Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 09:56 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om een lekker ontbijtje voor me te maken?
ik was net bezig crossaint te bakken, eitje te koken etcquote:Op vrijdag 26 december 2008 09:56 schreef Pien85 het volgende:
Iemand zin om een lekker ontbijtje voor me te maken?
Ah lekker! Croissantjes had ik net zin in!quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was net bezig crossaint te bakken, eitje te koken etc
schuif je aan?
ja lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah lekker! Croissantjes had ik net zin in!Eitje mag je houden
Zal ik een bakkie koffie maken dan?
Laat ik nou een van de weinige vrouwen zijn die niet zo gek is op chocolaquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lekker![]()
ps er zijn ook chocloade crossaints bij
wtfquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laat ik nou een van de weinige vrouwen zijn die niet zo gek is op chocola
Via de ramen van de buren recht in mn ogen jaquote:
Bij mij had hij geen ramen nodig om me te verblinden... recht tussen de huizen aan de overkant door... dus zijn de gordijnen weer dichtquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Via de ramen van de buren recht in mn ogen ja
the horrorquote:
Heb je wel kunnen slapen vannacht?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben er nu ook al helemaal door van streek
the sound of music is ook al zo'n trauma bezorgerquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben er nu ook al helemaal door van streek
ik droomde dat mijn vriendin naar de ikea wou om een nieuwe broodbackmachine te kopenquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel kunnen slapen vannacht?
die was er gisteravond ook opquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
the sound of music is ook al zo'n trauma bezorger![]()
ha die sla
Nou ja, dat is beter dan Sissi, toch!quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik droomde dat mijn vriendin naar de ikea wou om een nieuwe broodbackmachine te kopen
the horrorquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik droomde dat mijn vriendin naar de ikea wou om een nieuwe broodbackmachine te kopen
Sound of musicquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
the sound of music is ook al zo'n trauma bezorger![]()
ha die sla
Hoi Slarquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sound of music
Ik heb gister Garden State gekeken, op DVD. En hey![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:43 schreef Klonk het volgende:
op de tweede kerstdag naar ikea om iets te kopen wat ze daar helemaal niet verkopen, erger dan sissi, moeilijk, moeillijk
Nou ja, wie weet hebben ze wel broodbakmachine Knäck, heb je wat in elkaar te knutselen voor als de herhaling van Sissi wordt gekeken!quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:43 schreef Klonk het volgende:
op de tweede kerstdag naar ikea om iets te kopen wat ze daar helemaal niet verkopen, erger dan sissi, moeilijk, moeillijk
In de Nijmegen SC, en druk met mijn studie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Slar.
Waar was je al die tijd dat je hier niet was?.
Nijmegen... daar ga ik binnenkort heen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In de Nijmegen SC, en druk met mijn studie.
Ik woon d'r niet eens. Ik studeer er.. en dat ook maar halfquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nijmegen... daar ga ik binnenkort heen!
Is een honkbalknuppel niet makkelijker dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:46 schreef Klonk het volgende:
ik knutsel tijdens sissi liever een panzerfaust inelkaar om elke tv in huis aan gort te schieten, kost wat maar dan heb je ook wat
Ik ben er nog nooit geweest. Nou ja, ooit eens doorheen gereden toen we op vakantie gingen, dat dan weer wel. Maar goed, volgende week dus even de treinreis van 2 uur die kant opquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik woon d'r niet eens. Ik studeer er.. en dat ook maar half
gaat om het effectquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is een honkbalknuppel niet makkelijker dan?
Maarquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:46 schreef Klonk het volgende:
ik knutsel tijdens sissi liever een panzerfaust inelkaar om elke tv in huis aan gort te schieten, kost wat maar dan heb je ook wat
grapje zekerquote:
Die was nog gisteren op RTL4quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
vroegah toen ik klein was vond ik dat wel hoorNet als The Sound of Music en zo
ah kijk, betere werkquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die was nog gisteren op RTL4. Ik heb de film gelukkig op DVD zodat 't nooit wordt onderbroken door
reclame
Woei, wat ga je doen daar dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Nou ja, ooit eens doorheen gereden toen we op vakantie gingen, dat dan weer wel. Maar goed, volgende week dus even de treinreis van 2 uur die kant op.
onder een stoomwals ja, en die keizer was eigenlijk een vieze pedo een meisje van 16 trouwen...quote:
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
onder een stoomwals ja, en die keizer was eigenlijk een vieze pedo een meisje van 16 trouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |