Als ik je nu "zie" dan moet ik daar al aan denken, haha.quote:
uh....quote:
quote:
Gegourmet, soms op fok gekeken via de telefoon & spelletjes gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:32 schreef JonKeL het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan vanavond?
Ik ook, alleen geen fok op telefoon hahaquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gegourmet, soms op fok gekeken via de telefoon & spelletjes gedaan
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik je nu "zie" dan moet ik daar al aan denken, haha.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
Gegeten thuis en verder lekker helemaaaal niks.
Ook lekker!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Gegeten thuis en verder lekker helemaaaal niks.
Dat laatste heb ik dan weer niet gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ook, alleen geen fok op telefoon haha
En carbid lopen schieten daarnet
Kijk zo vullen mensen elkaar aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook lekker!
[..]
Dat laatste heb ik dan weer niet gedaan
Stukkiesquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:42 schreef Kuwaro het volgende:
Ik heb de afscheidshow van de lama's gekeken![]()
Wie ook?
Het was zeer leukquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef Murmeli het volgende:
Lama's? damn gemistWas het leuk?
is het moeite om morgen even op internet te kijken?
De laatste aflevering van de lama's is inderdaad al een tijdje geleden met Heleen toen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dat een herhaling was dan omdat ze alweer een tijdje gestopt zijn
Grrrr dat was ook onze bedoelingquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef Murmeli het volgende:
Jongens nu snap ik het niet meer van de lama's... jullie maken me helemaal in de war
Goed hequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef Murmeli het volgende:
Jongens nu snap ik het niet meer van de lama's... jullie maken me helemaal in de war
Moe?quote:
Ik ben inderdaad een beetje moe, haha.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Moe?
Nou ik niet![]()
Andere topics zijn ook maar saai
Geen voorbarige conclusies trekken he.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef Murmeli het volgende:
Wat heb je geslikt/gedronken of gesnoven Kuwaro?
Zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Geen voorbarige conclusies trekken he.....
Im innocent
Wat moet ik anders zeggen....quote:
Door mijn opkomende slaapquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Murmeli het volgende:
Waardoor zijn jouw hersenen dan op non actief gezet? of door wie?
Iddquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schuldig tot het tegendeel bewezen is is het toch![]()
Nu weten we dat jij schuldig bentquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Wat moet ik anders zeggen....
Ik ben schuldig en wat nu?![]()
[..]
Door mijn opkomende slaap![]()
![]()
Aan wat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu weten we dat jij schuldig bent
Ohh is dat zo?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:28 schreef Kluts het volgende:
Helleu dan.
Iedereen eerste kerstdag overleefd?
Wat dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:31 schreef Kluts het volgende:
Ik had vanmiddag echt even het gevoel dat ik in een slechte waargebeurde woensdagavondfilm met een kersttintje was beland.
FOODFIGHT!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef Kluts het volgende:
Och, ging met een vriendin mee naar haar oma. Komen we daar, krijgen opa en oma ruzie, samen met de rest vd familie. En ik stond daar echt zo van:
Kerst.
Het was echt te kansloos en ik wist gelijk weer waarom ik ook alweer niet bij mn eigen familie over de vloer kom met kerst.quote:
Blijkbaar wel hequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef Adolecens het volgende:
Goeienacht![]()
1e Kerstdag overleefdMaar wat me verbaasd is dat er hier gewoon een heel topic volgeluld wordt op zo'n dag, zijn er dan echt mensen met geen leven?
![]()
![]()
Ik vind dat je na zo'n opmerking meer kusjes moet geven!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef Adolecens het volgende:
Goeienacht![]()
1e Kerstdag overleefdMaar wat me verbaasd is dat er hier gewoon een heel topic volgeluld wordt op zo'n dag, zijn er dan echt mensen met geen leven?
![]()
![]()
Hoi! Je riep mij?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef Adolecens het volgende:
Goeienacht![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je na zo'n opmerking meer kusjes moet geven!
inderdaad... beetje bij ons lopen galbakken dan maar 1 kusje... kan echt nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je na zo'n opmerking meer kusjes moet geven!
Die zijn ook zo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was echt te kansloos en ik wist gelijk weer waarom ik ook alweer niet bij mn eigen familie over de vloer kom met kerst.
Had meteen weer weggegaan als zoiets zou gebeuren, en een of andere botte opmerking maken naar degene de het zou beginnen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was echt te kansloos en ik wist gelijk weer waarom ik ook alweer niet bij mn eigen familie over de vloer kom met kerst.
komt in de richting. nog wat lieve teksten erbij graagquote:
Nee erger. Allemaal Kluts-achtige persoonlijkheden in een ruimte gaat niet goed.quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
komt in de richting. nog wat lieve teksten erbij graag
Mental image van een ruimte vol Klutsenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee erger. Allemaal Kluts-achtige persoonlijkheden in een ruimte gaat niet goed.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
komt in de richting. nog wat lieve teksten erbij graag
dat wordt lastig met de bestaande smileys hierquote:
Ik ben uiteraard de leukste. De anderen zijn allemaal rip-offs.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mental image van een ruimte vol Klutsen
slaap lekker!quote:
Andersom, de new-en-improved versiequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard de leukste. De anderen zijn allemaal rip-offs.
Tuurlijk, maar toch...triple-Kluts...quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard de leukste. De anderen zijn allemaal rip-offs.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Andersom, de new-en-improved versie
Ik zwaai je maar trustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:55 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het ook wel weer gehad voor vandaag, ga ook slapen
welterusten mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |