Op zich zou een Creme Brulee brander dan van te pas komen....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, wel fijn dat je hem ergens kan begraven.
Ik heb ooit eens gehad dat ik geen mogelijkheid zag om een konijntje te begraven in hardbevroren grond. Dat afgeven van het doosje bij de dierenarts, bah! Alsof je het meegeeft met de vullis (wat natuurlijk ook zo is). Schep hem maar lekker onder een boompje.
Die hadden we wel!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich zou een Creme Brulee brander dan van te pas komen....
-edit- voor de bevroren ondergrond.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich zou een Creme Brulee brander dan van te pas komen....
-edit- voor de bevroren ondergrond.![]()
Why?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn moeder spoelde goudvissen altijd door de WC. Maarja, vissen piepen niet als je ze 's ochtends gaat voeren. Een van de redenen waarom sommige vegetariers wel vis eten.
Wat naar. Ik zou ook niet weten wat ik met vissen zou moeten die kennelijk ziek zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Halfdode goudvissen, dude.Van die visjes die de grootste deel van de tijd op hun zij zwemmen. We hadden zelfs een keer een goudvis met een soort van zweer aan de zijkant, die van pijn af en toe de kom uit sprong. Moesten we een netje hangen boven de kom.
oh, t missen is op dit moment niet t grootste verdriet. Oma vooral. Ik realiseer me vooral dat ik haar waarschijnlijk voor het laatst zie als ik naar Zweden ga straks in januari. En het is ontzettend moeilijk d'r zo depressief te zien. Ze heeft amper 5 zinnen gesproken vandaag....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Nynke, kop op en je gaat al snel richting Duitsland toch? Richt je daarop. Je kan verder niet veel meer doen dan heel hard genieten van het leven.
Ik las: "Vijftig maanden zwanger"quote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Dude van mijn stiefmama heb ik van Adriaan Groen meegekregen:
-vijftig maanden zwaar, notities van een memisa-arts
en
-trommelhart
Van Yvonne Keuls: mevrouw mijn moeder.
Ben benieuwd
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan nog liever de koekenpan ter hand nemen.
Wat ontzettend moeilijk moet dat zijn Nynkequote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, t missen is op dit moment niet t grootste verdriet. Oma vooral. Ik realiseer me vooral dat ik haar waarschijnlijk voor het laatst zie als ik naar Zweden ga straks in januari. En het is ontzettend moeilijk d'r zo depressief te zien. Ze heeft amper 5 zinnen gesproken vandaag....
Ze heeft misschien al afscheid genomen Nynke.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, t missen is op dit moment niet t grootste verdriet. Oma vooral. Ik realiseer me vooral dat ik haar waarschijnlijk voor het laatst zie als ik naar Zweden ga straks in januari. En het is ontzettend moeilijk d'r zo depressief te zien. Ze heeft amper 5 zinnen gesproken vandaag....
die vis neermeppen natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en wat precies wil je dan met die koekenpan doen?!
Op de visjes slaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en wat precies wil je dan met die koekenpan doen?!
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las: "Vijftig maanden zwanger"![]()
Mevrouw mijn moeder heb ik volgens mij ooit gelezen, maar dan al een hele tijd geleden!
Dat is zekerquote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat moet jij straks met een bezwaard gevoel dan afscheid nemen van je omaquote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
Wat is er mis met gewoon in de kom laten sterven? Er op slaan lijkt me....yuck. Straks barst ie open of zo!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Op de visjes slaan.![]()
Als ze ziek zijn dus hè? Met van die kom-uit-spingende zweren waar steer het over had.
Ik zou ze liever platslaan dan door de plee spoelen. Dat was het dilemma.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon in de kom laten sterven? Er op slaan lijkt me....yuck. Straks barst ie open of zo!
ik visualiseer....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon in de kom laten sterven? Er op slaan lijkt me....yuck. Straks barst ie open of zo!
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon in die koekenpan braden.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou ze liever platslaan dan door de plee spoelen. Dat was het dilemma.
Nee ik ook niet in een kom.. Wel in een grote ruime bak met plantjes..quote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik laat zo'n visje liever gewoon sterven in z'n eigen kommetje en als er andere vissen bij in zitten even apart in een bakje water. Pletten of naar het riool sturen, pffff. (ik zou denk ik niet eens een visje in een kommetje hebben willen, arme beestjes)
Niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ik heb geen cavia. Ook nooit gehad.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wed dat Golfer niet z'n eigen cavia opeet.....
Hij is er niet meer.....? neem ik aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Toen ik op kamers zat had ik een goudvis waar ik aardig wat avonturen mee heb beleefd, w.o.:
Was ik kom aan het soppen, het beestje in de wasbak ernaast gedaan....kommetje lekker wild boenen en kijk ik in de andere wasbak waar visje inzat, lag er dus een berg sop bovenop![]()
Ook heb ik meerdere keren de kom omgestoten en lag dat beestje daar te spartelen en ik zo van: Ohh visje, Ohhhh visje.
Ogen dicht (want durfde 'm eik niet vast te pakken), vis grijpen en terug in het resterende laagje water wat nog in de kom zat gooien
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon in die koekenpan braden.
Cavia schijnt trouwens ook in Zuid-Amerika tot de lekkernijen te behoren.
krom ruggetje van het rondjes zwemmenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef kres het volgende:
[..]
Hij is er niet meer.....? neem ik aan?
En wat was zijn final blow???
Jaa die goldy's zijn sterke rakkers...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
krom ruggetje van het rondjes zwemmen![]()
beestje heeft het btw zo'n anderhalf jaar gedaanwas een bikkel
Zalig kerstfeest, Steerquote:
Vissen in een kommetje kan ik inderdaad ook niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik laat zo'n visje liever gewoon sterven in z'n eigen kommetje en als er andere vissen bij in zitten even apart in een bakje water. Pletten of naar het riool sturen, pffff. (ik zou denk ik niet eens een visje in een kommetje hebben willen, arme beestjes)
Nee, ben aan de cavia's gegaanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:02 schreef kres het volgende:
[..]
Jaa die goldy's zijn sterke rakkers...
Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen want daar ben je zelf ook achtergekomen![]()
Geen watervriendjes meer voor jou?
Wat Steer zegtquote:
Flikker op met je kerst.quote:
* Stereotomy gerustgesteld is nu.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dikke kerstkussen voor iedereen![]()
Steer je brillen zijn btw erg tof, staan je goed
Miami Vice in een vissenbak.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Al had ik ooit een sonny en crockett toen ik klein was. Maar wel in een vierkante bak en met een speedboot op de bodem om in te schuilen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gerustgesteld is nu.![]()
En een kasteel met een ophaalbrug.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vissen in een kommetje kan ik inderdaad ook niet over mijn hart verkrijgen.
Al had ik ooit een sonny en crockett toen ik klein was. Maar wel in een vierkante bak en met een speedboot op de bodem om in te schuilen.
How cool is that ?!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ze kwamen hier zingen en ik kreeg een cadeautje omdat ik moet werken met kerst![]()
(allemaal snoep en bifiworstjes en een mars en chips)
quote:
PICS!?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dikke kerstkussen voor iedereen![]()
Steer je billen zijn btw erg tof, staan je goed
Je hebt snel geëdit hè??quote:Op donderdag 25 december 2008 00:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Trut!! Ik ging nog terugscrollen ook of ik dat echt zo had opgeschreven
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Freeze!"
En dat in een tropische bak.
van je billen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij had toch al pics gezien?
Veel plezier met de vodka.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Denk dat ik zo die stoofpeertjescocktail eens ga maken....mot toch ff voorpoeven voor morgen
O leuk Bluezz, een digitale fotolijst!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Miami vis
Nynke, sterkte meis
Kerstkadootje die we kregen van de kids net even geinstalleerd, alleen die draad is leluk![]()
[ afbeelding ]
hipsquote:Op donderdag 25 december 2008 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Neem er maar eentje heurDaarna lekker naar bed
Ja, dat is het, maar wat geeft ie achterlijk veel lichtquote:Op donderdag 25 december 2008 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
O leuk Bluezz, een digitale fotolijst!(toch?)
Denk dat je dan een andere toppic moet zoeken.....quote:
Kan je hem niet dimmen...? Kan geloof ik ergens bij instelingen of zo...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat is het, maar wat geeft ie achterlijk veel licht
Hij is sterk ja....quote:
Tja, ik wil een gegeven paardje etc. maar of ik het echt leuk vind...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Ik vind aan die digitale fotolijstjes nix aansorry
Nou dat geeft verder niet maar of je even pica's plaatst van je bottom, dan is het even goede vrienden en praten we nerreges meer over.quote:
Jaa hij blijft hangen ja....quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
krijg 'm alleen nu niet meer uit mijn hoofd
Volgens mij kan je er via een sticky ook een programma'tje op laten lopen toch? Wel leuk om er zo je vakantiefoto's mee te laten zien aan bezoek.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja, ik wil een gegeven paardje etc. maar of ik het echt leuk vind...
Oh, ff kijken.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:26 schreef kres het volgende:
Kan je hem niet dimmen...? Kan geloof ik ergens bij instelingen of zo...
Sydney by night kwam voorbij jahquote:Op donderdag 25 december 2008 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
O leuk Bluezz, een digitale fotolijst!(toch?)
En is dat een sydney-foto?
Ouwe vi(e)speuk.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dat geeft verder niet maar of je even pica's plaatst van je bottom, dan is het even goede vrienden en praten we nerreges meer over.
Met een schildpadje als Castilloquote:
Kan je toch ook gewoon op de comp doen met slide-show?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er via een sticky ook een programma'tje op laten lopen toch? Wel leuk om er zo je vakantiefoto's mee te laten zien aan bezoek.
Ik vind het wel grappig voor een uurtje ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
Digitale fotolijstjes moet ik altijd om lachen![]()
Wrom nou weerquote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef borisz het volgende:
Digitale fotolijstjes moet ik altijd om lachen![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Met een schildpadje als Castillo![]()
Ik vind het wel humor zo'n lijstje ipv 1 foto opeens honderden tot duizenden foto's in dat lijstje.quote:
Wat ik nog wel mis is dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:39 schreef kres het volgende:
[..]
Wat ik nog wel mis is de
[ afbeelding ]Ik was zó verliefd op Don Johnson hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem wel tien brieven geschreven.
Snobs have more fun!
KLIK!
No way ??quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was zó verliefd op Don Johnson hè?
Heb hem wel tien brieven geschreven.
Maar waaruit bestaat die dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Die stoofpeertjescocktail is geniaal![]()
Stiefmama vond 'm ook verrukkelijk
You scare me....!!!quote:
Had de peertjes gestoofd in port en rode wijn met kaneelstokje en vanillesuiker.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar waaruit bestaat die dan?
(de cocktail, niet je stiefmam)
Like the way you think...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had de peertjes gestoofd in port en rode wijn met kaneelstokje en vanillesuiker.
Wat stoofpeertjes en kooksap met wat bronwater in de foodprocessor.
Wodka in een longdrinkglas en de stoofpeersap erbij doen,ijsblokjes.... roeren en drinken maar![]()
Damzz ik ben een held
The good old day'squote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Alhoewel...zoals dude zei: met wodka kan nix mislukken![]()
Voor de liefhebbers:
Ik ook.....quote:
Ach de kerstgedachte.....quote:
I can live with that......quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
6 jaar ouder dan dat jij bent
Vind hem wel gepast bij de 3FM actie....quote:
Of ik ben heel slecht in begrijpend smiley's lezen of ben je verlegen ??quote:
Klein bietje verlegen maarquote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef kres het volgende:
[..]
Of ik ben heel slecht in begrijpend smiley's lezen of ben je verlegen ??
My bad.....quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klein bietje verlegen maar
Had ik eerder vanaaf ookal gevraagd....zal hem wel aangetrokken hebben met rukgelukquote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef golfer het volgende:
kres, hoe kom jij opeens in deze SC terecht?
Kwam je wel vaker in CUL ofzo?
Hang gewoon rond... Kijk maar naar mijn foboquote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef golfer het volgende:
kres, hoe kom jij opeens in deze SC terecht?
Kwam je wel vaker in CUL ofzo?
En dat ik samenhang met een (maskara)klodder TROK hem over de streep?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Had ik eerder vanaaf ookal gevraagd....zal hem wel aangetrokken hebben met rukgeluk
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Alhoewel...zoals dude zei: met wodka kan nix mislukken![]()
Voor de liefhebbers:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat ik samenhang met een (maskara)klodder TROK hem over de streep?
Nee hoor, juist niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef kres het volgende:
Dit is dus een hele besloten "gemeenschap" ?
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat ik samenhang met een (maskara)klodder TROK hem over de streep?
juist niet, dit is 1 van de meest toegangbare SC'squote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef kres het volgende:
Ziekenhuis ??????quote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef Isabeau het volgende:
't is druk in het ziekenhuis op kerstavond. Jullie allemaal nog wakker?
Ja eindelijk eens een keer dat ik achter de comp zitquote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef Isabeau het volgende:
nog 1x, mocht je niet teruglezenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
juist niet, dit is 1 van de meest toegangbare SC'sZoals je wel hebt gemorken
Allemaal kerstmis slachtoffers die op de SEH langskomen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Nee dat is me onderhand wel duidelijk... Thanks....quote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef krakkemieke het volgende:
nee Kres,het is geen besloten gemeenschap.
Again....quote:
We gaan ook heel graag vreemd hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef kres het volgende:
Absoluut top2000 voor ons.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:30 schreef borisz het volgende:
Ik moet straks nog kiezen, top2000 of top serious request
De top 2000 begint meestal met van die suffe nummers.quote:
Beide... Kook graag maar dan op mijn eigen manier... Spicy as hell..quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan ook heel graag vreemd hoorWelkom!! Hoe zit het met je culinaire aspiraties, hou je van koken of van eten? Of van allebei?
Gelukkig maar, krakje, anders deed je toetsenbord gekquote:
Wat voor een keuken Kres?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef kres het volgende:
[..]
Beide... Kook graag maar dan op mijn eigen manier... Spicy as hell..
5 jaar ervaring in horeca..(keuken)
Dus ja ik kan me heel goed vermaken in de keuken...
Dat zijn juist de leukste, queen en avond etc denk ik van het zal wel. Juist die platen onderin zijn 8)quote:Op donderdag 25 december 2008 01:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De top 2000 begint meestal met van die suffe nummers.
met knof natuurlijk?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef kres het volgende:
Veel vlees.. Ook wel groente...
Mijn favo blijft Mexicaans.......
Iemand zin in een olijf ?
Heb een bakje vol..
Kijk een kenner...quote:
knof is altijd goedquote:Op donderdag 25 december 2008 01:45 schreef kres het volgende:
ohhhh... hmmmm... Culinaire orgasme...
Ik zal het even aan CNK doorgeven.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef mascara-klodder het volgende:
een culinair orgasme bereik ik eik alleen maar als ColdFeet voor me kookt of als ik zelf kook
CNK? Help me out ?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het even aan CNK doorgeven.
D'r lover.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het even aan CNK doorgeven.
Hoe ben je in godsnaam vandaag de dag doorgekomen, wanneer hèb je geslapen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:05 schreef kres het volgende:
@ Isabeu....
Deze hele situatie komt be beetje bekend voor.... Ken ik ergens van.. Southpark op de buis donker buiten....
He damn ik ben weer wakker en zou moeten slapen.... argggg.......
Help Isabeu..... HELP...!![]()
Vamiddag tussen drie en 5 geslapen... Naar moeders en familie geweest.. dan maar weer naar huis... Ik weet het ook niet..quote:Op donderdag 25 december 2008 02:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe ben je in godsnaam vandaag de dag doorgekomen, wanneer hèb je geslapen.
lolz jij weet ook van geen ophoudenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt dus 2 uur geslapen? Nou, dat lijkt me meer dan voldoende voor de komende 48 uur.
En Red Bull op te halen in het ziekenhuis in Assen
Wat!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef mascara-klodder het volgende:
lolz jij weet ook van geen ophouden
Ja, ga het joch vooral een overdosis suikerklontjes en veel zuur voeden.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:10 schreef Isabeau het volgende:
En Red Bull op te halen in het ziekenhuis in Assen
Wordt ie misschien wel zo hyper dat hij echt niet meer kan slapenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef golfer het volgende:
Ja, ga het joch vooral een overdosis suikerklontjes en veel zuur voeden.
AchT uur klaar ??quote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef Isabeau het volgende:
ik zou er zo bijkruipen als ik niet hier wakke rmoest blijven
Je weet dat je hier altijd daarvoor welkom bent.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef Isabeau het volgende:ik zou er zo bijkruipen als ik niet hier wakke rmoest blijven
Ik weet hoe verschrikkelijk warm het is met z'n drieën in 1 bedquote:Op donderdag 25 december 2008 02:31 schreef golfer het volgende:
Je weet dat je hier altijd daarvoor welkom bent.
Helemaal niet..... Slapen tot ik er bij neerval....quote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Ben om 7 uur klaar, dan hup in de auto naar mijn huisje, cadeau's inladen, knijn voeren en dan naar mijn ouders waar ik ga slapen om een uur of 8.
En jij? Hoe laat moet je er morgenvroeg uit?
Wie had het over slapen?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Isabeau het volgende:
Met z'n drieën in 1 bed slapen is niet fijn
Ja maar ja maar ik heb een vrij groot bed..... 1.70 breed...... en lekker tegen elkaar aan is ook lekker warm en ruimtebespaarendquote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Isabeau het volgende:
Met z'n drieën in 1 bed slapen is niet fijn
quote:
Sweet dreams......quote:Op donderdag 25 december 2008 02:50 schreef golfer het volgende:
Hoe dan ook.
Ik ga aftaaien.
Goede wacht/dienst verder Isa en veel plezier morgen bij je ouders.
de rest hier ook alvast een fijne nacht.
Die intentie is er uiteraard altijd.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Steertje! Ging jij niet slapen?
Internet is calling......quote:Op donderdag 25 december 2008 03:03 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar waarom kom je steeds online als je wilt slapen?
\quote:Op donderdag 25 december 2008 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
OWWW ISA IK MIS JE GEWOON TE VEEL
Ze is 18 geworden. Jaloers?quote:Op donderdag 25 december 2008 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
He bah, ik zag Giel Beelen net zijn 17-jarig vriendinnetje zoenen.
Dat krijg je als wetten absoluut zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
Op een ander forum las ik van een bezorgde moeder uit de VS wiens 29-jarige dochter met een vriendje thuiskwam die 4 jaar in de bak had gezeten, wegens sex met een minderjarige.
Dus ik dacht: goh, da's vast een pedo, maar als je in de VS als 19-jarige sex hebt met een 17-jarige kun je gewoon *jaren* de bak in draaien![]()
onkruid hequote:Op donderdag 25 december 2008 04:22 schreef Isabeau het volgende:
Hey Highlander, lekker ding! Leef jij nog
ok, nooit gezienquote:Op donderdag 25 december 2008 04:24 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Afgeleid van de strip S1ngle.
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:24 schreef Isabeau het volgende:
Hey Ole, jij hier!Hoi en zo.
Niks mis met onkruid, HL. Sinds mijn studie biologie vind ik onkruid stukken mooier en fascinerender dan van die gekweekte of tropische zooi
Kook je ook veel?quote:
Ben jij nou s1ngle of bezet?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:26 schreef HighLander het volgende:Hoi
Och zelfs onkruid heeft zijn fascinerende kanten, trekjes en sterke punten natuurlijk. Alleen zijn ze op het eerste oog niet altijd even duidelijk.....
zucht, wat een beeldspraak op dit uur.... vermoeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
De CUL SC heeft echt schandalig veel lurkers. 't is alsof mensen ons interessant vinden ofzo. Net Big Brother. Eigenlijk moeten we weekopdrachten gaan uitdelen aan individuele SC'ers.quote:
' wat doe je volgende week'quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik schaam me overigens CUL mod te zijn en net het meest ranzige voedsel ooit naar binnen te hebben gewerkt.Oe. Maar dat schijnt geen echte kaas te zijn, maar... eh... nepkaas. Minder eiwit, meer bindmiddel (zetmeel achtig iets) om kaasstructuur te krijgen. Easy melting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Hè, wat vervelend voor je, het is nooit leuk om je geliefde kwijt te rakenquote:Op donderdag 25 december 2008 04:31 schreef HighLander het volgende:
' wat doe je volgende week'
Maar ik ben sinds vrij recent weer redelijk ongebonden..... Onkruid he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hou je van een romantisch diner met twee?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:31 schreef HighLander het volgende:
[..]
' wat doe je volgende week'
Maar ik ben sinds vrij recent weer redelijk ongebonden..... Onkruid he
Dat verklaart al eea, het was horror! Gottegot wat een vieze zooi en ik maar denken: wat kan je nou verprutsen aan een simpel pakje mac & cheese. Ik maak in het vervolg echt zèlf weer mijn nachtmaaltje.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:31 schreef Stereotomy het volgende:
Oe. Maar dat schijnt geen echte kaas te zijn, maar... eh... nepkaas. Minder eiwit, meer bindmiddel (zetmeel achtig iets) om kaasstructuur te krijgen. Easy melting.
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik schaam me overigens CUL mod te zijn en net het meest ranzige voedsel ooit naar binnen te hebben gewerkt.k.. ik ben geen culinair wonder, maa dat gaat zelfs mij mijn principes tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
Ik constateer een feit, schatquote:
Heb je die van Kraft al geprobeerd Isa? Zeg maar wat ze in de VS als comfortfood wegwerken.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat verklaart al eea, het was horror! Gottegot wat een vieze zooi en ik maar denken: wat kan je nou verprutsen aan een simpel pakje mac & cheese. Ik maak in het vervolg echt zèlf weer mijn nachtmaaltje.
Wil je mijn eventueel mogelijke scharrels niet afpakken? DH is geloof ik wel vrij komende week, ga je daar maar romanties mee dinerenquote:Op donderdag 25 december 2008 04:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hou je van een romantisch diner met twee?
Dat ziet er zowaar erger uit, ware het niet dat ik me niet erger kan voorstellen.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:34 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je die van Kraft al geprobeerd Isa? Zeg maar wat ze in de VS als comfortfood wegwerken.
[ afbeelding ]
't is dat ik je aardig vind, anders had ik het je aangeraden.
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, wat vervelend voor je, het is nooit leuk om je geliefde kwijt te rakenOch... it gets easier along the way...... zal de ervaring wel zijn ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-pets-
Al lig ik nu wel plat om een bepaalde herinnering.... maar goed :x sssstO really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
ik bedoelde die maccaroni hoorquote:
Zo af en toe reageren is toch veel leuker dan lurkenquote:
Kaas komt in poedervorm, bij Kraft. Mengen met warm water. Dan krijg je een soort kaas-gelei. En dan eten.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ziet er zowaar erger uit, ware het niet dat ik me niet erger kan voorstellen.
O god, welke herinnering? Die keer dat je me hielp in dat devious plan om mijn toekomst te verzieken?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:35 schreef HighLander het volgende:
Och... it gets easier along the way...... zal de ervaring wel zijn ofzo...
-pets-
Al lig ik nu wel plat om een bepaalde herinnering.... maar goed :x sssst
Als je intriges wilt opstarten hier moet je PMs gaan sturen.quote:
yummiequote:Op donderdag 25 december 2008 04:36 schreef Stereotomy het volgende:
Kaas komt in poedervorm, bij Kraft. Mengen met warm water. Dan krijg je een soort kaas-gelei. En dan eten.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je intriges wilt opstarten hier moet je PMs gaan sturen.![]()
hey, ik heb de afgelopen 24 uur al een date via PM geregeldquote:Op donderdag 25 december 2008 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
nee, niet dat ik weet, maar als ik je daar nog eens mee kan helpen moet je het even zeggen... Plus dat ik veels te hard bezig ben met die van mezelfquote:Op donderdag 25 december 2008 04:37 schreef Isabeau het volgende:
O god, welke herinnering? Die keer dat je me hielp in dat devious plan om mijn toekomst te verzieken?
PM is gewoon e-dating voor fokkers!quote:Op donderdag 25 december 2008 04:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hey, ik heb de afgelopen 24 uur al een date via PM geregeld
Ah, die relquote:Op donderdag 25 december 2008 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
Onzin, da's laf... open op het forum is veel leuker...quote:Op donderdag 25 december 2008 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
en dan weer ontkennen, uiteraard
vroegah bestond PM niet....... maar dat weerhield het gepeupel er nou niet echt van eigenlijk.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PM is gewoon e-dating voor fokkers!![]()
Nee schat, ik heb je 6 of 7 jaar geleden voor het laatst gezien? Dus nee, geen flauw idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:38 schreef HighLander het volgende:
nee, niet dat ik weet, maar als ik je daar nog eens mee kan helpen moet je het even zeggen... Plus dat ik veels te hard bezig ben met die van mezelf
Meer een verhaal viavia over bepaalde dingen combineren..... en nee echt duidelijker wordt het er met zo'n omschrijving niet van....
Nee, pas als je het moet uitvechten gaat alles opeens via het forum.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:39 schreef HighLander het volgende:
[..]
Onzin, da's laf... open op het forum is veel leuker...
old-style
Vroeger had je babbelboxen op de telefoon!quote:Op donderdag 25 december 2008 04:40 schreef HighLander het volgende:
[..]
vroegah bestond PM niet....... maar dat weerhield het gepeupel er nou niet echt van eigenlijk.
Kassa!!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 04:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroeger had je babbelboxen op de telefoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |