quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:59 schreef sjimz het volgende:
Ik ga toch even met mijn Leeds game verder.
Kijken of ik de wereldbeker kan winnen.
En gewonnen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef RayMania het volgende:
Mijn keeper heeft gewoon een 10.0 gehaald tegen Liverpool.
Nee, op Anfield 2-0 verloren.quote:
Frustratie en FM, ik ken het fenomeen. Ik ben normaal nooit gefrustreerd. Altijd heel koelbloedig. Maar bij FM kan ik soms zo boos worden als je denkt dat je eindelijk de goede tactiek hebt, maar dat je daarna weer een paar wedstrijden op rij verliest. Grrrrquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, op Anfield 2-0 verloren.
Er moet echt een wonder gebeuren wil ik 17e eindigen.
Mijn selectie is gewoon okay, alleen ik scoor weinig.
Nu tegen The Wolves, zij staan 18e, dus die móet ik winnen. Anders is het gewoon over.
Een 10.0 voor de keeper en dan nog met 2-0 verliezen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, op Anfield 2-0 verloren.
Er moet echt een wonder gebeuren wil ik 17e eindigen.
Mijn selectie is gewoon okay, alleen ik scoor weinig.
Nu tegen The Wolves, zij staan 18e, dus die móet ik winnen. Anders is het gewoon over.
Vind het niet moeilijker dan 08.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:42 schreef ganzenherder het volgende:
Pas nog een wedstrijd met 4-2 verloren ofzo. Keeper was 2 goals schuldig en keeper zeer zwak. Kreeg hij een 9,1, kwaad dat ik was![]()
Maar ligt het nou aan mij of is FM 2009 echt veel moeilijker dan FM 2008?
19quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:29 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Een 10.0 voor de keeper en dan nog met 2-0 verliezen?Hoeveel schoten op doel heeft Liverpool dan wel niet gehad?
Counteren voor je leven!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
19.
3-1 gewonnen van The Wolves.
Nog acht wedstrijden te gaan, waaronder City, United en Chelsea uit.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er is geen nacompetitie uit de Premier League.
Ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:05 schreef neen het volgende:
[..]Dus alleen tussen de hogere plaatsen in de Championship nacompetitie?
Wie laat je de buitenste middenvelders oppakken dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:48 schreef sjimz het volgende:
Ik speel niet met vleugelverdedigers.
Ik speel met 2 mandekkers en een vrije verdediger.
Zonal marking, niet tight, closing down op 75%, tackling normal.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe stellen jullie je vleugelverdedigers in? Man of Zonal marking? Tight of niet? Veel Closing Down of juist niet? En tackling?
Mijn eigen middenvelders.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wie laat je de buitenste middenvelders oppakken dan?
Hoe? Tight man marking?quote:
Jup, speel met heel het team op tight marking.quote:
Opgevert!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:45 schreef RayMania het volgende:
Veel te moeilijk spel om gewoon even te spelen voor je lol.
Ik maak het seizoen af en dan delete savegame.
Eh, zou ik je savegame misschien mogen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:45 schreef RayMania het volgende:
Veel te moeilijk spel om gewoon even te spelen voor je lol.
Ik maak het seizoen af en dan delete savegame.
Dat was de bedoeling. Er is ergens een site die je code checkt en evt verbeterd (van SI).quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:24 schreef JeffreyW het volgende:
Wat een kut zooi zeg dat steam. Heb nu FM2009 gekocht met serienummer en ze hebben het zo op het hoesje geprint dat ik de code niet helemaal goed kan aflezen
Wat is dit voor nonsense? 50euro betalen en dan nog niet spelen. Hoe triest?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling. Er is ergens een site die je code checkt en evt verbeterd (van SI).
Het is een kopieerbeveiliging die een beetje té goed werktquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:31 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Wat is dit voor nonsense? 50euro betalen en dan nog niet spelen. Hoe triest?
Hoe krijg je het voor elkaarquote:
Wat the hell. Bestaat het nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |