Mijn relatie is niet illegaal!quote:Op donderdag 25 december 2008 08:54 schreef kwaakvaak het volgende:
(en die paar illegale relatiehebbende meelezers)
Dat is Veluws!quote:Op donderdag 25 december 2008 10:12 schreef Q. het volgende:
Ik ben gisteren heel stoer naar de kerk geweest. Hoe single is dat?
quote:
Ik ben nu dan ook op de Veluwe!quote:
Koorknaapjes zijn een katholiek iets, het was een protestante kerk.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Q, das niet single hoor. Met jou zijn er nog veel meer mensen naar de kerk geweest. Tenzij je de hoop had een koorknaapje te scoren, dan is het tja..
Mensen die alleen met Kerst naar de kerk gaan zijn vooral huichelaars. Niet dat dat veel scheelt met Veluws natuurlijk...quote:
Haha, nee hoor was alles behalve een stomme zetquote:Op donderdag 25 december 2008 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
cue, wat een zelfbeheersing, wat een controle... wat een potentiele domme zet :p
Q, das niet single hoor. Met jou zijn er nog veel meer mensen naar de kerk geweest. Tenzij je de hoop had een koorknaapje te scoren, dan is het tja..
Hehequote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef mrbox het volgende:
Zo automatic_ is een vermogende dame, student met een 207
GEEN kerstliedjes zingen Gari!quote:
Precies, potato, potato.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die alleen met Kerst naar de kerk gaan zijn vooral huichelaars. Niet dat dat veel scheelt met Veluws natuurlijk...
En ik dacht dat ik een kutkerst tegemoet zou gaanquote:
Medestander!quote:
Die zelf ook veel te lang op de Veluwe gewoond heeft ja.quote:
Als je maar niet naar de kerk bent geweest gister en de rest van het jaar niet. Dan vind ik het al lang best!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:29 schreef Kluts het volgende:
Die zelf ook veel te lang op de Veluwe gewoond heeft ja.
Wat is daar vaag aan.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar men m'n gedachten waren nog nooit zo vaag. Tis een leuke jongen maar zal er nooit wat mee krijgen. ?Maar m'n gedachten hielden maar niet op met; kruip ertegenaan, spring erbovenopBest vermoeiend en vaag als je brak bent
Mij krijg je met geen stok een kerk in.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niet naar de kerk bent geweest gister en de rest van het jaar niet. Dan vind ik het al lang best!
Inderdaad, dat mag altijdquote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is daar vaag aan.
Je wilt geen relatie met hem maar een keer vreselijk neuken had wel gemogen.
Normaal denk ik niet zoquote:Op donderdag 25 december 2008 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is daar vaag aan.
Je wilt geen relatie met hem maar een keer vreselijk neuken had wel gemogen.
Zat vrouwen waarbij ik dat ook wel heb.
Aah kom kerst is leuk, lekker eten, hele dag slechte films op de tv, kerstboom...quote:
Afgezien van de kerstboom klinkt het voor mij als een normale dag in het leven...quote:Op donderdag 25 december 2008 13:37 schreef mrbox het volgende:
Aah kom kerst is leuk, lekker eten, hele dag slechte films op de tv, kerstboom...
En de kerstboom kan je neerzetten wanneer je maar wil (mits neppert tenminste)quote:Op donderdag 25 december 2008 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van de kerstboom klinkt het voor mij als een normale dag in het leven...
Nee, maar als het lang geleden is en je was stiekem al in the mood en nog een beetje alcohol er bij, dan ben ik zelf ook wat minder kieskeurig.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Normaal denk ik niet zoDaarom erg vaag. tenmiinste niet in die mate en niet speciaal door hem.
quote:
Met de gedachtes is ook niks mis mee hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar als het lang geleden is en je was stiekem al in the mood en nog een beetje alcohol er bij, dan ben ik zelf ook wat minder kieskeurig.
Wat heb jij dan een goed levenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van de kerstboom klinkt het voor mij als een normale dag in het leven...
Soms mag datquote:
Absoluut!quote:
Wow!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef Kluts het volgende:
Ik ga zo iets heel sociaals doen:
Met een dinnetje even mee een kopje koffie doen bij haar revaliderende oma.
De kerstgedachte.
Mijn favoriet.quote:
Kijk zo hoort hetquote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef Kluts het volgende:
De kerstgedachte.
Dat dacht ik. Voor mij een kleine moeite, en de betreffende oma en vriendin weer blij, dus ik ben wel weer kersterig bezig, dacht ik zo.quote:
Ik ben niet altijd een losgeslagen blowende nymfo.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk zo hoort hetWel afgeven op kerst maar ondertussen
Zeker een psychologie studentequote:
Uhuh, je bent dan heeeel goed bezigquote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Voor mij een kleine moeite, en de betreffende oma en vriendin weer blij, dus ik ben wel weer kersterig bezig, dacht ik zo.
Ik ga zo maar weer eens afreizen naar mijn ouders, in het kader van de kerstgedachte is dat ook heel barmhartig.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef Kluts het volgende:
De kerstgedachte.
Dan denk je idd wel vanquote:Op donderdag 25 december 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met de gedachtes is ook niks mis mee hoorMaar het voelde allemaal heel vreemd aan haha.
Met Kerst niet, zoals het hoort. Of in ieder geval KD#1 niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet altijd een losgeslagen blowende nymfo.
En wat voor 1quote:Op donderdag 25 december 2008 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan denk je idd wel vanTF
Maar dan had je wel een Kerstwip gehad.
Hey welkomquote:
goedquote:Op donderdag 25 december 2008 13:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey welkomhoe is jou kerst als single ?
Tja je gaat het nu niet meer weten he, gemiste kansquote:Op donderdag 25 december 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat voor 1een erg slechte omdat hij aardig brak was
Je moet helemaal nietsquote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed![]()
of moet ik nu klagen dat ik single ben met kerst?![]()
ik vind het niet zo erg hoor
Jij ookquote:
Ik hoef het ook niet te weten.. Seks met brakke mensen dat zal wss ook brakke seks opleveren, waar ik geen zin in hebquote:Op donderdag 25 december 2008 13:58 schreef mrbox het volgende:
Tja je gaat het nu niet meer weten he, gemiste kans![]()
Garissterquote:Op donderdag 25 december 2008 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Met Kerst niet, zoals het hoort. Of in ieder geval KD#1 niet.
Dan duurt het misschien wel langer voor hij klaar komt en heb jij er dus langer plezier van.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat voor 1een erg slechte omdat hij aardig brak was
Wat? Dat hij brak was of dat zijn piemel tijdelijk buiten dienst was?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hij heeft het zelfs zelf nog gezegd
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed![]()
of moet ik nu klagen dat ik single ben met kerst?![]()
ik vind het niet zo erg hoor
Dat hij brak was en dat er van seks echt niks zou komenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat? Dat hij brak was of dat zijn piemel tijdelijk buiten dienst was?
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hij brak was en dat er van seks echt niks zou komen
hahahaha je signalen waren helder dusquote:Op donderdag 25 december 2008 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hij brak was en dat er van seks echt niks zou komen
Nee dank je..quote:Op donderdag 25 december 2008 14:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet slim, daar ging jullie beider kans op seks.
Je had natuurlijk kunnen zeggen:"Eerst zien , dan geloven."
Hhahaa nou dat ook niet, want ik was in m'n hoofd dus nogal vaag.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahaha je signalen waren helder dus
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dank je..
Als iemand brakheid uitstraalt en ziet dat hij er weinig van zal bakken. Ga ik er niet even bovenop om vervolgens te constateren dat het brakke seks is
Dat is vaag ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hhahaa nou dat ook niet, want ik was in m'n hoofd dus nogal vaag.
Maar ik droomde er eerst over, en dat kwam kort even te sprakeVandaar z'n antwoord
Ik ben blij dat ik je een komisch beeld heb kunnen gevenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het voor me. Cue duikt er bovenop.
* frotfrot
"Nee, laat maar, dit is echt helemaal niks."
Die jongen:![]()
Mijn piemel, wat doe je (vooral niet)
Ach seks in mijn dromen is niet heel erg vreemd. En tja icm met vrienden komt gewoon doordat je ze kort darvoor gesproken hebt of het een keer in je hoofd rondspookte (al ging de gedachte niet om seks ofzo). Dromen zijn samengeraapte stukjes en dan toevallig aan elkaar verbonden, levert erg leuke dingen op soms.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is vaag ja.
Ik heb ook een gedroomd dat ik seks had met een goede vriendin van mij. Dan word je echt heel raar wakker en de eerste vraag is bij mij altijd:"Hoe kom ik hier in de vrede op??"
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je een komisch beeld heb kunnen geven
Maar het zou eerder zijn van
*Cue duikt erbovenop
Die jongen denkt: huh
Cue probeert er wat actie in te krijgen
Jongen heeft zoiets van.. ik ben brak, ga er maar weer vanaf
Ik vond het helemaal niet leuk, het is een mooie meid dus dan had ik het liever echt gehad.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach seks in mijn dromen is niet heel erg vreemd. En tja icm met vrienden komt gewoon doordat je ze kort darvoor gesproken hebt of het een keer in je hoofd rondspookte (al ging de gedachte niet om seks ofzo). Dromen zijn samengeraapte stukjes en dan toevallig aan elkaar verbonden, levert erg leuke dingen op soms.
Haha tja.. Zal het dan toch aan mij liggenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:12 schreef RealZeus het volgende:
Hij is homo, ik kan me niet voorstellen dat ik een vrouw mijn bed uit zou trappen.
Ja, jij.quote:Op donderdag 25 december 2008 @ 14:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hij is homo, ik kan me niet voorstellen dat ik een vrouw mijn bed uit zou trappen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha tja.. Zal het dan toch aan mij liggen
Maar nu heb je wel iets gehadquote:Op donderdag 25 december 2008 14:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet leuk, het is een mooie meid dus dan had ik het liever echt gehad.
Seksdromen
Word je nog geil wakker ook.
Dat is heel normaal.quote:Op donderdag 25 december 2008 @ 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ook een gedroomd dat ik seks had met een goede vriendin van mij.
quote:
Dromen is niet iets hebben, want je wordt wakker en er is niemand.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel iets gehadEn het was vast goed ook
Och verschrikkelijk, liever geil wakker worden dan geil in de avond
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]bevestig je het ook nog!!
Van jou hoef ik geen knuffel
Ochtendgeilheid gaat sneller overquote:Op donderdag 25 december 2008 14:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dromen is niet iets hebben, want je wordt wakker en er is niemand.
Wat maakt aviondgeiheid of ochtendgeilheid nou uit?
Oh ja?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ochtendgeilheid gaat sneller over
Niet?quote:
Van het formaat "dat past sowieso al nooit in mijn bed" ?quote:Op donderdag 25 december 2008 @ 14:18 schreef mrbox het volgende:
Midden in de nacht wakker worden van geilheid is irritant, probeer dan maar weer in slaap te geraken![]()
En ik kan zo wel een aantal dames opnoemen die ik uit mijn bed zou schoppen![]()
* zingt:quote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef mrbox het volgende:
Midden in de nacht wakker worden van geilheid is irritant, probeer dan maar weer in slaap te geraken![]()
En ik kan zo wel een aantal dames opnoemen die ik uit mijn bed zou schoppen![]()
Misschien heeft hij een heel groot bed.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Van het formaat "dat past sowieso al nooit in mijn bed" ?
Nee omdat het gevoel daar niet goed genoeg bij isquote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Van het formaat "dat past sowieso al nooit in mijn bed" ?
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha tja.. Zal het dan toch aan mij liggen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |