In principe klopt dit.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan speel je te verdedigend met hen.
Ik hou altijd de regel: 5 voor de bal, 5 achter de bal aan (inclusief keeper).
Dus als je met 2 spitsen speelt moet 1 targetman zijn en de ander moet ondersteunen, daarachter 3 ondersteunende / doorschuivende middenvelders, en dan pas je verdedigend block.
Het is een complot tegen de FA's!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
0-2 voorkomen in de 68e minuut en uiteindelijk toch verliezen in de 90+4.
Ik geloof het gewoon niet, té toevallig allemaal.
Virusquote:Op donderdag 25 december 2008 13:00 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat betekent dit nou weer?
Gifje or it didnt happen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Keeper van Crystal Palace schiet zojuist uit tegen m'n spits Berbatov, vol in z'n gezicht. Hij gaat plat maar de bal hobbelt via z'n gezicht 't doel in, hilarisch
Ja. Valencia zat bijna een jaar zonder manager in mijn spel. Na installatie tweede patch stelden ze wel iemand aan.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:48 schreef Raspoetin. het volgende:
Zeg was er nou met de oude patch een bugje waardoor teams geen nieuwe trainer aanstellen? Zou een hoop verklaren...
Ik heb het ook al een aantal keren gehad. Alleen was dit, jammergenoeg, bij mijn eigen keeperquote:
Ik durf niet tegen Liverpool, ik ga keihard verliezenquote:Op donderdag 25 december 2008 16:08 schreef sjimz het volgende:
Ray, eindelijk in de PL
Ik ga nu ook weer even verder.
Defensive line wat dieper zetten en je verdedigers minder laten pressen.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:32 schreef OmeCorn het volgende:
M'n team is erg kwetsbaar bij lange ballen, weet iemand wat je hiertegen kan doen?
Ligt dat niet aan mandekking?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:32 schreef OmeCorn het volgende:
M'n team is erg kwetsbaar bij lange ballen, weet iemand wat je hiertegen kan doen?
Nu ik nogquote:Op donderdag 25 december 2008 16:08 schreef sjimz het volgende:
Ray, eindelijk in de PL
Ik ga nu ook weer even verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |