Mijn relatie is niet illegaal!quote:Op donderdag 25 december 2008 08:54 schreef kwaakvaak het volgende:
(en die paar illegale relatiehebbende meelezers)
Dat is Veluws!quote:Op donderdag 25 december 2008 10:12 schreef Q. het volgende:
Ik ben gisteren heel stoer naar de kerk geweest. Hoe single is dat?
quote:
Ik ben nu dan ook op de Veluwe!quote:
Koorknaapjes zijn een katholiek iets, het was een protestante kerk.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Q, das niet single hoor. Met jou zijn er nog veel meer mensen naar de kerk geweest. Tenzij je de hoop had een koorknaapje te scoren, dan is het tja..
Mensen die alleen met Kerst naar de kerk gaan zijn vooral huichelaars. Niet dat dat veel scheelt met Veluws natuurlijk...quote:
Haha, nee hoor was alles behalve een stomme zetquote:Op donderdag 25 december 2008 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
cue, wat een zelfbeheersing, wat een controle... wat een potentiele domme zet :p
Q, das niet single hoor. Met jou zijn er nog veel meer mensen naar de kerk geweest. Tenzij je de hoop had een koorknaapje te scoren, dan is het tja..
Hehequote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef mrbox het volgende:
Zo automatic_ is een vermogende dame, student met een 207
GEEN kerstliedjes zingen Gari!quote:
Precies, potato, potato.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die alleen met Kerst naar de kerk gaan zijn vooral huichelaars. Niet dat dat veel scheelt met Veluws natuurlijk...
En ik dacht dat ik een kutkerst tegemoet zou gaanquote:
Medestander!quote:
Die zelf ook veel te lang op de Veluwe gewoond heeft ja.quote:
Als je maar niet naar de kerk bent geweest gister en de rest van het jaar niet. Dan vind ik het al lang best!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:29 schreef Kluts het volgende:
Die zelf ook veel te lang op de Veluwe gewoond heeft ja.
Wat is daar vaag aan.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar men m'n gedachten waren nog nooit zo vaag. Tis een leuke jongen maar zal er nooit wat mee krijgen. ?Maar m'n gedachten hielden maar niet op met; kruip ertegenaan, spring erbovenopBest vermoeiend en vaag als je brak bent
Mij krijg je met geen stok een kerk in.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niet naar de kerk bent geweest gister en de rest van het jaar niet. Dan vind ik het al lang best!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |