Ruilen?quote:Op zondag 28 december 2008 10:21 schreef prosey het volgende:
ik heb het niet zo op kerken... laat mij maar lekker thuis zijn
Wij zijn vorig jaar ook op de gok de stad ingegaan en zijn uiteindelijk beland bij Tramps. Geen besloten feest of wat ook, gewoon goede muziek en veel tequila. Topavond.quote:Op zondag 28 december 2008 00:12 schreef teigan het volgende:
Heej Jop en PSM!!
Aan degenen die hier in Groningen willen stappen met oud en nieuw, een stukje geleden zeiden wij ook al dat de meeste cafe's volgens mij feesten hebben waar je kaartjes voor moet halen, en die zijn allang weg... Ik weet niet of er dan nog iets overblijft, er zijn vast mensen die je dat wel kunnen vertellen..
mij ook hoor.. Maarja, ik vind skaten zo heerlijk, dus als de weg dan droog is, en er schijnt een zonnetje, dan begint het toch te kriebelen, ook al vriest het dan...quote:
Over het algemeen het liefst zon en 25 graden of warmer, maar echt schaatsweer heb ik ook wel zin in!quote:
en met warme chocolademelk en een goed boek opgekruld voor een lekkere knisperende houtkachel zitten?quote:Op zondag 28 december 2008 12:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Over het algemeen het liefst zon en 25 graden of warmer, maar echt schaatsweer heb ik ook wel zin in!
quote:Pand Friese studentenvereniging groen-wit geverfd
Groningen - Supporters van FC Groningen hebben zaterdagmorgen vroeg alvast een voorproefje genomen op de wedstrijd FC Groningen-sc Heerenveen van zondagmiddag. Doelwit was deze keer het pand van de Friese studentenvereniging Bernlef in de Tuinstraat.
Het pand is volledig groen-wit geverfd. Ook is alvast de uitslag op de muur vastgelegd: 3-0. Met de mededeling 'Boere' laten de supporters er geen misverstand over bestaan wie verantwoordelijk is voor de actie.
Het is niet ongebruikelijk dat voorafgaand aan de derby van het Noorden supporters van beide clubs 'stunts' uithalen. Bij Bernlef is nog niemand bereikbaar voor commentaar. De wedstrijd Groningen-Heerenveen begint zondagmiddag om half vijf in de Euroborg en is uitverkocht.
Ik heb geen kachel en van chocolademelk word je moddervetquote:Op zondag 28 december 2008 12:57 schreef prosey het volgende:
[..]
en met warme chocolademelk en een goed boek opgekruld voor een lekkere knisperende houtkachel zitten?
Overmorgen? Zucht, was het nu maar overmorgen!quote:Op zondag 28 december 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
Als het zo doorgaat kan je overmorgen op de vijver hiervoor schaatsenLigt nu al een behoorlijke laag en sinds eeristeren heb ik daar al geen water meer gezien
Ik wilde ook naar de kerk, maar Leander is door het gesleep et kerst pieperig, mieperig en zielig, dus ik blijf maar thuis.
Hoe maak je van gewone chocola chocolademelk ? Misschien dat hier nog wat verdwaalde chocoladeletters liggen ...quote:Op zondag 28 december 2008 13:35 schreef teigan het volgende:
Wij hadden in ons kerstpakket drostechocola zitten, daar hebben we toen chocolademelk van gemaakt... Echt heerlijk, maar zo verschrikkelijk vullend...
Welkom terug, en wat heb je eigenlijk gedaan in de Bijlmer?quote:Op zondag 28 december 2008 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
1e kerstdag dagje Leiden gedaan...
2e kerstdag dagje Bijlmer gedaan...
3e kerstdag dagje Urk gedaan...
Ben blij dat ik weer thuis ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |