Als ik je nu "zie" dan moet ik daar al aan denken, haha.quote:
uh....quote:
quote:
Gegourmet, soms op fok gekeken via de telefoon & spelletjes gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:32 schreef JonKeL het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan vanavond?
Ik ook, alleen geen fok op telefoon hahaquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gegourmet, soms op fok gekeken via de telefoon & spelletjes gedaan
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik je nu "zie" dan moet ik daar al aan denken, haha.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
Gegeten thuis en verder lekker helemaaaal niks.
Ook lekker!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Gegeten thuis en verder lekker helemaaaal niks.
Dat laatste heb ik dan weer niet gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ook, alleen geen fok op telefoon haha
En carbid lopen schieten daarnet
Kijk zo vullen mensen elkaar aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook lekker!
[..]
Dat laatste heb ik dan weer niet gedaan
Stukkiesquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:42 schreef Kuwaro het volgende:
Ik heb de afscheidshow van de lama's gekeken![]()
Wie ook?
Het was zeer leukquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef Murmeli het volgende:
Lama's? damn gemistWas het leuk?
is het moeite om morgen even op internet te kijken?
De laatste aflevering van de lama's is inderdaad al een tijdje geleden met Heleen toen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dat een herhaling was dan omdat ze alweer een tijdje gestopt zijn
Grrrr dat was ook onze bedoelingquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef Murmeli het volgende:
Jongens nu snap ik het niet meer van de lama's... jullie maken me helemaal in de war
Goed hequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef Murmeli het volgende:
Jongens nu snap ik het niet meer van de lama's... jullie maken me helemaal in de war
Moe?quote:
Ik ben inderdaad een beetje moe, haha.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Moe?
Nou ik niet![]()
Andere topics zijn ook maar saai
Geen voorbarige conclusies trekken he.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef Murmeli het volgende:
Wat heb je geslikt/gedronken of gesnoven Kuwaro?
Zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Geen voorbarige conclusies trekken he.....
Im innocent
Wat moet ik anders zeggen....quote:
Door mijn opkomende slaapquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Murmeli het volgende:
Waardoor zijn jouw hersenen dan op non actief gezet? of door wie?
Iddquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schuldig tot het tegendeel bewezen is is het toch![]()
Nu weten we dat jij schuldig bentquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wat moet ik anders zeggen....
Ik ben schuldig en wat nu?![]()
[..]
Door mijn opkomende slaap![]()
![]()
Aan wat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu weten we dat jij schuldig bent
Ohh is dat zo?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:28 schreef Kluts het volgende:
Helleu dan.
Iedereen eerste kerstdag overleefd?
Wat dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:31 schreef Kluts het volgende:
Ik had vanmiddag echt even het gevoel dat ik in een slechte waargebeurde woensdagavondfilm met een kersttintje was beland.
FOODFIGHT!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef Kluts het volgende:
Och, ging met een vriendin mee naar haar oma. Komen we daar, krijgen opa en oma ruzie, samen met de rest vd familie. En ik stond daar echt zo van:
Kerst.
Het was echt te kansloos en ik wist gelijk weer waarom ik ook alweer niet bij mn eigen familie over de vloer kom met kerst.quote:
Blijkbaar wel hequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef Adolecens het volgende:
Goeienacht![]()
1e Kerstdag overleefdMaar wat me verbaasd is dat er hier gewoon een heel topic volgeluld wordt op zo'n dag, zijn er dan echt mensen met geen leven?
![]()
![]()
Ik vind dat je na zo'n opmerking meer kusjes moet geven!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef Adolecens het volgende:
Goeienacht![]()
1e Kerstdag overleefdMaar wat me verbaasd is dat er hier gewoon een heel topic volgeluld wordt op zo'n dag, zijn er dan echt mensen met geen leven?
![]()
![]()
Hoi! Je riep mij?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef Adolecens het volgende:
Goeienacht![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je na zo'n opmerking meer kusjes moet geven!
inderdaad... beetje bij ons lopen galbakken dan maar 1 kusje... kan echt nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je na zo'n opmerking meer kusjes moet geven!
Die zijn ook zo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was echt te kansloos en ik wist gelijk weer waarom ik ook alweer niet bij mn eigen familie over de vloer kom met kerst.
Had meteen weer weggegaan als zoiets zou gebeuren, en een of andere botte opmerking maken naar degene de het zou beginnen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was echt te kansloos en ik wist gelijk weer waarom ik ook alweer niet bij mn eigen familie over de vloer kom met kerst.
komt in de richting. nog wat lieve teksten erbij graagquote:
Nee erger. Allemaal Kluts-achtige persoonlijkheden in een ruimte gaat niet goed.quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
komt in de richting. nog wat lieve teksten erbij graag
Mental image van een ruimte vol Klutsenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee erger. Allemaal Kluts-achtige persoonlijkheden in een ruimte gaat niet goed.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
komt in de richting. nog wat lieve teksten erbij graag
dat wordt lastig met de bestaande smileys hierquote:
Ik ben uiteraard de leukste. De anderen zijn allemaal rip-offs.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mental image van een ruimte vol Klutsen
slaap lekker!quote:
Andersom, de new-en-improved versiequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard de leukste. De anderen zijn allemaal rip-offs.
Tuurlijk, maar toch...triple-Kluts...quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard de leukste. De anderen zijn allemaal rip-offs.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Andersom, de new-en-improved versie
Ik zwaai je maar trustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:55 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het ook wel weer gehad voor vandaag, ga ook slapen
welterusten mensen!
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef Feitosa het volgende:
Pff, weer zo,n klotenacht gehad. Alweer slecht geslapen.
Ik vind het niet tellenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:23 schreef Nairua het volgende:
Niet single, maar wel alleen met kerstdag, en deels morgen. Dus ik ken het gevoel. :-P
Feitosa.quote:
Misschien voor het naar bed gaan te veel gegeten.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Misschien voor het naar bed gaan te veel gegeten.
Of te weinig gezopenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Misschien voor het naar bed gaan te veel gegeten.
Ja hoor. Gisteren even langs m,n ouders geweest, beetje gegamed.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Feitosa.
Met mij wel, sort of. Jij?
Kerst een beetje overleefd? De eerste helft dan?
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:30 schreef mrbox het volgende:
Goedemiddag
Mijn pak is wat aan de kleine kant geworden
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:40 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is wel klotemijn pak heb ik ook al tijden niet aangehad. Ik wil sowieso een nieuw pak gaan kopen
![]()
Ik heb wel een aardige kater van gisternacht. Het was wel gezellig, maar nu heb ik het toch erg zwaar.
We zullen zien. Ze heeft de afgelopen jaren aardig wat meegemaakt en heeft zeker wat tijd voor zichzelf nodig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:28 schreef kwaakvaak het volgende:
(lees je bent niet leuk zat dus) Volgens de fokiaanse friendzone wijzer zit je keihard in haar friendzone, heeft ze je gezoend om te kijken of er meer in zat maar dat was niet het geval. Je staat met een beetje geluk op de reservelijst, maar ik vrees het ergste voor je
Mijn doelwit heeft al een vriend, dat heeft zo z'n tijd nodigquote:
Soms mag datquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mijn doelwit heeft al een vriend, dat heeft zo z'n tijd nodig
Ik kwam wel iemand tegen die misschien leuk was voor een avond, maar ik heb mezelf voorgenomen daar niet meer aan te beginnen.
Te laat naar bed dan krijg je datquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nu lekker op bed een dvd kijken
Mja, ik herken hetquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:56 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik probeer me nu te richten op een relatie die enige toekomst heeft
quote:
De korte avonturen waren ook wel leuk, maar daar haal ik toch vrij weinig uit uiteindelijk. Daarbij ben ik niet iemand die zomaar met iemand het bed in duikt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik herken het
Stiekem is dat ook leuker
Hmm... Oke.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:59 schreef John.Milton het volgende:
[..]
De korte avonturen waren ook wel leuk, maar daar haal ik toch vrij weinig uit uiteindelijk. Daarbij ben ik niet iemand die zomaar met iemand het bed in duikt.
Hihi inderdaad, maar ik ben het met je eens dat je op den duur weer meer wiltquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:01 schreef John.Milton het volgende:
Zo was het voor mij ook, iemand die ik al aardig kende en waarbij veel lichamelijke aantrekkingskracht was. Mooi was die tijd
Hehe, dat is helemaal leuk ja!quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:07 schreef John.Milton het volgende:
Toch had het altijd wel wat leuks, dan kreeg ik om een uur of 2 's nachts een smsje waar ik was en dan kwamen we elkaar vanzelf weer eens tegen en bleef ik meestal bij haar slapen.
Toch geen erg gecompliceerd verhaal ofwelquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is helemaal leuk ja!
Nee, bij mij is het ietsjes anders
Ooo nee hoor, maar niet zo gemakkelijk als bij jouquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:14 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Toch geen erg gecompliceerd verhaal ofwel
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nee hoor, maar niet zo gemakkelijk als bij jou
Ik bedoel dat hij hier niet om de hoek woontquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]Voor vrouwen is het toch doorgaans makkelijker dan voor mannen?
Dat is sowieso een belemmering, ik heb ook een "vakantievriendin" gehad die nogal ver weg woonde. Dat hield ook niet echt lang stand.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij hier niet om de hoek woont
Hehe, dat is lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:26 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is sowieso een belemmering, ik heb ook een "vakantievriendin" gehad die nogal ver weg woonde. Dat hield ook niet echt lang stand.
Ik maak het mezelf vaak moeilijk door vrouwen uit te zoeken die al een vriend hebben.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij hier niet om de hoek woont
Nee al tijden niet meer. Ik ben geheel single.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Maar eigenlijk is dus niets wat het lijkt: hier zitten singles maar ze hebben wel een vast neukertje??
Klopt, maar 's nachts om 2 uur ga ik er niet mee heenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen argument, je hebt net een nieuwe auto zeg je net.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
ik vind meestal vrouwen die eigenlijk geen relatie zoeken enkel op zoek zijn naar sex.
Hmm, ik snap jequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
ik vind meestal vrouwen die eigenlijk geen relatie zoeken enkel op zoek zijn naar sex. En daar begin ik niet meer aan, ik krijg achteraf toch een naar leeg gevoel erbij, Dus nu zoek ik gewoon een vrouw die wel wil investeren in een relatie. En investeren is een zwaar woord, maar in ieder geval iemand die meer wil dan wijntje drinken, neuken en naar huis gaat.
Nee, als je langer dan een uur moet rijden om (er) te komen dan kun je het idd beter even zelf doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar 's nachts om 2 uur ga ik er niet mee heen
Hehequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, als je langer dan een uur moet rijden om (er) te komen dan kun je het idd beter even zelf doen.
Dubbelzinnige zinnetjes ftw
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:34 schreef John.Milton het volgende:
Zelf kom je ook al een heel eind
Ik zou hierbijna een diepere betekenis achter gaan zoekenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:26 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf vaak moeilijk door vrouwen uit te zoeken die al een vriend hebben.
Tsja, ik ben er niet zo goed in omdat soort dingen even te regelen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:36 schreef kwaakvaak het volgende:
RealZeus, batsmakkertje regelen is niet zo heel moeilijk hoor, sterker er zijn zelfs sites waar je ze redelijk makkelijk vanaf kunt halen. Steekwoorden op de bekende relatie sites zijn "Open minded, Ongebonden en vrij denkende meid".
Regelen via Paiqquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsja, ik ben er niet zo goed in omdat soort dingen even te regelen.Best verlegen en zulks.
is inderdaad ook een goede plek, en als je hier op het forum durft te reageren, moet dat via een site als paiq toch ook wel te doen zijn? Alleen het contact is 1 op 1. Dus je kun heel direct zijn, en desnoods vertellen dat je puur en alleen op zoek bent naar een avondje lol voor twee.quote:
Volgens mij kan je het zelfs aangeven bij je voorkeuren, dus dan word je, denk ik, ook aan zulke meiden gekoppeldquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is inderdaad ook een goede plek, en als je hier op het forum durft te reageren, moet dat via een site als paiq toch ook wel te doen zijn? Alleen het contact is 1 op 1. Dus je kun heel direct zijn, en desnoods vertellen dat je puur en alleen op zoek bent naar een avondje lol voor twee.
Ik zit wel op Paiq, maar om het nou daar voor te gebruiken.quote:
Hihiquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zit wel op Paiq, maar om het nou daar voor te gebruiken.
Sowieso word ik niet aan de gezelligste types gelinkt, er komt geen stom woord uit namelijk (en ja, ik typ zelf wel wat, maar dan nog)
En als ze een keer vlot reageren hebben ze een pittig, kort, vlot kapselen laatst leek er één op een jongentje
Sowieso, ik krijg een gewone date al niet voor elkaar dus laat ik dan maar zeker niet aan een sexdate beginnen.
Uhuh.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
paiq, daar krijg je toch een lijstje van wie aan je matchen ofzo?
Mwa...quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het zelfs aangeven bij je voorkeuren, dus dan word je, denk ik, ook aan zulke meiden gekoppeld
Maarre mrbox; lijkt mij dat dat kan werken ja
Ja hallo. Je moet er wel wat energie in steken hè, dus dan kan je wel wat onzin lullen voor je het hoofd ziet en dán ga je over seks beginnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mwa...denk ook dat het een beetje al in je moet zitten omdat te doen... Maar is toch ook niet zo geschikt aangezien je eerst moet praten en dan pas het koppie ziet. (Iets wat wel belangrijk is voor een ONS)
Nouja denk dat er toch wel enige fysieke aantrekkingskracht moet zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hallo. Je moet er wel wat energie in steken hè, dus dan kan je wel wat onzin lullen voor je het hoofd ziet en dán ga je over seks beginnen
Ja en natuurlijk nog een beetje dichtbij wonenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hallo. Je moet er wel wat energie in steken hè, dus dan kan je wel wat onzin lullen voor je het hoofd ziet en dán ga je over seks beginnen
Dat heet PM en dating.fok.nl heeft ooit bestaan zonder succesquote:
Tja...quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja denk dat er toch wel enige fysieke aantrekkingskracht moet zijn.
Is er al eens geweest, maar het werd amper gebruikt.quote:
Laatst was ik gematched aan iemand: de foto werd iets duidelijker en ik moest gelijk aan Harrie Jekkers denken en toen de foto duidelijk was aan Jochem Myjer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja denk dat er toch wel enige fysieke aantrekkingskracht moet zijn.
Dan krijg ik de hele tijd "pagina niet weergeven", maar ik las al ergens waar het aan kan liggen, dus ik probeer het straks wel op de vaste pcquote:
Dat het werkt heeft meer temaken met geluk dan met wijsheidquote:
Laten we niet beginnen over fails @ paiq.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laatst was ik gematched aan iemand: de foto werd iets duidelijker en ik moest gelijk aan Harrie Jekkers denken en toen de foto duidelijk was aan Jochem Myjer.![]()
Kortom, dawasnietzogoe van Paiq.
En zerookte
Dat ligt er ook beetje aan wat voor router je hebt. Sommige routers maken gebruik van 192.168.2.0 of 192.168.2.1 etc.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan krijg ik de hele tijd "pagina niet weergeven", maar ik las al ergens waar het aan kan liggen, dus ik probeer het straks wel op de vaste pc
Ik zou Danny snel een mailtje sturen, daarmee trekt hij vast een hoop betalende users.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:14 schreef kwaakvaak het volgende:
volgens mij hadden ze niet dating.fok.nl moeten maken, maar gewoon ikwilbatsen.fok.nl en dan koppellen aan het fobo. Krijg je er een knopje bij als je een lekker ding ziet wat je je wel aan spreekt en het vinkje in het profiel voor "batsbereidheid" op aan heeft staan.
Veel makkelijker, even door het fobo bladeren, knopje drukken, afspraak maken en hoppa kopschuiven met je banaan.
Bij het foto-beoordelen moest ik kiezen tussen een man en een vrouw.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Laten we niet beginnen over fails @ paiq.
Valt mee hoor, bij de meeste zit het standaard wel op dat ip.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat het werkt heeft meer temaken met geluk dan met wijsheid![]()
[..]
Laten we niet beginnen over fails @ paiq.
Ik ben blij dat ik geen abonnement heb.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zou Danny snel een mailtje sturen, daarmee trekt hij vast een hoop betalende users.
Dat is raar danquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij het foto-beoordelen moest ik kiezen tussen een man en een vrouw.
Ik: WTF![]()
Die keus was snel gemaakt.
Ik wil wel homo worden maar ik heb die gevoelens niet.
danny leest toch alles mee? Of moet ik het dan in een pb schrijven naar iemand anders voor hij het leestquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zou Danny snel een mailtje sturen, daarmee trekt hij vast een hoop betalende users.
Alleen PB ja.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
danny leest toch alles mee? Of moet ik het dan in een pb schrijven naar iemand anders voor hij het leest
Maar das toch niets voor die mensen die niet meer single willen zijn, die willen meeeer....quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:14 schreef kwaakvaak het volgende:
volgens mij hadden ze niet dating.fok.nl moeten maken, maar gewoon ikwilbatsen.fok.nl en dan koppellen aan het fobo. Krijg je er een knopje bij als je een lekker ding ziet wat je je wel aan spreekt en het vinkje in het profiel voor "batsbereidheid" op aan heeft staan.
Veel makkelijker, even door het fobo bladeren, knopje drukken, afspraak maken en hoppa kopschuiven met je banaan.
Heb jij je profiel wel goed staan danquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij het foto-beoordelen moest ik kiezen tussen een man en een vrouw.
Ik: WTF![]()
Die keus was snel gemaakt.
Ik wil wel homo worden maar ik heb die gevoelens niet.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb jij je profiel wel goed staan dan???
Nee ik ben ooit gekoppeld aan een transseksueel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 2 3 4 | Mannen Vrouwen Mannen/vrouwen |
Hij vond zich al 100% vrouw zegmaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Dat kan je invullen als je registreerd.
Ik ben net zo saai.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog nooit iets op een datingsite gedaan, ben ik nu saai?
Dat klopt, daarom stel ik ook voor om het ikwilbatsen te noemen. Sommige singles nemen genoegen met een periodieks neukertje en andere (lees kwaakvaak) zijn op zoek naar iemand voor meer dan de sex.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar das toch niets voor die mensen die niet meer single willen zijn, die willen meeeer....
die vraag kun je het beste zelf beantwoorden, dus.... vind je jezelf saai?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, thank god for that. En ik was wel boos, eindelijk eens de optie kunnen gebruiken voor ongepast gedragquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:24 schreef John.Milton het volgende:
Een transseksueel!
Kwam je daar wel een beetje op tijd achter?
Maak je twee knopjes: de neukknop en de relatieknopquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar das toch niets voor die mensen die niet meer single willen zijn, die willen meeeer....
Dat, of dusdanig aantrekkelijk dat je het niet nodig hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lijkt me dat je dan wel snel het vertrouwen in die site kwijt raakt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja, thank god for that. En ik was wel boos, eindelijk eens de optie kunnen gebruiken voor ongepast gedrag
Hoe vonden mensen elkaar vroeger dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat, of dusdanig aantrekkelijk dat je het niet nodig hebt.
uiteraard nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die vraag kun je het beste zelf beantwoorden, dus.... vind je jezelf saai?
Uithuwelijkingquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Hoe vonden mensen elkaar vroeger dan?
en dat natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat, of dusdanig aantrekkelijk dat je het niet nodig hebt.
Het is dan toch ook gewoon een vrouw?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja, thank god for that. En ik was wel boos, eindelijk eens de optie kunnen gebruiken voor ongepast gedrag
Sommige zijn nog niet helemaal klaar met het ombouwproces.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is dan toch ook gewoon een vrouw?
Ik snap dat gezeik niet.
Iemand heeft zich om laten bouwen omdat ze zich al heel haar leven een vrouw voelt, heeft ze eindelijk het lichaam dat bij haar gevoel past, gaan mannen er nog over lopen zeiken
ja precies dat... en iets met toch een kinderwens wat ook bij mannen kan ja..quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Sommige zijn nog niet helemaal klaar met het ombouwproces.
da anders, maar als dat wel zo is...quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
*smikkelt janiesbrownie op*quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
da anders, maar als dat wel zo is...
Zie ik het probleem niet.
Ja, dat is idd de moeite van het bespreken waard, maar ik heb het idee dat het meestal niet daar om gaat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja precies dat... en iets met toch een kinderwens wat ook bij mannen kan ja..
Dat dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:05 schreef automatic_ het volgende:
Mijn mama was vergeten de biefstukjes uit de diepvries te halen![]()
Het zal maar in je bed liggen. Van boven al vrouw en dat doet ze haar broek en POIIINGGGG!!, daar staat een tiental centimer kloppend vlees te wachten op plezier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waren ze lekker?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:55 schreef John.Milton het volgende:
Nog 10 minuten en dan komen de overheerlijke wraps uit de oven.
Ze waren weer erg goed gelukt moet ik zeggen.quote:
Als je iets weet, laat het dan wetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ze waren weer erg goed gelukt moet ik zeggen.![]()
Nu moet ik nog even bedenken wat ik vanavond ga doen.
Mijn kerstdiner bestaat uit een diepvriespizza.quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 18:18 schreef John.Milton het volgende:
[..]! Dat is wel sneu met kerst.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was het leven nog een stuk eenvoudiger.
quote:
Ik ga fokken en tegelijkertijd TV kijken. Er zal vast wel iets leuks op TV zijn. Ik mag morgenvroeg wel in de vrieskou gaan werkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je iets weet, laat het dan weten
Jij hebt je portie incl. het nodige kerkbezoek toch al eerder gehad ofniet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn kerstdiner bestaat uit een diepvriespizza.
Ik ga HP kijken, en ik denk dat ik de laptop uit zetquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:41 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik ga fokken en tegelijkertijd TV kijken. Er zal vast wel iets leuks op TV zijn. Ik mag morgenvroeg wel in de vrieskou gaan werken
Zo vroeg hoef ik er gelukkig niet uit. Ik verwacht dat er morgen op het werk vrij weinig te doen is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga HP kijken, en ik denk dat ik de laptop uit zet
Morgen 6.15 uit bedje
Mja, dat verwacht ik bij ons ook, maar ik ben denk ik de enige die dat denktquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:44 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Zo vroeg hoef ik er gelukkig niet uit. Ik verwacht dat er morgen op het werk vrij weinig te doen is.
Spuit 11.111.quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 19:36 schreef RealZeus het volgende:
Ik stel voor om Q. en CherryLips aan elkaar uit te huwelijken.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat verwacht ik bij ons ook, maar ik ben denk ik de enige die dat denkt
Ach, we zien het wel!
Jammer dat HP alleen ruim één uur langer duurt door die kut reclame
Nog lekker ordinair in de supermarktquote:
Dat klinkt niet echt goedquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nog lekker ordinair in de supermarkt
Hahaquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:59 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt goed![]()
Ordinair in de supermarkt
Idem. Alleen dan zonder uitgaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 20:35 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben nog steeds moe van het uitgaan gisteravond. Denk dat ik er vandaag eens vroeg ga slapen.
De pizza was hier weer lekker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 20:47 schreef kwaakvaak het volgende:
zo het tablecheff'en zit erop, het paard, de koe en de varkens onderdelen zijn onder het genot van een paar flessen rode wijn, champignons en stokbrood met lookboter verwerkt
moest jij geen HP gaan kijken, wat overigens best naief is om te melden hier tussen de oversexte singlenerdjes, want die associeren dat toch snel met een harde porno en niet zozeer met een lekkere pot zwerkballenquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nog lekker ordinair in de supermarkt
Ik heb die opmerking al extra niet gemaaktquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
moest jij geen HP gaan kijken, wat overigens best naief is om te melden hier tussen de oversexte singlenerdjes, want die associeren dat toch snel met een harde porno en niet zozeer met een lekkere pot zwerkballen
Ik had vandaag een bruin bolletje brood met kruidenboter als avondetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn kerstdiner bestaat uit een diepvriespizza.
Ik heb mezelf al uitgehuwelijkt aan een hele reeks mannen, maar het schijnt ouderwets te zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:36 schreef RealZeus het volgende:
Ik stel voor om Q. en CherryLips aan elkaar uit te huwelijken.
ik trap graag open deuren inquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking al extra niet gemaakt
zolang je maar een feestje geeft en ons uitnodigtquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al uitgehuwelijkt aan een hele reeks mannen, maar het schijnt ouderwets te zijn.
Die mannen doen daar niet aan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al uitgehuwelijkt aan een hele reeks mannen, maar het schijnt ouderwets te zijn.
Ja maar dan moet je ook niet jezelf uithuwelijken aan bekende acteurs enzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel een paar vrouwen opnoemenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook niet jezelf uithuwelijken aan bekende acteurs enzo
Niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook niet jezelf uithuwelijken aan bekende acteurs enzo
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
moest jij geen HP gaan kijken, wat overigens best naief is om te melden hier tussen de oversexte singlenerdjes, want die associeren dat toch snel met een harde porno en niet zozeer met een lekkere pot zwerkballen
Pheno,quote:
Ik dacht eerst ook Harde Porno, maar aangezien er elke dag een Harry Potter film te zien is de laatste dagen.......quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als ik single af ben post ik een plaatje van een champagnefles, een vlag een een hoopquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:22 schreef Q. het volgende:
Iemand al single-af?
Ja, ik ga wel uit, maar daar heb jij niks aan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen!!!! ik ben weer thuis.. en heb een moagh-avond gehad![]()
En nu wil ik uit.. maar niemand wil/kan/gaat meeEn nu wil ik iemand naast mij in bed
En ik zal wss gewoon snel maar moeten gaan slapen
Ik word zo godsgruwelijk moe van die één-woords en smiley-reacties van jou, kap daar eens mee.quote:
Ik post lekker wat ik wil, en al heb je daar problemen mee rot je maar een eind. Prettige kerstquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word zo godsgruwelijk moe van die één-woords en smiley-reacties van jou, kap daar eens mee.
"Pap, ik ben zwanger"quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:52 schreef kwaakvaak het volgende:
was ie toch mooi te laat met dat te vertellen
Achja ik heb me dik ingepaktquote:Op zaterdag 27 december 2008 08:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
"Pap, ik ben zwanger"
"Ik ben veel te jong om opa te worden, ik zal wel even moeten wennen aan het idee!!!!"
en knuffel voor John
En oorwarmers natuurlijk, van die rodequote:Op zaterdag 27 december 2008 09:14 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Achja ik heb me dik ingepakthet lijkt net alsof ik een klein kind ben dat voor het eerst met zijn ouders gaat schaatsen. Alleen de wanten mis ik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |