haha, gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben niet opstandiger dan anders hoor
Maar ik neem het je allemaal niet kwalijk hoor
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van harte met de 640 euro
Pas maar op. Ik onthoud alles (nou ja, veel) van wat ik hier allemaal leesquote:Op donderdag 25 december 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritant van dit soort fora is dat je met eerdere uitspraken van jezelf kan worden geconfronteerd en waarbij het dan lastig is om je er onderuit te kletsen. Geloof dat dit weer zo'n moment is..
Neemt niet weg dat ik kerst echt ruk vind.
Als ie het doet moet je 'm toch ook kunnen aanzwengelen?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Er valt heel weinig aan te zwengelen bij mij, maar hij doet het wel hoor !
das gewoon John Bakker napratenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij vindt Kerst een hypocriete commerciele zooi... dan hoort opstandigheid dus juist bij vandaag?
Dat is wel weer duidelijk geworden, haha!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
Pas maar op. Ik onthoud alles (nou ja, veel) van wat ik hier allemaal lees
John Bakker zei gisteren weer dat ie Kerst wel leuk vondquote:Op donderdag 25 december 2008 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das gewoon John Bakker napraten
Beste zware lectuur of theater , maar wel avond vullend programmaquote:Op donderdag 25 december 2008 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik onthoud alles (nou ja, veel) van wat ik hier allemaal lees
oh dat hoorde ik ookquote:Op donderdag 25 december 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
John Bakker zei gisteren weer dat ie Kerst wel leuk vond
Ik heb het voor toekomstige herinnering maar ff in mn sig gezet.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel weer duidelijk geworden, haha!
Krijg je als ze je grappig opmerking herhalen en daarmee uit zijn context halenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
John Bakker zei gisteren weer dat ie Kerst wel leuk vond
oh jah ik moet mn sig ook weer aanpassenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het voor toekomstige herinnering maar ff in mn sig gezet.
lolquote:Op donderdag 25 december 2008 22:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het voor toekomstige herinnering maar ff in mn sig gezet.
Welke plaat vanquote:Op donderdag 25 december 2008 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog een uur wachten op Queen
Af en toe wat bijzwengelen iddquote:Op donderdag 25 december 2008 22:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie het doet moet je 'm toch ook kunnen aanzwengelen?
Volgens mij komen de meeste van zn uitspraken uit de moppen die hij bij Stenders vertelt.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je als ze je grappig opmerking herhalen en daarmee uit zijn context halen
dat hebben we niet gedaanquote:
Daarom moet je niet over elke post van D.Rose nadenken.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Af en toe wat bijzwengelen idd
Ik raak in de war![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |