maar we moesten ergens om lachen.. strijkt ze over onze hoofden en zegt toen we alletwee tegelijk opkeken : Jullie zijn hele ondeugende stoute meisjes
Je kon ons wegdragen
Ja, die ken ik ook. Best lekkere muziek.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
New Cool Collective, grappig bandje.
The chances of that are a million to onequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Bellen jullie elkaar dan niet? Om welterusten te zeggen en goedemorgen?![]()
Wij hingen minstens 3 tot 4X aan de foon toen we nog niet samenwoonden, en daartussen door zoveel mogelijk mailen
En nu moet je weer koken zeker?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
The chances of that are a million to one![]()
Maar goed, lieve Lein, oudjes die hemelen met kerst is niet tof. Eigenlijk is dat nooit tof
Sterkte en zo. En straks genieten van je vrije tijd.
Waardeloos geslapen. Ik denk dat ik 3-4 uur geslapen heb. Maximaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat begrijp ik nu ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:
The chances of that are a million to one![]()
Prima rolverdelingquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik lig lekker vanaf de bank toe te kijken hoe plankie de afwas doet!
wat minder Pink Floyd luisteren de volgende keerquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Waardeloos geslapen. Ik denk dat ik 3-4 uur geslapen heb. Maximaal.
Hoe is die rolverdeling eigenlijk bij jullie thuis Golfert?quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:12 schreef golfer het volgende:
We gaan hier zo maar weer eens koken en wat zaken in de oven mieteren.
We doen bijna alles samen. Of om-en-om.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe is die rolverdeling eigenlijk bij jullie thuis Golfert?
\quote:
Klef zegquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:44 schreef golfer het volgende:
We doen bijna alles samen. Of om-en-om.
Lekkerrrrrrrrrr en goed geregeldquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:55 schreef MissHobje het volgende:
Zo net kei lekker gegeten!!
de mams van collega kwam daarstraks brengen ons Kerstdinerop werk dan
Bestaande uit:
heerlijk gebakken biefstukje met homemade champignons saus, daarbij apserges met ham, ei en botersaus, en van die aardappel rozetjes dit uiteraard met een heerlijke jip en janneke champagne
Het was enorm majmmie en dan strakjes toetje nog.. daar had ik tiramisu voor gemaakt
Oh en vooraf hadden we lekker carpaccio.
mega verwennerij en toch kei gezellie op het werk!
Is elk jaar wel weer leuk.quote:
Circus. brrrr kan er niet naar kijken zonder me te ergeren, maar goed elck wat wils hequote:Op vrijdag 26 december 2008 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Circusbeelden kijken tijdens het draaien van 'H' van Tool is best tofWas bijna in trance..
Dat gaat bluezzezoon binnenkort maken hier ja, lijkt me lekkerquote:Irish stew is trouwens echt vet lekker! Aanradertje..
Yeahquote:Nu Top 2000 a gogo kijken
Bluezz 't ziet er echt wonderful uit babe maar een wit bord op een wit tafelllakenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Leo B. is ook errug goed te doen, en brokkelkaas ook
Ons zwijntje was best lekker vanavond :
[ afbeelding ]
Bluezz, heb je die servetten uit je kerstpakket?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Leo B. is ook errug goed te doen, en brokkelkaas ook
Ons zwijntje was best lekker vanavond :
[ afbeelding ]
Wij hebben geen tafellaken, gewoon onze witte eettafel waar we het op gepleurd hebben en die papieren servetten gebruiken we ook al heel lang. Ooit eens bij een kookwinkel een hele zooi van gekocht.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
Bluezz 't ziet er echt wonderful uit babe maar een wit bord op een wit tafelllaken
Lekker rustig avondje dus ?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:33 schreef AKnynke het volgende:
blegh. oma is vandaag en gister al niet van bed gekomen, dokter is beide kerstdagen langsgeweest.
Gelukkig wel gezellig gegourmet vanavond, is altijd erg leuk....Morgen gaan m'n zus en ik naar m'n nicht in zwolle. ze heeft 5 kinderen!
Oef dat is niet best, naja wie weet trekt ze dit weekend wel weer een beetje bijquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:33 schreef AKnynke het volgende:
blegh. oma is vandaag en gister al niet van bed gekomen, dokter is beide kerstdagen langsgeweest.
Gelukkig wel gezellig gegourmet vanavond, is altijd erg leuk....Morgen gaan m'n zus en ik naar m'n nicht in zwolle. ze heeft 5 kinderen!
Hmm...quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:58 schreef cybermans het volgende:
nu weet ik weer waarom ik ver weg ben gaan wonen
me ma heeft weer veelste veel gezopen en wordt er niet vrolijk van.... reageert dat vervolgens af op iedereen
nu maar in me slaapkamer dvd kijken want heb er echt geen zin in.
that sucks cybermansquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:58 schreef cybermans het volgende:
nu weet ik weer waarom ik ver weg ben gaan wonen
me ma heeft weer veelste veel gezopen en wordt er niet vrolijk van.... reageert dat vervolgens af op iedereen
nu maar in me slaapkamer dvd kijken want heb er echt geen zin in.
nog een week, maar als het zo doorgaat echt wel korterquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
that sucks cybermanslogeer je bij je ouders ofzo?
Ik was het niet......quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm bij jou mss, het vriest hier dat 't kraakt
Oh ok ik luister Miles Davisquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:12 schreef kres het volgende:
[..]
Ik was het niet......Guus zong het net .....
(Top 2000 aan het luisteren)
Waar is hier?
Leusden
Helder....
Temp... -3 gr
Kerst is nog niet voorbij he......quote:
Heb je haar zo afgematquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
Nee ik vin Freek ni zois ie op teevee? Lein slaapt al
Het kan mij niet snel genoeg voorbij gaan, die gemaakt gezellige dagenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:37 schreef kres het volgende:
Kerst is nog niet voorbij he......(Denk aan je icon
)
Ja he, ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Verdorie Kres, nu heb ik zin in oliebollen!
Niet mijn schuld....quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Verdorie Kres, nu heb ik zin in oliebollen!
Ik heb je in mijn boekje bijgezet...... Mensen die ik geen kerstkaart moet sturen...quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je haar zo afgemat![]()
[..]
Het kan mij niet snel genoeg voorbij gaan, die gemaakt gezellige dagen![]()
Helemaal mee eens... Lekker koud....quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:46 schreef borisz het volgende:
Het is best koud buiten, maar wel prettig koud.
Het is niemand z'n schuld, ik heb gewoon trek.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef kres het volgende:
[..]
Niet mijn schuld....
Bluezz heeft het gedaan.....
[..]
P
Goedzo, want ik mieter ze meteen in de prullebakquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef kres het volgende:
Ik heb je in mijn boekje bijgezet...... Mensen die ik geen kerstkaart moet sturen...![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo, want ik mieter ze meteen in de prullebak![]()
Nachtrit nu
Oud en nieuw op texel... Hoor je niet vaak...quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
dag allemaal. Ik ga mijn tas inpakken en dan morgen op tijd de auto in op weg naar Texel. Ik kom over een weekje wel weer even kijken
Ik weet niet hoe erg het op jou slaat...quote:
Ik gok helemaal niet, maar ik was in een flauwe buiquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg het op jou slaat...
Nou ik ben toch ff op 3fm overgestapt.... Dit totdat top 2000 wat verder in de lijst is.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
Was wel een goede film: Nachtrit met Frank Lammers.![]()
Nog even een stukje top2000 nu.
Geil nummer, he?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Nu op de Top 2000: Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime moi non plus (1969)
Wat een zeiknummer zeg, maar de top 2000 is de top 2000 niet zónder dat nummer
Met andere woorden: de komende 12 uur kan je sowieso niet slapen, want je hebt lekker lang geslapen en bent dus prima uitgerust. Dus dat wordt weer na 4 uur 's nachts naar bed gaan. Goed bezigquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:58 schreef kres het volgende:
Hee Isa..![]()
Om 6 uur gaan slapen en om 16:00 uur wakker..... Ben je niet trots op me..... ?![]()
(nu dat zelfde doen alleen dan in de nacht en het komt allemaal goed..)
Hey, ik ben geen HOOLS!quote:
Al een tijdje hoor.quote:
Yes I know....quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met andere woorden: de komende 12 uur kan je sowieso niet slapen, want je hebt lekker lang geslapen en bent dus prima uitgerust. Dus dat wordt weer na 4 uur 's nachts naar bed gaan. Goed bezig(als je je dag-nacht ritme echt helemaal om wilt gooien
)
Ik moet morgen ook maar weer even een beetje proberen de boel normaal te krijgen.... vlg week wel 1 hele dag werkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:01 schreef kres het volgende:
Yes I know....![]()
Ik ga ook zometeen mijn bed in.... Toch probeeren...
Nee, jij behoort tot de andere helft!quote:
Veel te lang, dit is erger dan vreemdgaan.quote:
Hm, en dat vraag je na twee kerstdagen? Doe maar niksquote:
Ok danquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:06 schreef RayMania het volgende:
Hm, en dat vraag je na twee kerstdagen? Doe maar niks. Burp.
Ik kom misschien als nieuwjaarsvoornemen binnenkort wel weer eens buurten in Hools.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:06 schreef RayMania het volgende:
Veel te lang, dit is erger dan vreemdgaan.
VBL. (slowchat)quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:10 schreef kres het volgende:
Kleine noob vraag.... Welke gedeelte is HOOLS?![]()
![]()
Deal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kom misschien als nieuwjaarsvoornemen binnenkort wel weer eens buurten in Hools.
Bedankt..quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
VBL. (slowchat)
[HOOLS] Het Voetbalcafé #1832: Boxing Day!
Hey, wat leuk, wie heeft jou mod gemaakt?quote:
Ik mod?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, wat leuk, wie heeft jou mod gemaakt?
Ja, wat hij zegt! Al zou ik je nóóit olliebolletje noemen. Tenzij je dit icon heel lang aanhoudtquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:18 schreef golfer het volgende:
Hey, Oliebolletjevan me. Ik herken je niet meer met dat rare usericon.
Bang om voor homo te worden uitgescholden als je de mannen in dit topic ook welterusten wenst?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:19 schreef Den_Haag het volgende:
oh
dan ga ik maar alleen. slaap lekker Isa en Bluezz
Schat ik ben het helemaal eens met jequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Bang om voor homo te worden uitgescholden als je de mannen in dit topic ook welterusten wenst?
Typisch machogedrag van crypto-homo's.
Kijk zo hoort het....quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:26 schreef Den_Haag het volgende:
ik had je nog niet zien posten Golfer. maar jij ook
En een ieder ander die er behoefte aan heeft
En isa eentje extra![]()
quote:
Saai.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
* note to self: nooit zeggen in het openbaar dat je als man óók prima vrouwenparfum op kunt doen die androgyn, unisex of ronduit mannelijk ruiken.
Word je nogal raar aangekeken.
Bluezz, held!quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:48 schreef golfer het volgende:
En Isa, jij en B. (auw, schat, hou nou op met slaan)..zijn absoluut niet saai hoor.
Ik hou (auw, auw..) echt van jullie.
Heeeeeeeee steerke, we zitten weer in het top2000 topicquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ben er weer
ERG leuke tweede kerstdag gehad met vriendengroep, zelfde als vorig jaar, jaar daarvoor, jaar daarvoor etc.
Die vriend van me waar we altijd heen gingen, had jaren moeite om een vriendin te vinden, terwijl hij erg aardig, good looking en succesvol is. Maar nu heeft hij via Parship tmeen *erg* leuk meisje leren kennen. Soort intelligente, lieve meisje next door. Good for him.
Hoe is het hier?
Nah, ze leken erg vurlieft.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeeeeeee steerke, we zitten weer in het top2000 topic
Leukkkk dat het leuk was.. ga je het meisje afpakken?![]()
Ik lag in de kclinsj met hazesquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef Isabeau het volgende:
Dus Bluezz en ik zijn saai
Bluezz, geef hem een stomp!!
Je kunt het ook overdrijven.quote:
Wij (ik spreek ook namens mijn andere persoonlijkheden) vinden jou ook lief hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:51 schreef Isabeau het volgende:
We (ik spreek even ook voor Bluezz) vinden jou ook lief hoor
Super lekker nummerquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind overigens niet iedereen lief.
Ik ook. Ik hou van al mijn speciale persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind veel mensen wel ok, en een paar mensen speciaal.
he, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:15 schreef kres het volgende:
Kerst is alweer achter de rug.... We kunnen weer normaal doen tegen elkaar
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
he, gelukkig maar.
Dus ik hoef niet meer net te doen alsof ik iedereen hier aardig vind?
Top 2000 I assume ??quote:
Ik heb een geur in mijn collectie genaamd Lonestar Memories van Andy Tauer, die ik liefkozend L'Eau de Beef Jerky noem. Het ruikt er ook verdacht naar.quote:
Dat was ook mijn reactie.....quote:
Die heb je gekregen neem ik aan? Of zelf uitgezocht..?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een geur in mijn collectie genaamd Lonestar Memories van Andy Tauer, die ik liefkozend L'Eau de Beef Jerky noem. Het ruikt er ook verdacht naar.
Dan is het je vergeven...quote:
Trusteh, kres.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:31 schreef kres het volgende:
Jongens en meiden (en alles tussenin...)
Ik ga deze dag afsluiten.
Kusje voor iedereen die die wil hebben en zo niet dan niet... (no hard feelings)
(eerst nog ff tandjes blinken)
Ken jullie pas 2 A 3 dagen maar vind jullie allemaal lief.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Maar zij gelooft in mijquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:37 schreef remlof het volgende:
Omg Isa, we kunnen een heel topic vullen met een discussie bestaande uit Andre Hazes titels
Ja! Alleen is het wel een héééél vaag 'gesprek' voor wie het niet kan volgenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:37 schreef remlof het volgende:
Omg Isa, we kunnen een heel topic vullen met een discussie bestaande uit Andre Hazes titels
Klopt, maar die vent heeft zoveel nummers op z'n naam dat er altijd wel een titel is die wel een beetje een zinnig antwoord isquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Alleen is het wel een héééél vaag 'gesprek' voor wie het niet kan volgen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:40 schreef remlof het volgende:
Klopt, maar die vent heeft zoveel nummers op z'n naam dat er altijd wel een titel is die wel een beetje een zinnig antwoord is
Zoveel had ik ook niet verwachtquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, ik ben zelf ook wel wat verbaasd
Remlof stalkt Isa gewoon.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:50 schreef Bluezz het volgende:
Dag remlof, voor wie kwam je eigenlijk hier![]()
ja, ga hem nog verdedigen ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, remlof zit hier 's nachts wel vaker.
We hadden afgelopen woensdag een soort van misschien afspraak met haar, maar helaas...ze kwam alweer niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Had SHE graag erbij willen hebben als surprise mystery guest de 30e, maar helaas, ze wilde niet.
We gaan haar gewoon halen, ik heb haar nr.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Had SHE graag erbij willen hebben als surprise mystery guest de 30e, maar helaas, ze wilde niet.
Hoezo verdedigen?quote:
je vindt het veel te lekker als ik weer in je (hoofd) zit.quote:
Ik hou van vrouwen die regelmatig de bocht uit vliegenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind SHE regelmatig veel te grof, maar goed.
SHE gaat vaak te ver vind ik. Debiel hier, mongool daar. Pfff.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou van vrouwen die regelmatig de bocht uit vliegen
^^quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:58 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel ik soms ook heel erg om haar kan lachen
Welneequote:
O, ik ben er van overtuigd dat het in het echt meevaltquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:00 schreef Bluezz het volgende:
Tis zo makkelijk typen joh dat soort dingen. In het eggie zal het wel meevallen.
(hoop ik voor haar)
En drink jij snachts niet te veel koffie? Kan je ook overdag van wakker liggen he, dokter
Ooit een concert bijgewoond, na 4 nummers had ik al weer genoeg reggae gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |