Mijn relatie is niet illegaal!quote:Op donderdag 25 december 2008 08:54 schreef kwaakvaak het volgende:
(en die paar illegale relatiehebbende meelezers)
Dat is Veluws!quote:Op donderdag 25 december 2008 10:12 schreef Q. het volgende:
Ik ben gisteren heel stoer naar de kerk geweest. Hoe single is dat?
quote:
Ik ben nu dan ook op de Veluwe!quote:
Koorknaapjes zijn een katholiek iets, het was een protestante kerk.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Q, das niet single hoor. Met jou zijn er nog veel meer mensen naar de kerk geweest. Tenzij je de hoop had een koorknaapje te scoren, dan is het tja..
Mensen die alleen met Kerst naar de kerk gaan zijn vooral huichelaars. Niet dat dat veel scheelt met Veluws natuurlijk...quote:
Haha, nee hoor was alles behalve een stomme zetquote:Op donderdag 25 december 2008 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
cue, wat een zelfbeheersing, wat een controle... wat een potentiele domme zet :p
Q, das niet single hoor. Met jou zijn er nog veel meer mensen naar de kerk geweest. Tenzij je de hoop had een koorknaapje te scoren, dan is het tja..
Hehequote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef mrbox het volgende:
Zo automatic_ is een vermogende dame, student met een 207
GEEN kerstliedjes zingen Gari!quote:
Precies, potato, potato.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die alleen met Kerst naar de kerk gaan zijn vooral huichelaars. Niet dat dat veel scheelt met Veluws natuurlijk...
En ik dacht dat ik een kutkerst tegemoet zou gaanquote:
Medestander!quote:
Die zelf ook veel te lang op de Veluwe gewoond heeft ja.quote:
Als je maar niet naar de kerk bent geweest gister en de rest van het jaar niet. Dan vind ik het al lang best!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:29 schreef Kluts het volgende:
Die zelf ook veel te lang op de Veluwe gewoond heeft ja.
Wat is daar vaag aan.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar men m'n gedachten waren nog nooit zo vaag. Tis een leuke jongen maar zal er nooit wat mee krijgen. ?Maar m'n gedachten hielden maar niet op met; kruip ertegenaan, spring erbovenopBest vermoeiend en vaag als je brak bent
Mij krijg je met geen stok een kerk in.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niet naar de kerk bent geweest gister en de rest van het jaar niet. Dan vind ik het al lang best!
Inderdaad, dat mag altijdquote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is daar vaag aan.
Je wilt geen relatie met hem maar een keer vreselijk neuken had wel gemogen.
Normaal denk ik niet zoquote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is daar vaag aan.
Je wilt geen relatie met hem maar een keer vreselijk neuken had wel gemogen.
Zat vrouwen waarbij ik dat ook wel heb.
Aah kom kerst is leuk, lekker eten, hele dag slechte films op de tv, kerstboom...quote:
Afgezien van de kerstboom klinkt het voor mij als een normale dag in het leven...quote:Op donderdag 25 december 2008 13:37 schreef mrbox het volgende:
Aah kom kerst is leuk, lekker eten, hele dag slechte films op de tv, kerstboom...
En de kerstboom kan je neerzetten wanneer je maar wil (mits neppert tenminste)quote:Op donderdag 25 december 2008 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van de kerstboom klinkt het voor mij als een normale dag in het leven...
Nee, maar als het lang geleden is en je was stiekem al in the mood en nog een beetje alcohol er bij, dan ben ik zelf ook wat minder kieskeurig.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Normaal denk ik niet zoDaarom erg vaag. tenmiinste niet in die mate en niet speciaal door hem.
quote:
Met de gedachtes is ook niks mis mee hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar als het lang geleden is en je was stiekem al in the mood en nog een beetje alcohol er bij, dan ben ik zelf ook wat minder kieskeurig.
Wat heb jij dan een goed levenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van de kerstboom klinkt het voor mij als een normale dag in het leven...
Soms mag datquote:
Absoluut!quote:
Wow!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef Kluts het volgende:
Ik ga zo iets heel sociaals doen:
Met een dinnetje even mee een kopje koffie doen bij haar revaliderende oma.
De kerstgedachte.
Mijn favoriet.quote:
Kijk zo hoort hetquote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef Kluts het volgende:
De kerstgedachte.
Dat dacht ik. Voor mij een kleine moeite, en de betreffende oma en vriendin weer blij, dus ik ben wel weer kersterig bezig, dacht ik zo.quote:
Ik ben niet altijd een losgeslagen blowende nymfo.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk zo hoort hetWel afgeven op kerst maar ondertussen
Zeker een psychologie studentequote:
Uhuh, je bent dan heeeel goed bezigquote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Voor mij een kleine moeite, en de betreffende oma en vriendin weer blij, dus ik ben wel weer kersterig bezig, dacht ik zo.
Ik ga zo maar weer eens afreizen naar mijn ouders, in het kader van de kerstgedachte is dat ook heel barmhartig.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef Kluts het volgende:
De kerstgedachte.
Dan denk je idd wel vanquote:Op donderdag 25 december 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met de gedachtes is ook niks mis mee hoorMaar het voelde allemaal heel vreemd aan haha.
Met Kerst niet, zoals het hoort. Of in ieder geval KD#1 niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet altijd een losgeslagen blowende nymfo.
En wat voor 1quote:Op donderdag 25 december 2008 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan denk je idd wel vanTF
Maar dan had je wel een Kerstwip gehad.
Hey welkomquote:
goedquote:Op donderdag 25 december 2008 13:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey welkomhoe is jou kerst als single ?
Tja je gaat het nu niet meer weten he, gemiste kansquote:Op donderdag 25 december 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat voor 1een erg slechte omdat hij aardig brak was
Je moet helemaal nietsquote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed![]()
of moet ik nu klagen dat ik single ben met kerst?![]()
ik vind het niet zo erg hoor
Jij ookquote:
Ik hoef het ook niet te weten.. Seks met brakke mensen dat zal wss ook brakke seks opleveren, waar ik geen zin in hebquote:Op donderdag 25 december 2008 13:58 schreef mrbox het volgende:
Tja je gaat het nu niet meer weten he, gemiste kans![]()
Garissterquote:Op donderdag 25 december 2008 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Met Kerst niet, zoals het hoort. Of in ieder geval KD#1 niet.
Dan duurt het misschien wel langer voor hij klaar komt en heb jij er dus langer plezier van.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat voor 1een erg slechte omdat hij aardig brak was
Wat? Dat hij brak was of dat zijn piemel tijdelijk buiten dienst was?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hij heeft het zelfs zelf nog gezegd
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed![]()
of moet ik nu klagen dat ik single ben met kerst?![]()
ik vind het niet zo erg hoor
Dat hij brak was en dat er van seks echt niks zou komenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat? Dat hij brak was of dat zijn piemel tijdelijk buiten dienst was?
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hij brak was en dat er van seks echt niks zou komen
hahahaha je signalen waren helder dusquote:Op donderdag 25 december 2008 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hij brak was en dat er van seks echt niks zou komen
Nee dank je..quote:Op donderdag 25 december 2008 14:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet slim, daar ging jullie beider kans op seks.
Je had natuurlijk kunnen zeggen:"Eerst zien , dan geloven."
Hhahaa nou dat ook niet, want ik was in m'n hoofd dus nogal vaag.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahaha je signalen waren helder dus
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dank je..
Als iemand brakheid uitstraalt en ziet dat hij er weinig van zal bakken. Ga ik er niet even bovenop om vervolgens te constateren dat het brakke seks is
Dat is vaag ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hhahaa nou dat ook niet, want ik was in m'n hoofd dus nogal vaag.
Maar ik droomde er eerst over, en dat kwam kort even te sprakeVandaar z'n antwoord
Ik ben blij dat ik je een komisch beeld heb kunnen gevenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het voor me. Cue duikt er bovenop.
* frotfrot
"Nee, laat maar, dit is echt helemaal niks."
Die jongen:![]()
Mijn piemel, wat doe je (vooral niet)
Ach seks in mijn dromen is niet heel erg vreemd. En tja icm met vrienden komt gewoon doordat je ze kort darvoor gesproken hebt of het een keer in je hoofd rondspookte (al ging de gedachte niet om seks ofzo). Dromen zijn samengeraapte stukjes en dan toevallig aan elkaar verbonden, levert erg leuke dingen op soms.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is vaag ja.
Ik heb ook een gedroomd dat ik seks had met een goede vriendin van mij. Dan word je echt heel raar wakker en de eerste vraag is bij mij altijd:"Hoe kom ik hier in de vrede op??"
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je een komisch beeld heb kunnen geven
Maar het zou eerder zijn van
*Cue duikt erbovenop
Die jongen denkt: huh
Cue probeert er wat actie in te krijgen
Jongen heeft zoiets van.. ik ben brak, ga er maar weer vanaf
Ik vond het helemaal niet leuk, het is een mooie meid dus dan had ik het liever echt gehad.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach seks in mijn dromen is niet heel erg vreemd. En tja icm met vrienden komt gewoon doordat je ze kort darvoor gesproken hebt of het een keer in je hoofd rondspookte (al ging de gedachte niet om seks ofzo). Dromen zijn samengeraapte stukjes en dan toevallig aan elkaar verbonden, levert erg leuke dingen op soms.
Haha tja.. Zal het dan toch aan mij liggenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:12 schreef RealZeus het volgende:
Hij is homo, ik kan me niet voorstellen dat ik een vrouw mijn bed uit zou trappen.
Ja, jij.quote:Op donderdag 25 december 2008 @ 14:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hij is homo, ik kan me niet voorstellen dat ik een vrouw mijn bed uit zou trappen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha tja.. Zal het dan toch aan mij liggen
Maar nu heb je wel iets gehadquote:Op donderdag 25 december 2008 14:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet leuk, het is een mooie meid dus dan had ik het liever echt gehad.
Seksdromen
Word je nog geil wakker ook.
Dat is heel normaal.quote:Op donderdag 25 december 2008 @ 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ook een gedroomd dat ik seks had met een goede vriendin van mij.
quote:
Dromen is niet iets hebben, want je wordt wakker en er is niemand.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel iets gehadEn het was vast goed ook
Och verschrikkelijk, liever geil wakker worden dan geil in de avond
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]bevestig je het ook nog!!
Van jou hoef ik geen knuffel
Ochtendgeilheid gaat sneller overquote:Op donderdag 25 december 2008 14:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dromen is niet iets hebben, want je wordt wakker en er is niemand.
Wat maakt aviondgeiheid of ochtendgeilheid nou uit?
Oh ja?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ochtendgeilheid gaat sneller over
Niet?quote:
Van het formaat "dat past sowieso al nooit in mijn bed" ?quote:Op donderdag 25 december 2008 @ 14:18 schreef mrbox het volgende:
Midden in de nacht wakker worden van geilheid is irritant, probeer dan maar weer in slaap te geraken![]()
En ik kan zo wel een aantal dames opnoemen die ik uit mijn bed zou schoppen![]()
* zingt:quote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef mrbox het volgende:
Midden in de nacht wakker worden van geilheid is irritant, probeer dan maar weer in slaap te geraken![]()
En ik kan zo wel een aantal dames opnoemen die ik uit mijn bed zou schoppen![]()
Misschien heeft hij een heel groot bed.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Van het formaat "dat past sowieso al nooit in mijn bed" ?
Nee omdat het gevoel daar niet goed genoeg bij isquote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Van het formaat "dat past sowieso al nooit in mijn bed" ?
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha tja.. Zal het dan toch aan mij liggen
quote:
Hij snapt hoe het moetquote:Op donderdag 25 december 2008 14:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hij mag wel een knuffel geven.....
Veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2008 14:30 schreef RealZeus het volgende:
Maar goed, ik ga even sociaal doen.
Ik ga even de hond uitlaten en daarna naar mijn vader.
Tot later.
Nee het isquote:
quote:
Het is nooit echt fijn om op de dag zelf afgebeld te worden, zelfs al is het met de beste redenenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoorde trouwens daarnet wel dat m'n vriendin toch niet langskomt vandaag. Aan de andere kant kan ik wel lekker rustig aan doen vandaag en geen gedoe om schoonmaken/eten etcMaar wel beetje jammer
Je hebt te veel van de kerst gedachte op, heb het maar ff voor je verbeterd.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
. Vrouwen
. Met hier en daar een uitzondering
.
Achja.. overleef het wel weerquote:Op donderdag 25 december 2008 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is nooit echt fijn om op de dag zelf afgebeld te worden, zelfs al is het met de beste redenen [ afbeelding ]
Er zijn vele oorzaken te noemen waardoor ik een vlaag van verstandsverbijstering zou kunnen hebben, maar deze is wel héél vergezochtquote:Op donderdag 25 december 2008 14:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt te veel van de kerst gedachte op
Das wel jammer / niet echt kerst gedachtequote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoorde trouwens daarnet wel dat m'n vriendin toch niet langskomt vandaag. Aan de andere kant kan ik wel lekker rustig aan doen vandaag en geen gedoe om schoonmaken/eten etcMaar wel beetje jammer
Enige niet irritante vind ik dat ze het niet zelf even liet weten, maar dat ik eerst zelf moest smsen.. sommige mensenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Das wel jammer / niet echt kerst gedachte
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Enige niet irritante vind ik dat ze het niet zelf even liet weten, maar dat ik eerst zelf moest smsen.. sommige mensen
En verder doe ik niet aan kerstgedachtes![]()
Goed gelezen haha.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zeker een psychologie studente![]()
![]()
Maar jij bent dus wel van de wisselende contacten ?
Tja wie niet, maar dat was de vraag nietquote:Op donderdag 25 december 2008 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed gelezen haha.
Ik heb liever een vast iemand daarvoor
Hmm.. nee, zo erg ben ik ook niet. Wel een beetje geweest... :p Nu een vastequote:Op donderdag 25 december 2008 15:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja wie niet, maar dat was de vraag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je zo'n slagersnummertjes ding bij je voordeur hangen? Want je hebt hier al gemeld dat je een leuke auto hebt, een snelle blik op je fotoboek heeft me geleerd dat je een leuk bijpassend gezicht hebt. Moet helemaal goed komen lijkt me danquote:Op donderdag 25 december 2008 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed gelezen haha.
Ik heb liever een vast iemand daarvoor
Ik ook niet, en toch kan ik het niet na laten om terug te kijken. Gewoon voor mezelf, gedachte dwalen af, en plots kwam voor dit jaar een mislukte relatie boven drijven, een gedwongen remigratie naar NL boven drijven. En niet de 100% onafhankelijkheid die ik met mijn forum bereikt hebt, de nieuwe mensen die ik heb leren kennen, het feit dat bewezen heb dat ik gewoon prima zonder NL kan leven etc. etc. Heel maf, negatieve dingen blijven echt langer hangen lijkt wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
ik snap het eigenlijk niet.. waarom wordt er met oud en nieuw teruggekeken op het jaar en niet bij verjaardagen, want dan pas is er echt een jaar voorbij
Precies. Nieuw jaar, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom terugkijken op dingen die geweest zij, concentreer me liever op dingen die in de toekomst liggen.
Er is natuurlijk ook wel meer dan dat belangrijkquote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb je zo'n slagersnummertjes ding bij je voordeur hangen? Want je hebt hier al gemeld dat je een leuke auto hebt, een snelle blik op je fotoboek heeft me geleerd dat je een leuk bijpassend gezicht hebt. Moet helemaal goed komen lijkt me danWaarbij ik even aan wil tekenen dat ik het leuke gezicht een stuk belangrijker vind dan je auto, want... tja... Ik zie liever een mooi en lief gezicht als ik wakker wordt
![]()
![]()
Het is maar net wat hij ermee wil hequote:Op donderdag 25 december 2008 16:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook wel meer dan dat belangrijkThe inside counts also
Ik kan je ook nog vertellen wat ik 5 jaar geleden gedaan heb eigenlijk. Best handig een goed werkend geheugen, zeker op school. 1 keer boek lezen wat voldoende voor me, maar dat werkt helaas bij stof die ik leuk vind. Kan een toegepaste algebra 30 keer lezen, maar dat werkt dan weer niet. Maf ding zo'n geheugen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat je nog weet wat je dit jaar hebt gedaanDaarvoor moet ik echt heeeeel diep na gaan denken
Maarja wel jammer dat je terugkijkt naar de negatieve dingen. Toch jezelf maar dwingen om ook naar de leuke dingen te kijken
Selectief hequote:Op donderdag 25 december 2008 16:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik kan je ook nog vertellen wat ik 5 jaar geleden gedaan heb eigenlijk. Best handig een goed werkend geheugen, zeker op school. 1 keer boek lezen wat voldoende voor me, maar dat werkt helaas bij stof die ik leuk vind. Kan een toegepaste algebra 30 keer lezen, maar dat werkt dan weer niet. Maf ding zo'n geheugen.
maar niet bewust selectief.. Ik wil helemaal niet herinneren dat ik 8 jaar geleden dol verliefd op iemand was, en dat het niet wederzijds was maar dat ze de aandacht wel leuk vond en dus net deed alsof ze dat wel was,quote:
Haha, nee joh. Zo erg ben ik nu ook weer nietquote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb je zo'n slagersnummertjes ding bij je voordeur hangen? Want je hebt hier al gemeld dat je een leuke auto hebt, een snelle blik op je fotoboek heeft me geleerd dat je een leuk bijpassend gezicht hebt. Moet helemaal goed komen lijkt me danWaarbij ik even aan wil tekenen dat ik het leuke gezicht een stuk belangrijker vind dan je auto, want... tja... Ik zie liever een mooi en lief gezicht als ik wakker wordt
![]()
![]()
(tot zover het gekwaak weer voor nu, straks weer verder.. Nu eerst even kijken of ik nog iets te drinken kan vinden hier zo)
Het gaat mij juist om het totaalpakket of iemand aantrekkelijk is, daar hoort zowel uiterlijk als karakter bij. Er zijn voor mij op dit moment niet zoveel vrouwen die op beide punten erg hoog scoren.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Enne boxje, tuurlijk is een leuke binnenkant zeker zo belangrijk, zo niet belangrijker. Alleen op een rare manier is het toch een ander soort compliment als je tegen een meisje verteld "Hoi, ik vind dat je echt een mooie binnenkant hebt", dat is hetzelfde als tegen ouders van een lelijk kind vertellen dat het wel een erg lief kind is
Hoelang ben jij eigenlijk nu single ?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee joh. Zo erg ben ik nu ook weer niet
Ik heb wel dingen gedaan dat ik weleens denk; Eehhhhh... Maar dat is nu niet meer.
6 jaar geleden in een boze bui een eigen forum opgezet omdat ik het niet eens was met GoT, en nu in die niche redelijk succesvol ben, en dat nu zelfs sites als fok een fotosektie hebben.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
En kwaak wat zijn dan van de afgelopen jaren de hoogtepunten?
Kijk aanquote:Op donderdag 25 december 2008 16:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Het vreemde is alleen dat ik van die hoogtepunten niet meer precies weet wanneer het was.
maar cue schat, ik vertelde toch al dat het niet alleen maar negatief was wat er onthouden wordtquote:Op donderdag 25 december 2008 16:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk aan![]()
![]()
![]()
Wanneer het precies gebeurde maakt ook niet echt uit. Het is gebeurd, het was/is mooi en zo ga je verder
Nee klopt, maar ik zorg er even voor dat je ook even aan het einde van het jaar de goede dingen nalooptquote:Op donderdag 25 december 2008 16:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maar cue schat, ik vertelde toch al dat het niet alleen maar negatief was wat er onthouden wordt
wie niet hequote:Op donderdag 25 december 2008 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee joh. Zo erg ben ik nu ook weer niet
Ik heb wel dingen gedaan dat ik weleens denk; Eehhhhh... Maar dat is nu niet meer.
Dat dus...quote:
Waar woon je?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:22 schreef Murmeli het volgende:
annie is om 18.10 op rtl 5 dacht ik. vanavond ook nog sound of music, half 9 rtl 4 dacht ik. om in het truttige genre te blijven.
je mag guus komen luisteren hoor
oja dan doe je een beetje hetzelfde als ik.
heb je wel een beetje lekkers te eten in huis en zit je niet in een kertdip ofzo?
JM wat heb je gegeten? kan nooit zo lekker zijn als mijn eten
Ik zit nooit in een kerstdip, rond kerst is er meer dan genoeg te doen qua uitgaan. Ik zit wel in een dip wat betreft het leren van mijn tentamensquote:Op donderdag 25 december 2008 17:22 schreef Murmeli het volgende:
annie is om 18.10 op rtl 5 dacht ik. vanavond ook nog sound of music, half 9 rtl 4 dacht ik. om in het truttige genre te blijven.
je mag guus komen luisteren hoor
oja dan doe je een beetje hetzelfde als ik.
heb je wel een beetje lekkers te eten in huis en zit je niet in een kertdip ofzo?
JM wat heb je gegeten? kan nooit zo lekker zijn als mijn eten
Enschedequote:Op donderdag 25 december 2008 17:40 schreef Murmeli het volgende:
CG; Rotterdam... jij?
Hmmm ja dat eten klaarmaken is het probleem ja. Vandaar mijn kant en klare sushi van appie heijn. Maar ik moet zo ook nog avondeten, op alleen sushi kan ik niet leven.... Maar pasta kan ook errug lekker zijn. Ik ga zo nog een lekkere salade maken met olijven en fetajammie (en nog meer spul erin natuurlijk)
JM: dat klinkt lekker, vooral die wijn, whahaha. nee hoor de rest zou er bij mij ook wel ingaan.
Aah kijk, het scheelt dan weer dat jij me niet leuk vindtquote:Op donderdag 25 december 2008 18:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dat hoor ik vaker , ja.
maar dan van vrouwen die ik leuk vind
Gewoon bellen, hup van je luie reet afkomenquote:Op donderdag 25 december 2008 18:02 schreef John.Milton het volgende:
Wat ben ik toch enorm lui als ik gegeten heb
Moet eigenlijk nog een vriend op Bonaire bellen, maar dat ben ik al een dik uur aan het uitstellen.
Meer dan een jaar... Hahaquote:Op donderdag 25 december 2008 16:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk nu single ?
Zodra je stopt kerst met je familie te vierenquote:Op donderdag 25 december 2008 18:12 schreef RealZeus het volgende:
Kerst![]()
Bij mijn vader maakt de tweeling van mijn zus er een bende van en bij mijn moeder zit mijn halfbroertje de Kerstsfeer te verzieken.
Echt, wanneer heb ik nou eens een gezellige Kerst?
quote:Op donderdag 25 december 2008 18:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zodra je stopt kerst met je familie te vieren
Gewoon vol van de kerstgedachte ze een goede pedagogische trap vol in het kruis geven. Makkelijk tochquote:Op donderdag 25 december 2008 18:12 schreef RealZeus het volgende:
Kerst![]()
Bij mijn vader maakt de tweeling van mijn zus er een bende van en bij mijn moeder zit mijn halfbroertje de Kerstsfeer te verzieken.
Echt, wanneer heb ik nou eens een gezellige Kerst?
quote:Op donderdag 25 december 2008 18:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben vanavond alleen en morgen ook de hele dag, ik zit er eigenlijk op dit moment best wel mee
Guus meeuwis kort op tvquote:
Nodig wat vrienden uit. Ik ga vanavond ook weer gewoon uit, dat moet ook wel na zo'n dag vol cliché-films en eten met familie.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je niks leuks te doen dan, in je eentje?
Ik vermaak me wel hoor. Maar mijn vrienden hebben dus elke avond en dag wat te doen met familie..quote:Op donderdag 25 december 2008 19:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nu zit ik Annie te kijken. Komt straks nog een vriendin mee kijken, daarna sound of music.quote:
Je vermaakt je dus welquote:Op donderdag 25 december 2008 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nu zit ik Annie te kijken. Komt straks nog een vriendin mee kijken, daarna sound of music.
druk vandaag
Nog geen trek ook, zit vol van de sushi. heb jij al gegeten?
quote:Op donderdag 25 december 2008 19:10 schreef John.Milton het volgende:
Je moet met kerst (en eigenlijk altijd) gewoon doen waar je zin in hebt.
Dank jequote:Op donderdag 25 december 2008 19:08 schreef Murmeli het volgende:
Eet smakelijk meis!
ja precies, ik ga eten als ik trek heb...
Heerlijk he kerst, hahaha
Gamen en film kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:10 schreef John.Milton het volgende:
Je moet met kerst (en eigenlijk altijd) gewoon doen waar je zin in hebt.
Hoop het voor je! komt zo een vriendin bij mij truttige films kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je
Idd! je bent niet aan tijd gebonden![]()
AbsoluutIk heb nog een kleine wens dat een vriendin vanavond nog besluit mee uit te gaan.. maar ik gok van niet
quote:Op donderdag 25 december 2008 19:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoop het voor je! komt zo een vriendin bij mij truttige films kijken
voor stappen ben ik nog te ziek....
Ik weet alleen nog niet welke, of welk genrequote:
Mooi zoquote:Op donderdag 25 december 2008 19:34 schreef Murmeli het volgende:
Nee met oud en nieuw ben ik wel beter denk ik, ben al sinds zondaag ziek, maar het gaat steeds beter. Nu vooral nog verkouden en keelpijn. Gaat goedkomen. Morgen kerstdinertje gaat ook wel lukken denk ik.
Hmmm balen dat je vriendin ws niet mee gaat. Misschien kan je dr omkopen?Anders toch maar gewoon de sound of music gaan kijken
Jij wel dan? Je bent uit '75, en je zit op 1e kerstdag alleen.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2008 18:45 schreef Murmeli het volgende:
met vrienden kan ook nog he...
Die van mijn zus zijn twee.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gewoon vol van de kerstgedachte ze een goede pedagogische trap vol in het kruis geven. Makkelijk toch
quote:Op donderdag 25 december 2008 20:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Laat me raden: ze hebben allemaal een vriendin?
Zo lang toch al weer, had ik niet verwachtquote:
Die van twee stop je gewoon even in de oven of de vrieskist. Die van dertien, dat magquote:Op donderdag 25 december 2008 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die van mijn zus zijn twee.![]()
En mijn halfbroertje dertien.
quote:Op donderdag 25 december 2008 20:31 schreef Elegy het volgende:
Het wordt de komende dagen lekker fris trouwens
Ik hoop weer eens te kunnen schaatsen. Lang geleden dat ik ijshockey gespeeld heb op natuurijs.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:31 schreef Elegy het volgende:
Het wordt de komende dagen lekker fris trouwens
Dat kan ook tijdens de filmquote:Op donderdag 25 december 2008 20:55 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Tijd om eten en drinken te halen, naar de WC gaan, onzinning fokken.
Zit je daarmee?quote:Op donderdag 25 december 2008 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij wel dan? Je bent uit '75, en je zit op 1e kerstdag alleen.
GGGquote:
tuurlijk want we zijn boven de 30 en dan hoor je al jaren bijdezelfde schoon familie over de vloer te komen namelijkquote:
Gelukkig welquote:
Nee, gewoon de red light district van internet...quote:
Hoewel ik haar niet mijn bed uit zou schoppen (als ze netjes de afwas gedaan heeft, that is) vind ik er toch niet zoveel aan. Gewoon de zoveelste generieke amerikaanse blonde pornosnol.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
NSFWquote:Op donderdag 25 december 2008 21:48 schreef Elegy het volgende:
Nee, eerder naar onschuldig ogende Met-Art meisjes
...waar je natuurlijk de meest ranzige dingen mee doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dat idee?
Danea, Paris![]()
Ja sorry ik val voornamelijk op blond![]()
Die zou ik wel doen hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik niet altijdquote:Op donderdag 25 december 2008 22:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
He waar zijn je rode wangetjes nou gebleven??
Ik kan het nogquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar zal ik er even in knijpen![]()
Of bedoelde je je andere wangen?
quote:
En jij bent z'n oppasser?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op je voorhoofd, sorry dat rainsedanman weer vervelend is.... Soms vergeet ie zijn pilletjes te slikken en dan doe ie dit soort dingen.. Hij bedoelt het niet kwaad, maar weet nu eenmaal niet beter.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tuurlijk want we zijn boven de 30 en dan hoor je al jaren bijdezelfde schoon familie over de vloer te komen namelijk
Sja ze zijn zeldzaam, maar ze bestaan echt hoor, singles van boven de 30quote:Op donderdag 25 december 2008 21:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tuurlijk want we zijn boven de 30 en dan hoor je al jaren bijdezelfde schoon familie over de vloer te komen namelijk
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:altijd als ik je naam zie automatic_ dan ga ik dat nummer van Elize zingen
Is zijquote:Op donderdag 25 december 2008 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]Elize
A|utomatic is in mijn hoofd een lentenummer.(voorjaar 2004)
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sja ze zijn zeldzaam, maar ze bestaan echt hoor, singles van boven de 30
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak doet een dansje met murmeli![]()
Wat denk je? zouden we als ouwe 30+ singles op de WWF bedreigde diersoorten lijst mogen en zo een bak subsidie binnen trekken waar we gewoon van kunnen overleven in een warm land??
Ook wel zielig..quote:Op donderdag 25 december 2008 23:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee niet echt hoor, want dan liet ik hem weer opsluiten op de gesloten afdeling.
quote:
Daarom is het juist zieligquote:Op donderdag 25 december 2008 23:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor als ie elke dag zijn groene en roze pil slikt merkt ie daar helemaaaaal niets van
vind je? ik vind het zieliger als ie heel de tijd mijn zijn hoofd tegen de matrassen op de muur aan beuken is terwijl hij scandeerd dat ie in de verkeerde wangetjes wil knijpenquote:
Maar dan is hij er nog wel bij .. en kan ie nog in z'n eigen wereldje leven.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vind je? ik vind het zieliger als ie heel de tijd mijn zijn hoofd tegen de matrassen op de muur aan beuken is terwijl hij scandeerd dat ie in de verkeerde wangetjes wil knijpen
Monopolie, Triviant, Rummikub en Triominosquote:Op donderdag 25 december 2008 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dieimpliceert dat het niet bij Rummikub en Scrabble is gebleven.
dat andere wereldje heeft ook mooie kleuren het is net een amazing technicolor dreamcoat daar.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan is hij er nog wel bij .. en kan ie nog in z'n eigen wereldje leven.
Ik mis sjoelenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Monopolie, Triviant, Rummikub en Triominos
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Monopolie, Triviant, Rummikub en Triominos
Maar het is niet zijn wereldje.. Dus zieligquote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef kwaakvaak het volgende:
dat andere wereldje heeft ook mooie kleuren het is net een amazing technicolor dreamcoat daar.
dat maakt teveel geluidquote:
? te veel geluid voor wat ?quote:
Gewoon lawaai.. pijn aan je oren enzoquote:
En dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat andere wereldje heeft ook mooie kleuren het is net een amazing technicolor dreamcoat daar.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon lawaai.. pijn aan je oren enzo
maar maar oude mensen spelen het zelfsquote:Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon lawaai.. pijn aan je oren enzo
Nou ga je gang * mrbox wacht geduldigquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sjoelen jullie met bakstenen in een glazen sjoelbak of zo?
quote:
Ik zeg ook dat het veel lawaai maakt. Incl geschreeuw van pijn enzoquote:Op donderdag 25 december 2008 23:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]Het lijkt me zo'n rotzooi geven.
En je haalt je handen open als je de stenen weer uit de puntenvakjes moet vissen.
ow gezellig een dansjequote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak doet een dansje met murmeli![]()
Wat denk je? zouden we als ouwe 30+ singles op de WWF bedreigde diersoorten lijst mogen en zo een bak subsidie binnen trekken waar we gewoon van kunnen overleven in een warm land??
klinkt goed!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow gezellig een dansje
ja toch!? die WWF lijst, ik ga in januari alvast kijken in Maleisie of dat een goed oord is voor ons vrijgezelle dertigers... ga je mee?
Jups! Ben er 4 weken, dus moet genoeg kunnen zien daar!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
klinkt goed!ga je een rondtrip doen in Maleisie?
koel!!! lijkt me een prachtig gebied om te fotograferen en gewoon op je af te laten komen als gebied!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jups! Ben er 4 weken, dus moet genoeg kunnen zien daar!
@Cue:slaap lekker!!
Me too!! Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koel!!! lijkt me een prachtig gebied om te fotograferen en gewoon op je af te laten komen als gebied!
*jaloers is*
Ik was bij familiequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Me too!! Ben erg benieuwd!
@automatic_ Je bent niet zo lang weggeweest volgens mij? Dat was niet stappen of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |