Op zich zou een Creme Brulee brander dan van te pas komen....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O, wel fijn dat je hem ergens kan begraven.
Ik heb ooit eens gehad dat ik geen mogelijkheid zag om een konijntje te begraven in hardbevroren grond. Dat afgeven van het doosje bij de dierenarts, bah! Alsof je het meegeeft met de vullis (wat natuurlijk ook zo is). Schep hem maar lekker onder een boompje.
Die hadden we wel!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich zou een Creme Brulee brander dan van te pas komen....
-edit- voor de bevroren ondergrond.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich zou een Creme Brulee brander dan van te pas komen....
-edit- voor de bevroren ondergrond.![]()
Why?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn moeder spoelde goudvissen altijd door de WC. Maarja, vissen piepen niet als je ze 's ochtends gaat voeren. Een van de redenen waarom sommige vegetariers wel vis eten.
Wat naar. Ik zou ook niet weten wat ik met vissen zou moeten die kennelijk ziek zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Halfdode goudvissen, dude.Van die visjes die de grootste deel van de tijd op hun zij zwemmen. We hadden zelfs een keer een goudvis met een soort van zweer aan de zijkant, die van pijn af en toe de kom uit sprong. Moesten we een netje hangen boven de kom.
oh, t missen is op dit moment niet t grootste verdriet. Oma vooral. Ik realiseer me vooral dat ik haar waarschijnlijk voor het laatst zie als ik naar Zweden ga straks in januari. En het is ontzettend moeilijk d'r zo depressief te zien. Ze heeft amper 5 zinnen gesproken vandaag....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Nynke, kop op en je gaat al snel richting Duitsland toch? Richt je daarop. Je kan verder niet veel meer doen dan heel hard genieten van het leven.
Ik las: "Vijftig maanden zwanger"quote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Dude van mijn stiefmama heb ik van Adriaan Groen meegekregen:
-vijftig maanden zwaar, notities van een memisa-arts
en
-trommelhart
Van Yvonne Keuls: mevrouw mijn moeder.
Ben benieuwd
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan nog liever de koekenpan ter hand nemen.
Wat ontzettend moeilijk moet dat zijn Nynkequote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, t missen is op dit moment niet t grootste verdriet. Oma vooral. Ik realiseer me vooral dat ik haar waarschijnlijk voor het laatst zie als ik naar Zweden ga straks in januari. En het is ontzettend moeilijk d'r zo depressief te zien. Ze heeft amper 5 zinnen gesproken vandaag....
Ze heeft misschien al afscheid genomen Nynke.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, t missen is op dit moment niet t grootste verdriet. Oma vooral. Ik realiseer me vooral dat ik haar waarschijnlijk voor het laatst zie als ik naar Zweden ga straks in januari. En het is ontzettend moeilijk d'r zo depressief te zien. Ze heeft amper 5 zinnen gesproken vandaag....
die vis neermeppen natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en wat precies wil je dan met die koekenpan doen?!
Op de visjes slaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en wat precies wil je dan met die koekenpan doen?!
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las: "Vijftig maanden zwanger"![]()
Mevrouw mijn moeder heb ik volgens mij ooit gelezen, maar dan al een hele tijd geleden!
Dat is zekerquote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat moet jij straks met een bezwaard gevoel dan afscheid nemen van je omaquote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
Wat is er mis met gewoon in de kom laten sterven? Er op slaan lijkt me....yuck. Straks barst ie open of zo!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Op de visjes slaan.![]()
Als ze ziek zijn dus hè? Met van die kom-uit-spingende zweren waar steer het over had.
Ik zou ze liever platslaan dan door de plee spoelen. Dat was het dilemma.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon in de kom laten sterven? Er op slaan lijkt me....yuck. Straks barst ie open of zo!
ik visualiseer....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon in de kom laten sterven? Er op slaan lijkt me....yuck. Straks barst ie open of zo!
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon in die koekenpan braden.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou ze liever platslaan dan door de plee spoelen. Dat was het dilemma.
Nee ik ook niet in een kom.. Wel in een grote ruime bak met plantjes..quote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik laat zo'n visje liever gewoon sterven in z'n eigen kommetje en als er andere vissen bij in zitten even apart in een bakje water. Pletten of naar het riool sturen, pffff. (ik zou denk ik niet eens een visje in een kommetje hebben willen, arme beestjes)
Niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ik heb geen cavia. Ook nooit gehad.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wed dat Golfer niet z'n eigen cavia opeet.....
Hij is er niet meer.....? neem ik aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Toen ik op kamers zat had ik een goudvis waar ik aardig wat avonturen mee heb beleefd, w.o.:
Was ik kom aan het soppen, het beestje in de wasbak ernaast gedaan....kommetje lekker wild boenen en kijk ik in de andere wasbak waar visje inzat, lag er dus een berg sop bovenop![]()
Ook heb ik meerdere keren de kom omgestoten en lag dat beestje daar te spartelen en ik zo van: Ohh visje, Ohhhh visje.
Ogen dicht (want durfde 'm eik niet vast te pakken), vis grijpen en terug in het resterende laagje water wat nog in de kom zat gooien
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon in die koekenpan braden.
Cavia schijnt trouwens ook in Zuid-Amerika tot de lekkernijen te behoren.
krom ruggetje van het rondjes zwemmenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef kres het volgende:
[..]
Hij is er niet meer.....? neem ik aan?
En wat was zijn final blow???
Jaa die goldy's zijn sterke rakkers...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
krom ruggetje van het rondjes zwemmen![]()
beestje heeft het btw zo'n anderhalf jaar gedaanwas een bikkel
Zalig kerstfeest, Steerquote:
Vissen in een kommetje kan ik inderdaad ook niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik laat zo'n visje liever gewoon sterven in z'n eigen kommetje en als er andere vissen bij in zitten even apart in een bakje water. Pletten of naar het riool sturen, pffff. (ik zou denk ik niet eens een visje in een kommetje hebben willen, arme beestjes)
Nee, ben aan de cavia's gegaanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:02 schreef kres het volgende:
[..]
Jaa die goldy's zijn sterke rakkers...
Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen want daar ben je zelf ook achtergekomen![]()
Geen watervriendjes meer voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |