Veel plezier morgen bij de BBQ ! Groeten.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:14 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga zo maar eens. Morgen zal het ook laat worden. We gaan morgen als het weer goed is buiten barbequen (hoop dat ik het goed type). Ik zal in de toekomst vaker naar 3fm luisteren.
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:14 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga zo maar eens. Morgen zal het ook laat worden. We gaan morgen als het weer goed is buiten barbequen (hoop dat ik het goed type). Ik zal in de toekomst vaker naar 3fm luisteren.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah...ze hadden een K3 cd op de achtergrond aangezet"wie heb ik aan de foon hallow hallow" enz enz..ik heb t allemaal gehoord...op repeat
mij best..t klonk allemaal t zelfdequote:Op donderdag 25 december 2008 22:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Het is "Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo".
Volgens mij wordt er ergens "when he fucks you" gezegd, maar in de Dirty Version is dat gecensureerd en in de Clean Version hoor je "when he touches you".quote:Op donderdag 25 december 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
De Dirty Version, maar dan de vraag wat is het verschil tussen de 'dirty version' en de 'clean version'. Iemand die het weet? Zo dirty vind ik het eerlijk gezegd niet.
Dat werd gisteren ook gepost. Maar met al het gespam was het sowieso lastig om een antwoord op je vraag terug te vinden.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mij best..t klonk allemaal t zelfde![]()
ik zocht gister een liedje waar ik maar echt 1 zinnetje van kende "heb jij dat ook"
maar tis van Willeke Alberti...Samen zijn
Thanks voor de info! Ik vind dat altijd wel geinig om te weten want je verwacht een hoop scheldwoorden maar dat valt eigenlijk reuze mee.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ergens "when he fucks you" gezegd, maar in de Dirty Version is dat gecensureerd en in de Clean Version hoor je "when he touches you".
Toevallig dat ik gisteren of eergisteren de clean version hoorde.
Welkom terug!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
How Sweet Home
Ik vind al dat er weinig boeiends aan de plaat zit en dan hebben ze ook nog een "dirty version" die gewoon gecensureerd is. Wat zou die band er nou zelf van denken? Vinden ze het al stoer dat ze gecensureerd fuck zeggen?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Ik vind dat altijd wel geinig om te weten want je verwacht een hoop scheldwoorden maar dat valt eigenlijk reuze mee.
Betwijfel of het ze iets kan schelen want die willen vooral zo veel mogelijk verdienen aan de singlequote:Op donderdag 25 december 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind al dat er weinig boeiends aan de plaat zit en dan hebben ze ook nog een "dirty version" die gewoon gecensureerd is. Wat zou die band er nou zelf van denken? Vinden ze het al stoer dat ze gecensureerd fuck zeggen?
Die aflevering is inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2008 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen om half 11 Top Gear in America [![]()
![]()
] @ BBC2 kijken. Hilarische aflevering
.
Volgens mij giechelen ze elke keer als een stelletje kleuters telkens als ze de plaat horen.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Betwijfel of het ze iets kan schelen want die willen vooral zo veel mogelijk verdienen aan de single. Ik vind het zelf een vrij triest gehalte hebben. En zo bijzonder is het liedje inderdaad niet.
Haha, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:31 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij giechelen ze elke keer als een stelletje kleuters telkens als ze de plaat horen.
Ejquote:Op donderdag 25 december 2008 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo was ik weer , 1ste kerstavond overleefd
Best lekker jaquote:Op donderdag 25 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Born to be wild!![]()
" Wat een track! "
MaW => bij nummer 1836
Ik vind er geen f**k aanquote:Op donderdag 25 december 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel een leuke single van Macy Gray.
Valt me nog mee hoeveel van de tekst is bljiven 'hangen'.
Haha, niet te opstandig worden Rose. 't is eerste kerstdag, remember?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:43 schreef D.Rose het volgende:
Tja, ik kan niet zoals jij alle bagger leuk vinden hoor
Ej!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:42 schreef Susi het volgende:
Ik heb 'm maar aangezwengeld. Ik denk dat ik wel vaker in dit topic zal komen hangen
Wie heb je aangezwengeld?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:42 schreef Susi het volgende:
Ik heb 'm maar aangezwengeld.
Welkomquote:Op donderdag 25 december 2008 22:42 schreef Susi het volgende:
Ik heb 'm maar aangezwengeld. Ik denk dat ik wel vaker in dit topic zal komen hangen
Jij vindt Kerst een hypocriete commerciele zooi... dan hoort opstandigheid dus juist bij vandaag?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, niet te opstandig worden Rose. 't is eerste kerstdag, remember?
Ben niet opstandiger dan anders hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, niet te opstandig worden Rose. 't is eerste kerstdag, remember?
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij vindt Kerst een hypocriete commerciele zooi... dan hoort opstandigheid dus juist bij vandaag?
Alleen met Pasen? Arme Hans.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee hans houdt van Pasen, de wederopstanding
Er valt heel weinig aan te zwengelen bij mij, maar hij doet het wel hoor !quote:Op donderdag 25 december 2008 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie heb je aangezwengeld?
En was het lekker?
Irritant van dit soort fora is dat je met eerdere uitspraken van jezelf kan worden geconfronteerd en waarbij het dan lastig is om je er onderuit te kletsen. Geloof dat dit weer zo'n moment is..quote:Op donderdag 25 december 2008 22:45 schreef Marc63 het volgende:
Jij vindt Kerst een hypocriete commerciele zooi... dan hoort opstandigheid dus juist bij vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |