abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 december 2008 @ 14:52:25 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64355808
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De Taliban is begonnen als een opstandige leerlingen beweging die in opdracht van Mullah Omar zekere 'ongewenste' problemen aanpakten, ze zijn groter en groter geworden en hebben uiteindelijk wat overmijdelijk was de macht gegrepen en sloten zich meer mensen bij aan, wellicht heeft idd meerderheid van de Taliban soldaten nog nooit Mullah Omar gezien, maar zelfde de grootte van de Taliban aanhang verandert niet waar het voor oorspronkelijk stond of is ontstaan.
ja en zo is de FARC ook begonnen als een ideologische organisatie tegen het lokale schrikbewind
ook nix meer van over

en als de aanhang zo groot was zouden ze niet iedere winter terug naar Afghanistan trekken waar ze wel gewenst zijn
quote:
[..]

Mja, als je moeite hebt met het integreren, geen kansen weet te benutten dan is het al heel snel makkelijk en verleidelijk om te stellen dat je hier in NL bent namens de Taliban.
en dan wat?

ik kan ook stellen dat ik voor de Los Angeles Kings speel maar zolang mijn schaatsen nog in het vet zitten en ik uberhaupt al jaren niet meer geschaatst komt het wat ongeloofwaardig over
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_64355891
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja en zo is de FARC ook begonnen als een ideologische organisatie tegen het lokale schrikbewind
ook nix meer van over
Mja, als de KKK overgenomen wordt door pacifistische christelijke missionarissen die negers een handje helpen met het huishouden zou ik er een beetje problemen mee hebben ze nog steeds KKK te noemen.

Zo ook precies met de Taliban, Taliban is datgene waar Mullah Omar voor streed, niet nationalistische-extremistische groeperingen die nu zijn gesplinterd en zich Taliban noemen omdat het een schrik en respect met zich mee brengt
quote:
en als de aanhang zo groot was zouden ze niet iedere winter terug naar Afghanistan trekken waar ze wel gewenst zijn
quote:
en dan wat?
En dan heb je talibanclaimers die niets met de taliban te maken hebben.
quote:
ik kan ook stellen dat ik voor de Los Angeles Kings speel maar zolang mijn schaatsen nog in het vet zitten en ik uberhaupt al jaren niet meer geschaatst komt het wat ongeloofwaardig over
pcies
  Moderator donderdag 25 december 2008 @ 15:12:14 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64356138
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, als de KKK overgenomen wordt door pacifistische christelijke missionarissen die negers een handje helpen met het huishouden zou ik er een beetje problemen mee hebben ze nog steeds KKK te noemen.

Zo ook precies met de Taliban, Taliban is datgene waar Mullah Omar voor streed, niet nationalistische-extremistische groeperingen die nu zijn gesplinterd en zich Taliban noemen omdat het een schrik en respect met zich mee brengt
je zo zeg je het precies goed, ze noemen zich Taliban

het heeft helemaal niets te maken met les volgen bij Mullah Omar maar met lokale macht, als wij morgen besluiten dat de centrale macht (Kabul) niet zo belangrijk is en al die gasten hun koninkrijkjes teruggeven dan blijft er van de Taliban niets meer over

evenzogoed als we morgen besluiten de papaverteelt volledig aan banden te leggen dan groeien de rangen ineens naar ongekende hoogten ... wil niet zeggen dat ze Omar niet uitleveren als ze hem tegenkomen
quote:
[..]

de aanhang in Afghanistan is niet zo groot dat ze er kunnen overwinteren
quote:
[..]

En dan heb je talibanclaimers die niets met de taliban te maken hebben.
[..]

pcies
maakt Johndope's verhaal wat onzinnig
pi_64356160
Triggy zegt dus eigenlijk hetzelfde als Sp3c realiseert hij zich net.
  Moderator donderdag 25 december 2008 @ 15:17:11 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64356215
d'oh!
pi_64356225
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:17 schreef sp3c het volgende:
d'oh!
Heb jij eigenlijk tegen de Taliban gevochten?
  Moderator donderdag 25 december 2008 @ 15:20:10 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64356252
dat doet er niet toe
pi_64356276
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:20 schreef sp3c het volgende:
dat doet er niet toe
Oh ja de restricties.
pi_64359244
Fijne jongens die Taliban. Stel dat die meisjes op school nog wat opsteken en er achter komen dat de wereld er toch net wat anders uitziet dan de Taliban ze voorstelt. Dat zou een slechte zaak zijn natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')